A luokan tekosyy

``````` ( - ) ```````

Sapatin pyhityselämään kuuluu käynti sapattikokouksissa adventtikirkossa mutta kysyisin jos sieltä jonkun syyn takia jää pois niin onko syy:
1. hengellinen?
2. lihallinen?

Adventismissa on raukkamaisuutta ja säälin heitä.

7

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takia sinä jäät pois?

      omasta kirkostasi jos saisin myös luvan kysyä, kun sinä utelet minkä syyn takia adventistit jää pois.
      Jos jää pois niin jokin syyhän se tietystikin on.
      Miksi sinä säälit adventisteja, ei minun mielestä heissä ole mitään säälittävää, he ovat mukavia ihmisiä, vaikka heitä aina täällä parjataan aiheettomasti.

    • Olet todella

      säälittävä! Se joka etsii vikoja toisista, eikä huomaa omaa kaunaisuuttaan on KAIKKEIN RAUKKAMAISIN!

    • että miksi en ollut

      edellisessä kokouksessa. Vastasin ainoastaan tälle uteliaale, itseriittoiselle naisihmiselle, että:"Herra tietää syyn!"

      Minähän en ole ihmisille tilivelvollinen.

      • luopiot eivät käy

        Tutkikaa itseänne Jumala kehoittaa sinuakin ja se on valitettavaa jos adventisti ei tiedä itsekkään onko syy hengellinen vai lihallinen sapattikokouksesta poisjääntiin?

        Älä ole surulinen sillä minäkin jään pois ensi sapatin kokouksesta niinkuin sinäkin. Tasoissa ollaan sapatin pyhityksessä.


      • siitä vaan
        luopiot eivät käy kirjoitti:

        Tutkikaa itseänne Jumala kehoittaa sinuakin ja se on valitettavaa jos adventisti ei tiedä itsekkään onko syy hengellinen vai lihallinen sapattikokouksesta poisjääntiin?

        Älä ole surulinen sillä minäkin jään pois ensi sapatin kokouksesta niinkuin sinäkin. Tasoissa ollaan sapatin pyhityksessä.

        Herra yksin tietää pelastuuko adventisti vai eikö vaikka kuinka adventistit jakavat jumalallisella viisaudella täällä maan päällä paikkoja 1000-vuotiseen valtakuntaan jota he hallitsevat yhdessä jehovien kanssa 144000-opillaan.


      • kaivelelette
        luopiot eivät käy kirjoitti:

        Tutkikaa itseänne Jumala kehoittaa sinuakin ja se on valitettavaa jos adventisti ei tiedä itsekkään onko syy hengellinen vai lihallinen sapattikokouksesta poisjääntiin?

        Älä ole surulinen sillä minäkin jään pois ensi sapatin kokouksesta niinkuin sinäkin. Tasoissa ollaan sapatin pyhityksessä.

        mitä ihmettä se kuuluu kenellekään jos ei joka viikko pääse kirkkoon, voi olla sairas tai muu pätevä syy, nyt tuntuu että on jotain vikaa näissä kyselijöissä itsessään.
        Jos sitä luopioksi sanotaan jos on joskus poissa, niin sitten luterilaiset ovat melkein kaikki luopioita, ne käy kirkossa yleensä jouluna ja hautajaisissa ja vielläpä kehuuvat, että ei ole käyty muulloin kirkossa.


      • ihan puppua
        siitä vaan kirjoitti:

        Herra yksin tietää pelastuuko adventisti vai eikö vaikka kuinka adventistit jakavat jumalallisella viisaudella täällä maan päällä paikkoja 1000-vuotiseen valtakuntaan jota he hallitsevat yhdessä jehovien kanssa 144000-opillaan.

        adventtikirkko ei opeta eikä edes usko mihinkään 1000-vuotiseen valtakuntaan maan päällä. Uskomme, että se on ajanjakso, joka vietetään taivaassa eikä maan päällä. Maan päällä ei ole yhtä ainoaa ihmistä tuona aikana elossa. Ja mitä tulee lukuun 144000, niin se tarkoittaa kaikkia lukemattomia pelastettuja. Niin me sen ymmärrämme. Että puhut ihan höpöjä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1439
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      329
      1042
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      729
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      720
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      47
      671
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe