Tervehdys kaikille pullonpalauttajille.
Vein S-ryhmän toimipaikkaan pulloja, kuten kerran kuussa tulee vietyä. Keräsin kärryn täyteen ruokaa ja annoin kassalla pullonpalautuskuitin. Kassalla kassaneiti sanoi ystävällisesti, että boonukset saa vasta lopullisesta summasta. Eli toisin sanoen ostokset maksavat esim. 50 e, pulloista saat 10 e --> boonusta saat 40:stä eurosta. Outoa vai mitä? Kassaneiti sanoi vinkiksi, että kannattaa ottaa pullot ensin rahana ja vinguttaa S-bonukset kokonaissummasta. Vuosien saatossa on jäänyt varmaan monet eurot saamatta tuon takia. Harmittaa jälkikäteen.
S-ryhmä huijaa pullonpalautuksessa
14
5234
Vastaukset
- hanna
Saman tekee muutkin kaupparyhmät - ei tule plussapisteitä palaututetuista vaan vasta loppusummasta.
- ja bonukset
sekä s-ryhmässä että k-ryhmässä on sama. ja liekö ihan kaikissa kaupoissa.
sehän on ihan perusteltua sillä, että ostaessasi nuo pullot olet saanut niistä jo kertaalleen bonukset.
jos palauttaessakin pitäisi saada, niin saisit samasta tuotteesta kaksinkertaiset pisteet.
jos on noin tarkkaa niiden bonusten kanssa niin tee niin että otat pullorahat erikseen ja ostokset erikseen. niin kaikki bonuksia hamuavat tekevät.
jotkut antavat ensin bonuskortin ja sitten vasta pullonpalautuslapun, mutta sehän ei muuta mitenkään sitä seikkaa että ne pisteet tulee vasta loppusummasta. eli tuollainen väkslääminenhän on ihan turhaa.
- boonuskortti
toi ei oo huijaus... mulle kävi sillee, että olin citymarketissa ja pullokuitti taskussa... maksoin ostokset ja huomasin sen kuitin sit vasta lompakossa ja sanoin sen vaan sille kassalle, että pullot jäi antamtta, nii se kassa sanoi suoraan, että hän antaa ne mielummin rahana, ettei ne vie plussia...
Ei tää oo mikää salaisuus, että pullot ei kerrytä plussia tai bonuksia, eikä niiden pidäkkään, ku niistä on maksettu jo kerran ne täysien ostojen yhteydessä. - kierräytäjätär
Olen jo yhden lapinmatkan Bussilipun maksanut pulloilla ja toista säästetään...
- MMJKLMW
OTAN MYÖS RAHANA ITSEKKIN
- Niistä bonuksistahan rikast...
Koko bonusjärjestelmä on ihan turha. En todellakaan viitsi alkaa bonuksien takia vekslailemaan. Toivottavasti koko bonusohjelma poistetaan...
- osakas-
Osuustoimintaliikkeessä osakkaat saavat firman tekemän voiton hyödykseen siinä suhteessa kuin palveluja käyttävät eli lähinnä bonusten ja ylijäämäpalautusten muodossa. Ei se ihan turha ole.
- poikineen
menetys on varmaan merkittävä, jos pulloja palauttaa paljon. onneksi kaljassa paljousalennukset
- ostettaessa
Rahat menee hukkaan lähinnä silloin, jos vie kauppaan alkon pulloja. Niistä kun ei saa boonuksia edes ostaessa. Ottakaa pullonpalautusrahat siis pois ennen kortin vinguttamista
- mitään huijaa...
itse olet vaan niin saatanan tyhmä...
- ahneus iskee
tai vastaavaa.
Kun ostat limpparisi saat bonukset myös pantista, miksi sinun pitäisi saada bonuksia uudelleen kun palautat pullot ?
Ahne voi olla, mutta miksi pitää vielä olla niin pe..lee tyhmäkin ? - mo
homppelit
- Anonyymi
Siksi otan joka kerta pullonpalautusrahat aina käteisellä. Sen jälkeen vasta ostokset kassalle. Ei häviä bonuksia.
- Anonyymi
Itse laitan pullonpalautuskuitin aina siihen keräyslippaaseen. Menee kai jollekin urheiluseuralle nuorten harrastuksen tukemiseen. Ei ole pikkurahasta puutetta. Ihan vaan eko-ihmisenä palautan pantilliset. Naapuritalon virolaisilla raksamiehillä ei näytä olevan myöskään pulaa pikkurahasta, saati sitten ekotietoisuutta. Kaikki pantillisetkin on aina roskiksessa: sekajätteessä, muovijätteessä, jopa biojätteessä. Noukin ne sieltä ja vien palautukseen, vaikka vaimo ei oikein tykkää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851