Mies pissaa pilluuni

Pissipimppi

Annan miehelleni silloinkin kun en itse kostu.
Silloin mieheni päästää pimppaani hieman pissaa.
Varmaan aika outoa mutta täytyy sanoa että
kiihotun siitä samoin kun miehenikin, joka
sitten melko pian saa orgasmin ja laukeaa
sisälleni. Sen jälkeen imen spermaista/pissaista
munaa ja saan sen uudelleen seisomaan ja naimme
toisen kerran peräkkäin. Kyllä seksi on ihanaa!

18

7416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FGHFGHGFH

miten jotku pystyy nussia toisen kerran perään..tarkotatko samalla seisomalla? itellä ainaki muna niin hellä ettei heti haluta kyllä lykkiä

• Seisovalla

Seisovalla kalulla ei tunnetusti voi kusta.

• voi mut
        Seisovalla kirjoitti:

Seisovalla kalulla ei tunnetusti voi kusta.

se vaati kyll harjottelua. kokemusta on. aika herkästi mies vaan saatta laueta pinnistäessä pissaa.

• n'77

antaa kenenkä kusta sinne, ties mitä tulehdusta seurais!!! Menkkojen aikaan en anna ollenkaa, tai korkeintaan kumin kans.

• fghfhhfh

seisovalla kalulla pystyy kusta..esim minä

• jee
        fghfhhfh kirjoitti:

seisovalla kalulla pystyy kusta..esim minä

mäkin pystyn kyllä :D ei siinä ole mitään ihmeellistä

• Nainen.

Miul käy miesystävä pitkästä matkasta vaan viikonloppusin ja nyt viikonloppuna oli menkat ja nussittii koko viikonloppu! Se jopa jotenki kiihottaa oudosti.ja ei siis taatusti käytetä kortsua. että tällee.

• tosi kivaa

minä ja mun nainen harrastetaan kanssa pissaleikkejä innokkaasti ja tuota on kokeiltu pari kertaa. Ihana nähdä, kun nainen menee ihan sekaisin himosta, kun kusen hänen sisäänsä.

• Yäääkk...

Miksi ihmisillä on näitä sairaita fantasioita??? Miettikää nyt vähän!!! Eihän näissä ole yhtään mitään järkeä !!!!

• Miksi fantasioissa

pitäisi olla järkeä?
        Luuletko todella, että tunnetason asiat selviävät miettimällä? Kysymykseen miksi, en osaa vastata. Mutta kun nyt olet tälle palstalle päätynyt, lue ja opi.
        Minä tykkään kusta naiseni vittuun, hänen rinnoilleen ja naamalleen. Ja mikä parasta, hän tykkää tehdä saman minulle. Tuskin koskaan seksin jälkeen on yhtä rauhallinen, autuas ja hellä olo kuin silloin, kun syleilemme orgasmin jälkeen kusesta läpimärkinä, joka paikka kuselta haisten :-)

• Fetish

Sinä joka kirjoitit tämän, ole hyvä ja mene keskustelemaan muualle.
        Me, joilla sinun mielestäsi on "sairaita" fetissejä, tuskin kaipaamme sinua rääkymään tänne asioista hyi vittua joista et edes tiedä mitään.

Ole hyvä ja kasva aikuiseksi.

• aina halunnut

Ihanaa,onko muillakin noita haluja,ite miettinnä,oottanut 30v,vastaava,että pääsis joskus kusemaan,sinne oikein syvälle kuumaan pimppiin,aah.se voittais satavarmaan järviveteen ite kusemisen,heh.kuka sä oot?vastaa!

• aiajaiajaia

..kusi on sitten täyttä kuonaa, 100%varmuus saada kunnon tulehdus sisuksiin

• fdgngfd

siitä kun saan ottaa tyttöystävältä ensin pissat
        naamalle, sitten nuolen tavaran hyvin ja sitten
        tyttö istuu ratsaille. En kestä minuuttiakaan
        kun laukean. Olen ajatellut että miltähän
        tuntuisi pitää suuta auki tyttöystävän
        peräaukon ympärillä kun hän lykkäisi kakkan
        suuhuni. Haju voisi pilata tunnelman.

• paskan hajusta
        fdgngfd kirjoitti:

siitä kun saan ottaa tyttöystävältä ensin pissat
        naamalle, sitten nuolen tavaran hyvin ja sitten
        tyttö istuu ratsaille. En kestä minuuttiakaan
        kun laukean. Olen ajatellut että miltähän
        tuntuisi pitää suuta auki tyttöystävän
        peräaukon ympärillä kun hän lykkäisi kakkan
        suuhuni. Haju voisi pilata tunnelman.

niin turha sillä on sitten leikkiä. Mutta voin kokemuksesta kertoa, että paska maistuu pahemmalta kuin haisee :-). Kiihottavaa meidän paskapervojen mielestä!

• omakokemus
        paskan hajusta kirjoitti:

niin turha sillä on sitten leikkiä. Mutta voin kokemuksesta kertoa, että paska maistuu pahemmalta kuin haisee :-). Kiihottavaa meidän paskapervojen mielestä!

Kun kerran on oppinut sen tekniikan, se pitää ikäänkuin imeä kitalakea vasten ja niellä pieninä paloina.

• Anonyymi

Tahtoisin kokeilla pissata pilluun ja perseeseen. Harmi ettei vaimo ole vielä innostunut kokeilemaan.

• Anonyymi

Oisko Hämeenlinnan likellä toista miestä joka panisi peppuani ja virtsaisi sisääni. M 60v

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      147
      8803
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2579
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2377
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2371
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1813
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      36
      1199
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe