ONko kenestäkään koskaan tuntunut, että sisälläsi on jotain muuta kuin ihmisen elimiä? Minulla on tunne (toisinaan voimakkaampana ja toisinaan heikompana, lähes olemattomana), että olen jollain tapaa saanut vatsaontelooni vieraan maailman alienin, joka toteuttaa tahtoaan kauttani. Nämä tuntemukset olivat vahvimmillaan viime lokakuusta viime toukokuuhun, jonka jälkeen niitä ei ole ollut niin tiheään. Kuitenkin tuntuu silti, jos asiaa oikein ajattelee, että SE on siellä edelleen ja alkaa joskus todellakin toimia tuhotakseen ihmiset.
Alieneita sisälläsi?
6
372
Vastaukset
ettei minusta koskaan ole tuntunut että sisälläni olisi jonkun muun kuin ihmisen elimiä, hieman korjaan sillä...
Joskus epäilen ja oikiastaan vahvasti tuntuu siltä että, aivoihini on pesiytynyt jokin... mutta mikä? Ajatukseni "tuo" jokin joskus sekoittanee, pahastikkin... :(- liikaa....
pimeyden kanssa,se sekoittaa ajatukset ja aiheuttaa tuntemukset
tuntunut, ei sitten koskaan! Tieteiselokuvia jonkin verran katselleena sanoisin, että noi sun tuntemukset kuulunevat juuri siihen kategoriaan, eikä niillä liene mitään konkreettista todellisuuspohjaa.
En epäile sitä, ettetkö tuntisi niin kuin kerrot, mutta mistä ne tuntemukset tulevat, siihen en ota kantaa, koska en ole sen alan asiantuntija.- Analyyzi*
vierailee Alien-8. Se/hän on toistaiseksi ainut alien jonka tunnen ja hänetkin vain ruudun takaa.
- Pikkulääkäri
tilaa sanotaan alkavaksi mielisairaudeksi, sorry!
- välähdys
juu, kyllä mä nyt sen tiedän... ja lääkitys on päällä, vaikkei estäkään tätä tuntemusta kokonaan. Asia on vain aika arkaluontoinen, joten ei siitä lääkärin kanssa kamalasti tule puhuttua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954