Annan miehelleni silloinkin kun en itse kostu.
Silloin mieheni päästää pimppaani hieman pissaa.
Varmaan aika outoa mutta täytyy sanoa että
kiihotun siitä samoin kun miehenikin, joka
sitten melko pian saa orgasmin ja laukeaa
sisälleni. Sen jälkeen imen spermaista/pissaista
munaa ja saan sen uudelleen seisomaan ja naimme
toisen kerran peräkkäin. Kyllä seksi on ihanaa!
Mies pissaa pilluuni
18
7416
Vastaukset
- FGHFGHGFH
miten jotku pystyy nussia toisen kerran perään..tarkotatko samalla seisomalla? itellä ainaki muna niin hellä ettei heti haluta kyllä lykkiä
- Seisovalla
Seisovalla kalulla ei tunnetusti voi kusta.
- voi mut
Seisovalla kirjoitti:
Seisovalla kalulla ei tunnetusti voi kusta.
se vaati kyll harjottelua. kokemusta on. aika herkästi mies vaan saatta laueta pinnistäessä pissaa.
- n'77
antaa kenenkä kusta sinne, ties mitä tulehdusta seurais!!! Menkkojen aikaan en anna ollenkaa, tai korkeintaan kumin kans.
- fghfhhfh
seisovalla kalulla pystyy kusta..esim minä
- jee
fghfhhfh kirjoitti:
seisovalla kalulla pystyy kusta..esim minä
mäkin pystyn kyllä :D ei siinä ole mitään ihmeellistä
- Nainen.
Miul käy miesystävä pitkästä matkasta vaan viikonloppusin ja nyt viikonloppuna oli menkat ja nussittii koko viikonloppu! Se jopa jotenki kiihottaa oudosti.ja ei siis taatusti käytetä kortsua. että tällee.
- tosi kivaa
minä ja mun nainen harrastetaan kanssa pissaleikkejä innokkaasti ja tuota on kokeiltu pari kertaa. Ihana nähdä, kun nainen menee ihan sekaisin himosta, kun kusen hänen sisäänsä.
- Yäääkk...
Miksi ihmisillä on näitä sairaita fantasioita??? Miettikää nyt vähän!!! Eihän näissä ole yhtään mitään järkeä !!!!
- Miksi fantasioissa
pitäisi olla järkeä?
Luuletko todella, että tunnetason asiat selviävät miettimällä? Kysymykseen miksi, en osaa vastata. Mutta kun nyt olet tälle palstalle päätynyt, lue ja opi.
Minä tykkään kusta naiseni vittuun, hänen rinnoilleen ja naamalleen. Ja mikä parasta, hän tykkää tehdä saman minulle. Tuskin koskaan seksin jälkeen on yhtä rauhallinen, autuas ja hellä olo kuin silloin, kun syleilemme orgasmin jälkeen kusesta läpimärkinä, joka paikka kuselta haisten :-) - Fetish
Sinä joka kirjoitit tämän, ole hyvä ja mene keskustelemaan muualle.
Me, joilla sinun mielestäsi on "sairaita" fetissejä, tuskin kaipaamme sinua rääkymään tänne asioista hyi vittua joista et edes tiedä mitään.
Ole hyvä ja kasva aikuiseksi.
- aina halunnut
Ihanaa,onko muillakin noita haluja,ite miettinnä,oottanut 30v,vastaava,että pääsis joskus kusemaan,sinne oikein syvälle kuumaan pimppiin,aah.se voittais satavarmaan järviveteen ite kusemisen,heh.kuka sä oot?vastaa!
- aiajaiajaia
..kusi on sitten täyttä kuonaa, 100%varmuus saada kunnon tulehdus sisuksiin
- fdgngfd
siitä kun saan ottaa tyttöystävältä ensin pissat
naamalle, sitten nuolen tavaran hyvin ja sitten
tyttö istuu ratsaille. En kestä minuuttiakaan
kun laukean. Olen ajatellut että miltähän
tuntuisi pitää suuta auki tyttöystävän
peräaukon ympärillä kun hän lykkäisi kakkan
suuhuni. Haju voisi pilata tunnelman. - paskan hajusta
fdgngfd kirjoitti:
siitä kun saan ottaa tyttöystävältä ensin pissat
naamalle, sitten nuolen tavaran hyvin ja sitten
tyttö istuu ratsaille. En kestä minuuttiakaan
kun laukean. Olen ajatellut että miltähän
tuntuisi pitää suuta auki tyttöystävän
peräaukon ympärillä kun hän lykkäisi kakkan
suuhuni. Haju voisi pilata tunnelman.niin turha sillä on sitten leikkiä. Mutta voin kokemuksesta kertoa, että paska maistuu pahemmalta kuin haisee :-). Kiihottavaa meidän paskapervojen mielestä!
- omakokemus
paskan hajusta kirjoitti:
niin turha sillä on sitten leikkiä. Mutta voin kokemuksesta kertoa, että paska maistuu pahemmalta kuin haisee :-). Kiihottavaa meidän paskapervojen mielestä!
Kun kerran on oppinut sen tekniikan, se pitää ikäänkuin imeä kitalakea vasten ja niellä pieninä paloina.
- Anonyymi
Tahtoisin kokeilla pissata pilluun ja perseeseen. Harmi ettei vaimo ole vielä innostunut kokeilemaan.
- Anonyymi
Oisko Hämeenlinnan likellä toista miestä joka panisi peppuani ja virtsaisi sisääni. M 60v
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126