Panettaa koko ajan

neizyt

Olen parikymppinen, aika yksinäinen opiskelijatyttö. Minua panettaa koko ajan. Se voi kuulostaa huvittavalta, mutta ei ole sitä. Ajattelen seksiä jatkuvasti. Tuntuu kuin minulla olisi päällä jonkinlainen ikuinen "orgasmivalmius".

Tätä on jatkunut puoli vuotta. Masturboiminen ei auta kuin hetkellisesti jos sitenkään. Olen vakavasti alkanut harkita yhden yön juttuja, vaikka ne sotivatkin arvomaailmaani vastaan.

Neuvoja? Kohtalotovereita?

80

24068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raiskausreiska

      oot puuttees ei siinä sen kummempaa!

    • -85

      Turhaan mitään yhen illan juttuja hommailla.
      Otat jonkun sexbuddyn itelles, on helpompaa ku on joku vakipano.

    • halut
    • ville_p

      Sä typy tarvitset vaan rehellisesti sanoen munaa..!! hommaa itsellesi hoito..:)

      • Anonyymi

        No tuosta tuskin on apua se puolveltto kun ei kuulemma tunnu missään mitä olen naisten kanssa jutellu asiasta oli se pieni tai iso kova pienikin tuntuu kuulemma paremmalta


    • kokemusta on

      Sulla voi olla edessä "elinikäinen riesa".
      Tunsin aikoinaan erään naisen,hän ei saanut koskaan "tarpeeksi".
      Hän voi saada yhdynnän aikana,jopa 10:n orgasmia,ja oli valmis aloittamaan alusta heti uudelleen.
      Siitä on aikaa 30:ntä vuotta, ja tietääkseni sama jatkuu edelleen.

      • neizyt

        Tuntuu että vaikka miestä saisinkin, niin minulle ei riittäisi mikään! Toivottavasti tää on joku ohimenevä elämänvaihe...


      • fgfg
        neizyt kirjoitti:

        Tuntuu että vaikka miestä saisinkin, niin minulle ei riittäisi mikään! Toivottavasti tää on joku ohimenevä elämänvaihe...

        Sama homma joo, olen 18. Panettaa koko ajan, alkaa jo huolestuttaa että onko joku sairaus kenties..


      • katunoppa
        fgfg kirjoitti:

        Sama homma joo, olen 18. Panettaa koko ajan, alkaa jo huolestuttaa että onko joku sairaus kenties..

        Kyllä se silloin lakkaa kun meet naimisiin silloin viimeistään menee jalat ristiin


      • ,vai et ihan 10

        Mun ex-muija sai yli 20 kertaa jo ekalla varvilla, mut sit kun pari tuntia oli sitä jatkettu niin saatto mennä pari päivää ihan omillaan, eli ei se orgasmien määräa korreloi mitenkään tuohon jatkuvaan haluun.


      • Anonyymi
        fgfg kirjoitti:

        Sama homma joo, olen 18. Panettaa koko ajan, alkaa jo huolestuttaa että onko joku sairaus kenties..

        Mulla seisoo melkein kokoajan olisin valmis tyydyttää useamman naisenki yhtäaikaa tykkään myös nuolla pillua;) multa tulee melkein joka kerta isot spermalastit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla seisoo melkein kokoajan olisin valmis tyydyttää useamman naisenki yhtäaikaa tykkään myös nuolla pillua;) multa tulee melkein joka kerta isot spermalastit

        Ahh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla seisoo melkein kokoajan olisin valmis tyydyttää useamman naisenki yhtäaikaa tykkään myös nuolla pillua;) multa tulee melkein joka kerta isot spermalastit

        Kelpaisi mink pitune


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaisi mink pitune

        19.5cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla seisoo melkein kokoajan olisin valmis tyydyttää useamman naisenki yhtäaikaa tykkään myös nuolla pillua;) multa tulee melkein joka kerta isot spermalastit

        Ahh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla seisoo melkein kokoajan olisin valmis tyydyttää useamman naisenki yhtäaikaa tykkään myös nuolla pillua;) multa tulee melkein joka kerta isot spermalastit

        Ahh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla seisoo melkein kokoajan olisin valmis tyydyttää useamman naisenki yhtäaikaa tykkään myös nuolla pillua;) multa tulee melkein joka kerta isot spermalastit

        Ahh kelpais mulle


      • Anonyymi

        Hän sai orgasmin mu tuo ny ei ymmärtääkseni kerro että saiko edes tyydytyksen saatika että nauttiko siitä tippaakaan vaikeampi asia selvittää onko naisen mielestä sängyssä edes välttävä kokemus kuinka lisätä miesten paineita seksin osalta mistä tiedät oletko naisen mielestä edes välttävä pano saatika edes häävi


      • Anonyymi
        neizyt kirjoitti:

        Tuntuu että vaikka miestä saisinkin, niin minulle ei riittäisi mikään! Toivottavasti tää on joku ohimenevä elämänvaihe...

        Löydät sen miehen joka saa sut nauttimaan seksistä ni et muuta luultavasti osaa ajatella kuin häntä


      • Anonyymi
        fgfg kirjoitti:

        Sama homma joo, olen 18. Panettaa koko ajan, alkaa jo huolestuttaa että onko joku sairaus kenties..

        Sä olet vasta nuori olekko kerenny munaa edes saada kun muutaman kerran teet sen ekan lapsen ni loppuu kun seinään jos olet äitiis tullu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla seisoo melkein kokoajan olisin valmis tyydyttää useamman naisenki yhtäaikaa tykkään myös nuolla pillua;) multa tulee melkein joka kerta isot spermalastit

        Paljompa lupailet oletko vielä edes koskaan pillua saanu oliko joku tyttö niin hölmö että anto sulle tollasilla puheilla pettyikö suhun kuinka kovasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        19.5cm

        Miten mittasit tuota mittaa pystyy vääristeleen vaikka miten ja mitä tuosta pituudesta on hyötyä jos on yhtä ohut kun hammastikku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaisi mink pitune

        19


    • Nimetön

      olen 3-kymppinen mies ja sama "ongelma" on jatkunut jo piiiitkään.. mielenhallinta ja hyvä seksi luotettavan kumppanin kanssa auttaa. kyllä siitä hyvä tulee..

      • nainen 1

        Tuttua täälläkin päässä, kaksi kuukautta jatkunut tämä "piina". Itsetyydytys ei todellakaan auta kuin hetkeksi, ja usein panetus palaa vain entistä pahempana takaisin. Eihän tätä kestä. Olen miettinyt, että kärsinkö kenties jostain hyperseksuaalisuudesta.


      • Anonyymi
        nainen 1 kirjoitti:

        Tuttua täälläkin päässä, kaksi kuukautta jatkunut tämä "piina". Itsetyydytys ei todellakaan auta kuin hetkeksi, ja usein panetus palaa vain entistä pahempana takaisin. Eihän tätä kestä. Olen miettinyt, että kärsinkö kenties jostain hyperseksuaalisuudesta.

        Katto itsetyydys on sama kun huono pano hetken helpotus puutteeseen


    • tyttö maalta

      neitsyt ja kokoajan panettaa?
      Entäs mitäs jos eka kerran saat miellyttävästi ja tarmokkaasti symppikseltä mieheltä?
      Auta armias!!
      Mikä sinut sillon pysäyttää? :)
      Kapulasilta korkeintaan.

    • duunari15

      Ei sinun tarvitse pitkään kärsiä puutteesta kunhan otat yhteyttä minuun annan takuu tyydytyksen sinulle ilman monimutkikkaita sitoutumis rituaaleja.t tumma karvainen nallemainen aito Suomi MIES H:ki

      • Anonyymi

        Mitäs hän si saa jos ja kun et pysty tuota lupaamaasi takuuta tyydytyksestä täyttään hiv vai hepatiitin vai jonkun muun sukupuoliteitse tarttuvan taudin ja ne muuten tarttuu kuulemma niistä huumeneuloistakin etenkin jos ette osaa katsoa kenen kaverin neulaa lainaatte jos ei oma neula sattunu mukaan


    • anttoo07

      Eipä kai tuo huvittavakaan tilanne ole pitemmän päälle - kun muutakin elämää pitäis miettiä samaan aikaan.
      Liekö ydinsana tekstissäsi tuo "yksinäinen"? Jos sinulla on paljon aikaa olla itsekssi ja pitkästyneenäkin, niin jotain kivaahan pitäisi sitten olla...
      Luulisin, että jos löydät jotain mukavaa seuraa ja (muutakin;)) tekemistä, niin eiköhän tuo tilannekin rauhoitu. Yhden yön jutut ei taida sinun tilannettasi ainakaan parantaa??
      Ja sitä odotellessasi, nauti itsestäsi, ei se paha juttu ole!

      • Anonyymi

        Helpompi se on yksin olla ku naisen kanssa jolta ei saa vituttaa huomattavasti vähemmän näi ei tarvi ainakaan kuunella nalkutusta sen takia että itte on se joka pihtaa kun luulee voivansa pillulla kiristää


    • kari23vhelsinki

      Sun kannatta yksinkertasesti ettiä mies vakituiseen seksisuhteeseen. sellanen joka tulee panemaan kun sä haluut, ja lähtee sitten.

