upea päivä aina kun näen sinut.pikku söpö :)
toivottavasti jäät vielä ensiviikon jälkeenkin töihin.;)
NÄTTI
17
5152
Vastaukset
- Suvi-hih-
Kuka ihme siellä kirjottaa???
- se.
tässä :)
- SANO SUORAAN
JOS OLET SE KENEKSI SINUA LUULEN SANO ASIA SUORAAN KASVOTUSTEN.. TUNTEET VOIVAT OLLA MOLEMMINPUOLISIA :)
- söpö.
jos olet hän,niin tottakai sanon.
anna pikku vink.;) - mitähän...
söpö. kirjoitti:
jos olet hän,niin tottakai sanon.
anna pikku vink.;)uskaltaisin sanoa etten paljasta liikaa jos vaikka et olekkaan HÄN... Treeltä,pitkä ja tumma olen :)
- söppeli
mitähän... kirjoitti:
uskaltaisin sanoa etten paljasta liikaa jos vaikka et olekkaan HÄN... Treeltä,pitkä ja tumma olen :)
Eräs toinenkin epätoivoisesti toivoo että olet se, joka kanssani on useasti töissä hymyjä vaihtanut. Onko niin, että siellä paikassa sinä olet vapaalla ja minä työntekijänä? ;)
- toivoisin
Epätoivoa ehkä, mutta yksi toinenkin miettii täällä olenko "pikku söpö". Olisihan se ihanaa, jos olisinkin etsimäsi henkilö, mutta vähän skeptinen olen :). Treeltä olen myös.
- Mietteliäänä
Epätoivoa ehkä, mutta mietin myös, että kunpa olisit se minun kanssa hymyjä vaihtanut mies. Kertoisitpa enemmän täällä tai tulisitpa sanomaan suoraan, itse en uskalla, vaikka ehkä taas kun tavataan kerään rohkeutta...ja olisitpa Hän. Sinua kuitenkin olen miettinyt iltaisin paljon ;)
- täällä
Epätoivoa ehkä, mutta mietin myös, että kunpa olisit se minun kanssa hymyjä vaihtanut mies. Kertoisitpa enemmän täällä tai tulisitpa sanomaan suoraan, itse en uskalla, vaikka ehkä taas kun tavataan kerään rohkeutta...ja olisitpa Hän. Sinua kuitenkin olen miettinyt iltaisin paljon ;)
- olen
ylempää kuin tre.:(
mutta kaikkea hyvää sinulle.- msfkghikj
Mutta, jäätkö sinä?????????
- ehkä minä??
että jäänkö töihin.
Noi kaikki kyllä viittaa muhun aikas selkeästi.
Sano nyt vaan kuka sä olet - ksmnjkrtn
ehkä minä?? kirjoitti:
että jäänkö töihin.
Noi kaikki kyllä viittaa muhun aikas selkeästi.
Sano nyt vaan kuka sä oletSiitä vastaa eräs mieshenkilö.
- NMKYUIJ
Uhkailee, että menettää työpaikan, koska en suostunut jatkamaan.
- walking down the street....
Kelpaisko nätti tyttö Lapin läänistä? :D
- toki
:))
- Nimetön
toki kirjoitti:
:))
Honkidonkki, tai hölmöläinen ja ns muuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261