Luin eräältä uutistoimistolta että venäläisten keskipalkka oli jo noussut ihan kunnioitettavaan 360 euroon! Onnitteluni!
Olette aika persaukista porukkaa.
Verratkaa vaikka Suomen 2795 euroon tai USA:n 2989 euroon.
Venäläisen keskipalkka
9
571
Vastaukset
- köyhä nuori
Kyllä on Suomessakin köyhiä muutama satatuhatta
saa vain 429 euroa/kk.- Late Lapista
Suomen kaskipalkat onkin nostettu taivaisiin , muutaman optiomiljonäärien tuloja apuna käyttäen, ei täällä jätkä kovia liksoja saa mistään rehellisestä työstä!!
Suomi onkin poliittisten ja muiden ammattirosvojen luvattu valtakunta ! AAMEN !!!! - Late Helsingistä
Late Lapista kirjoitti:
Suomen kaskipalkat onkin nostettu taivaisiin , muutaman optiomiljonäärien tuloja apuna käyttäen, ei täällä jätkä kovia liksoja saa mistään rehellisestä työstä!!
Suomi onkin poliittisten ja muiden ammattirosvojen luvattu valtakunta ! AAMEN !!!!Lappalaisen optio tarkoittaa äkillistä rahantuloa kun Jouni kiikuttaa tyhjät kaljapullot kauppaan.
Lappalainen lottovoitto tarkoittaa tundralle eksyneen tyhmän turistin varastettua lompakkoa.
Ihan sama paljonko etelä pumppaa rahaa lappalaisille, tyhmät Jounit ryyppää vähäiset rahansa ja hukkaa loput.
- *Naapuri*
Täällä kaikki maksaa paljon vähemmän kuin suomessa ja korot on paljon pienempiä kuin teillä tai USA:ssa, joten 360:llä eurolla voi tulla toimeen ihan loistavasti
- Perko
Elät siis olemattomilla koroilla?
Ja vertailut missä Moskova on rankattu kalliimpien kaupunkien joukkoon, ovat väärässä? - Herr_Papst
Perko kirjoitti:
Ja vertailut missä Moskova on rankattu kalliimpien kaupunkien joukkoon, ovat väärässä?Asia on vain se että voin, täällä 22 vuotta asuneena, todeta että 400:llä eurolla täällä tulee toimeen ihan loistavasti. 400-13% korko = 348 euroo, 100-150 menee safkoihin, 248 jää muuhun. En tienny että Moskova on kalleitten kaupunkien joukossa, hinnat on melkein samoja kuin täällä Pietarissa. Ja moskovalaisten palkat on korkeampia kuin pietarilaisten
- *Naapuri*
Perko kirjoitti:
Ja vertailut missä Moskova on rankattu kalliimpien kaupunkien joukkoon, ovat väärässä?Pliis, don't gimme that shit, olen asunut täällä koko elämäni ja onneksi olen käynyt muissa maissakin (Myöskin Suomessa), ja huomasin että elintaso ja palkat Venäjällä on nykyään ihan ooko muihin maihin verrattuna. Vuokraan, korkoihin ja safkaan menee päälle 150-200 euroo kuussa noista 360 euroista, ja 160-210 jää käteen, ei oo paljoa, muttei vähääkään, saa elää ihan hauskasti, ottaen huomioon että hinnat täällä on noin 4 kertaa pienempiä kuin Euroopassa.
- Hemmo Hiivatti
Ja onnittelut meille Suomalaisille siitä, että me maksetaan palkastamme noin pulet veroja (venäläiset vain 13%) ja että meillä on tavaroiden ja palvelujen hinnat noin nelinkertaiset venäläisiin verrattuna.
- keskipalkka
Venäläisten keskipalkka on 550 dollaria. Harmaan talouden koon ollessa puolet koko talouden koosta keskipalkka lienee oikeasti 1000 dollarin paikkeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202870Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3572537Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262282Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181399Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121392- 721303
- 551250
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?91229