ns. henkiparannukseen? Olen jo useamman vuoden auttanut sairaita panemalla käteni sairaan kohdan yläpuolelle ja monet ovat saaneet siitä avun.
Rukoilen Jumalaa aina eneen parantamista ja kiitän jälkeenpäin tästä lahjasta.
Miten tiedän, ettei saatana eksytä minua, vaan että tämä lahja on todella Herralta saatu?
Miten ortod.
7
520
Vastaukset
- ihme
... saatana joskus parantanut sairaita?
- Miitriina
Vihollinen ei tee mitään hyvää.
- maakrapu
Miitriina kirjoitti:
Vihollinen ei tee mitään hyvää.
Minä olen siitä elävä esimerkki.
Kävin vapaiden suuntien kokouksissa ja parantumassa joka kerta siellä edessä. Parannuin selkäkivuista, hartiasäryistä ym. mutta tilalle tuli masennusta ja vieraantumista Jumalasta.
Saatana pystyy ihan samaan kuin Jumala, mutta loppupeleissä tekee kuitenkin samalla tuhoa.
Nyt olen ortodoksi ja kartan kaikkea karismaattista. Parempi uskoa vanhanaikaiseen kuin juosta kaiken nykyhumpuukin perässä. - Ketjun aloittaja
maakrapu kirjoitti:
Minä olen siitä elävä esimerkki.
Kävin vapaiden suuntien kokouksissa ja parantumassa joka kerta siellä edessä. Parannuin selkäkivuista, hartiasäryistä ym. mutta tilalle tuli masennusta ja vieraantumista Jumalasta.
Saatana pystyy ihan samaan kuin Jumala, mutta loppupeleissä tekee kuitenkin samalla tuhoa.
Nyt olen ortodoksi ja kartan kaikkea karismaattista. Parempi uskoa vanhanaikaiseen kuin juosta kaiken nykyhumpuukin perässä.Minä en tiedä yhtikäs mitään karismaattisista liikkeistä, mutta olen parantanut ihmisiä, kun on pyydetty.
En tee mitään numeroa asiasta, enkä koskaan ota maksua tms. tekemisistäni - on vaan mahdoton halu auttaa lähimmäisiä!!! - maakrapu
Ketjun aloittaja kirjoitti:
Minä en tiedä yhtikäs mitään karismaattisista liikkeistä, mutta olen parantanut ihmisiä, kun on pyydetty.
En tee mitään numeroa asiasta, enkä koskaan ota maksua tms. tekemisistäni - on vaan mahdoton halu auttaa lähimmäisiä!!!edelliseen kirjoitukseen.
Minusta on ok, että Jumala antaa ihmisille parantamisen armolahjan. Mutta edellinen kirjoittaja väitti, ettei Saatana pysty parantamaan. Ja näissä joukkohysteriakokouksissa juuri näin tapahtuu.
- Nimetön
1) Jos kuulut ortodoksiseen kirkkoon, niin kysy rippi-isältäsi.
2) Jos et kuulu, niin miksi kysyt täällä? Ota yhteyttä lähimpään pappiin.- Nimetön
miten ORTODOKSINEN KIRKKO suhtautuu asiaan!
Ihan mielenkiinnosta, koska ortod. kirkkoisillä on ollut parantamisen armolahjoja.
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070