      • Anonyymi

        No tuon ei luulis olevan vaikeaa menee baarista ettiin vaikka joka illaks uuden ei kai se tuon vaikeampaa naiselle ole luotettavan vakipanon löytääkseen nainen joutuu näkemään enemmän vaivaa kun edes parisuhteen


    • Anonyymi

      Näitä jakorasijoita tarvitaan. Niille kova käyttö. Vihjase koulussa,kyllä sana levii!

    • Anonyymi

      Mä oon 46v ja sama juttu...kokoajan ois valmis ja pitkään..

      • Anonyymi

        Oletko nainen ja mistä päin. M 50v


    • Anonyymi

      Rönttönen leviäksi vaan kyllä nussijoita riittää

    • Anonyymi

      Suhteeseen. Päivittäisellä panola halu muuttuu pihtaamisek?

    • Anonyymi

      Ketju on avattu melkein 20v sitten, mutta sanon aloittajan kaltaiselle naiselle! Normaali terve ”aikuinen” ei koskaan ole puutteessa. Sitä on ihan turha tulla nettiin itkemään ettei saa!

      Itseä ihmetyttää nainen joka kerta toisen jälkeen ilmaisee samalle miehelle olemassaoloaan, muttei itse sano sitä asiaa muutamaa sanaa tai elettä enempää!

      Naisella on jalkojenvälissä melkoinen vekotin jota pkannattaa käyttää fiksusti.

    • Anonyymi

      oon vast 13v mut siis joo oon aik nuori mut muaki panettaa joka päivä sikan panettanu jo jostai 11v asti

      • Anonyymi

        mitä vittua :DD
        mee nukkumaan...


    • Anonyymi

      mulla sama juttu! ärsyttää sikan kun kouluskin on sellanen olo. pst oon 13v ja tajuun sua hyvin

      • Anonyymi

        Ei noin nuori vielä oo kimaisena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noin nuori vielä oo kimaisena

        On se kyl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noin nuori vielä oo kimaisena

        Ja mitä luultavammin jos on ni on häntä kenties joku käyttäny hyväksi


    • Anonyymi

      Eikö tuo ny kuulu nuoreen ikään muutoinkin siin on vaan si se ongelma jos kun noita yhdenillan juttuja mietit ni jos ei se ole edes jollai tapaa tyydyttävää ni se on ihan yhtä tyhjän kanssa

    • Anonyymi

      Vakipanoksi. Kun aamu/iltapanoja. Alkaa vaatii äkkii olee ilman!

    • Anonyymi

      Täällä on myös yks samanlainen.

    • Anonyymi

      Joo sama

    • Ketju on vanha, mutta aloittajalta outo kommentti, että pitäisi muka yhden illan juttuja alkaa harrastaa liukuhihnalta.

      Vakipanokaveri on varmasti mielekkäämpi vaihtoehto kokemattomalle..

      Koronarokottamaton yksilö olisi itselläni haussa vakkariksi.

    • Anonyymi

      Ihan turha alkaa puhumaan siitä ettei yhdenillanjutut ole minun juttua tai odottaa sitä oikeaa! Totuus on se, että parinkymmenen vuoden päästä aloittajan kaltainen nainen on perustanut perheen ja kun omat lapset alkaa oleen seksi-iässä, niin äitikin alkaa etsimään kokemuksia.

      Ei sillä yhdenillan jutulla muuta, mutta pitää olla myös järki kerjätessä. Jos teekee itsestään liian helpon ja aktiivisen, niin ei se vakiituntuminenkaan tule onnistumaan koskaan! Tuskin se avioliittokaan onnistuu jos syrjähyppyjä on kymmenittäin muutamassa vuodessa.

      Mutta nettihän on ratkaisu kaikkeen! EI muuta kun pillun kuva jakoon ja etsimään turvallista miestä. Niitähän netti ja seksikeskustelut on täynnä.

      Aloittaja on niitä jotka on olleet 20v iässä netissä. 1970-luvun alussa syntyneenä ja itseäni 100v vanhemmat ja kymmenen nuoremmat joutuivat kohtaamaan ihmiset kasvotusten! Se on muute todella vaikea mennä toisen luo ja alkaa juttelemaan! Ei se paljoa lämmitä, että tullaan kiinni käsivarteen kerta toisensa jälkeen, eikä sanota mitään! On niitäkin naisia ollut jotka ovat sanoneet.....

      Ja entä se turvallinen mies netissä? Jutellaan sähköpostilla ja puhelimessa. Vaihdetaan ne "kuvat" kolmesta paikasta ja luvataan kaikki. Pakosta mennään lunstamaan asiota joista ei tiedetä mitään! Sitten kun lupaukset tulee uudelleen vastaan oikeassa arjessa, niin niitä ei pystytä "haluta" enää suoda.

