Oletko myynyt koskaan edelleen velkakirjaa? Mihin pistit myynti-ilmoituksen?
Minulla 5500euron velkakirja yksityishenkilölle. Olisin halukas myymään velkakirjan vaikka vähän tappiollisestikin itselleni. Velkakirjassa takaisinmaksuksi määritelty 152 euroa/kk. Nyt olis itsellä vaan nopean rahan tarve...
Velkakirjan myynti?
6
2387
Vastaukset
- kuukautta!
Monta lyhennyskuukautta on tuohon velkakirjaan merkitty?
- Petteri2
Vaikea tuollaista yksityishenkilön velkakirjaa on myydä järkevään hintaan. Kukaan "ulkopuolinen" tuollaista tuskin ostaa ilman suurta alennusta. No, jos velallisella on varallisuutta, tuloja ja maksuhalua, 50 % lainan nimellisarvosta voi ehkä saada.
Potentiaalisin ostaja tuollaiselle velalle on joko velallinen itse tai sitten hänen lähipiirinsä.
Jos vaikuttaa siltä, että velallinen pystyy maksamaan velkansa tuollaista velkakirjaa ei yleensä kannata myydä.- minä vaan
3 vuotta
- Onhan niitä muitakin....
- jojkus
voi olla vaarallista myydä,
yleensä markkinat ovat sellaiset,
että jos he eivät saa rahoja, jos velkakirjassa on jotain ongelmaa,
sinä maksat sen jatkuvilla harmeilla.- .....................
hämärä hemmot ostaa velkakirjasi puolella hintaa. Käyvät sitten kovistelemassa rahoja, mikäli mukiloinnista huolimatta rahoja ei ilmesty tulevat ovellesi ja ottavat koko summan korkojen kanssa sinulta. Jos velallinen maksanut sovitusti eränsä sinulle, niin paras on jatkaa entiseen malliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758