    • Anonyymi

      Sama

    • Anonyymi

      Sama täällä. Olisiko innokkaita vapaaehtoisia, naisia auttamaan asian tiimoilta? Itse olen siis miespuolinen henkilö 31v.

    • Anonyymi

      Ota sokeri setä avuksi.. voisin alkaa pitään sinusta huolta.
      Oletko mistä?

      • Anonyymi

        Lappeenrannasta. Voisitko auttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lappeenrannasta. Voisitko auttaa?

        Käykö hotellissa vaikka?


    • Anonyymi

      Jos on halukkaita neitoja lähistöllä, niin autan mielelläni.
      M41 Satakunta

    • Asutko missä

    • Anonyymi

      Hei kävin vatsalaukun pienennyksessä painoni on tippunut reilut 70kg nyt on panettanut aivan älyttömästi masturboin päivittäin 5-8 kertaa olen kumminkin 55v voisko joku auttaa piparilla

    • Anonyymi

      muakin aina panetaa runkaan isoon muunaani

    • Anonyymi

      Munaa joutasitte saaha perseesee

      • Anonyymi

        Sinäkö sitä saat ootko nyt onnellinen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      perkele kun panettaa muaki kokoajan ja oon vasta 11v, tulisitko seksaamaan minua?

    • Anonyymi

      Yhden yön jutut tuskin tuohon panetukseen auttaa mitään pojat jotka niitä joutuu harrastaan ei osaa vällyjen välis välttis edes saada seisokkia mu kokeile ni saat ainakin sen pettymyksen tai pari ni nährähän pysykkönä etes ihmisenä ja noisa si kannattaa harkita todella tarkkaan kenelle annat on helpompiakin tapoja saada huoranmaine ja panetukseen tottuu yllättävänkin helposti ja sitä en tiedä kuinka hyvin siihi oppii et sietää sen et ajattelee sexiä 24/7 mulla kun ei ole sitä ongelmaa pillu toki on mielessä 24/7

      • Anonyymi

        Mut jos käyttelee kotona vaan vibraa klitorikseen, niin voi jäädä oppimatta vaginalla lauleaminen. Sitten kun kundi rynkyttää kunnolla, on vähä ahistavaa jos ei laukea kun on tottunut klitoris-orkkuun. Voi poika tietysti sen suuseksilläkin hoitaa, mut yhessä tuleminen on ihan huippua!
        Olen 17v. tytyli pikkukaupungista ja 13v. alkaen on koko ajan panettanu. Välillä haittaa koulussa jos vatsassa itekseen perhosia.


    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­­a str­eam. Sisää­­nkäynti k­­­aiki­­lle, jotka haluav­­­at pitää hauskaa 👉 http://allyak.com/H/F7z3P0

    • Anonyymi

      Koska tässä sinun iässäsi ei ollut tekoälyä olet joko teikki, tai hörhö, sillä halukkaat opiskelijatytöt saavat seksiä yötäoäivää, jos vaan jaksavat ja haluavat. Nykyään voi tehdä pikku tilinkin, himojensa purkautumiseen. Rohkeasti vaan tutustumaan meihin miehiin, vaikka sitten vähän vanhempiinkin!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ota kurru.

    • Anonyymi

      niin minuakin. pitää vetää käteen, kun en saa vaimolta. ei seksi toimi.

    • Anonyymi

      Joks kädes

    • Anonyymi

      Housut auki vai

    • Anonyymi

      Mihi lentää sperm tänään

    • Anonyymi

      Joko on löytynyt ratkaisu ongelmaasi? Nythän olet jo 36 v nainen.
      Voin itse kertoa olevani jonkinasteen seksi addikti vielä näin yli 6 kymppisenäkin.
      Kyllä runkkaaminen vähäksi aikaa helpottaa,eikä sitä nussimistakaan jaksa 24seven.ainkaan mies.

      Voin myös suositella avantoa ja kylmiä suihkuja,toimii aina, vähäksi aikaa

      Karl von Kuk kara

    • Anonyymi

      Ettiiks kukaa seuraa täällä 🤪 oon 20 v iha ok kropal
      Jos kiinnostaa ni lisää kikissä kik on Tarmp

    • Anonyymi

      Hei! Om­a stream. Sisää­­­nkäynti k­­aiki­lle, jotk­­a haluavat pi­­tää ha­uskaa 👉 http://aepgcorp.com/H/R5s3S7

    • Anonyymi

      Mä voin tulla auttaa sua😏🤫

    • Saat hoito joka päivä,Kik Espoo30

    Ketjusta on poistettu 152 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe