Etsin henkilöä jolla on armolahja...

mika33

Onko sulla armolahja tai tiedätkö kenellä on koska olen lukenut
että näiden henkilöiden rukoukset kuullaan paremmin ja toteutuu paremmin.....

Tarttisin apua terveydellisiin vaivoihin, kotiongelmiin ja elämäntilanteeseen.

Vai kannattaisikohan kysyä vain yhtä asiaa rukouksessa..

Eli antaako jumala avun kaikkiin näihin asioihin.

Rukoiletko puolestani?

7

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottaa

lääkkeet ajoissa ! Niitä pieniä ja punaisia->pysyy ajatukset kasassa paremmin !

• puolestasi

Uskon, että Jumala kuulee sinun rukouksesi yhtä hyvin kuin minunkin, mutta onhan meitä opetettu rukoilemaan toistemme puolesta.
      Myös kirkkomme temppeleissä rukoillaan kärsivien puolesta.
      Itse olen elämässäni oppinut sen, että kun rukoilee jotakin, kannattaa kuunnella, mitä Jumala siihen vastaa, ja toimia saamansa neuvon mukaan.
      Olethan muistanut rukoilla taivaallista Isäämme Jeesuksen Kristuksen nimessä?

• mika33

Eli miten menee tarkka rukous?

• ??????
        mika33 kirjoitti:

Kirkossamme ei rukouksella ole tarkkaa "käsikirjoitusta". (pl. esim. sakramentin (ehtoollisen) siunaaminen)

Rukouksessa voit puhua Taivaalliselle isälle, mitä haluatkin.

Isää rukoilemme Jeesuksen Kristuksen nimessä. Ja yleisesti rukouksen lopetamme sanaan Amen.

• puolestasi
        mika33 kirjoitti:

pyysi kerran Kristukselta: "Herra, opeta meitä rukoilemaan."
        Kristus opetti silloin Isä meidän -rukouksen, joka on kohdassa Luuk. 11:1 ja laajempana versiona kohdassa Matt. 6:9-13.
        Kohdassa Joh. 14:13-14 Hän sanoo: "Mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa."
        Kristus on opettanut paljonkin rukouksesta. Sen perusteella uskon, että ei ole tarpeen rukoilla mitään yhtä tarkkaa rukousta, vaan pyytää sitä, mitä milloinkin tarvitsee. Joskus ei tarvitse muuta kuin kiittää.
        Omassa elämässäni olen saanut monta kertaa Jumalalta rukousvastauksia. Kun katsoo elämäänsä taaksepäin, huomaa ne selvemmin kuin tämänhetkisessä hädässään.
        "Teidän Isänne kyllä tietää mitä te tarvitsette, jo ennen kuin olette häneltä pyytäneetkään" (Matt. 6:8). Hän tietää ja tuntee sinunkin tilanteesi.

• calmato

Jumala tuntee ja tietää meidän tilanteemme läpikotaisin. Hän kuulee rukouksemme, mutta emme aina silti saa sitä, mitä itse haluamme - usein vasta jälkikäteen huomaamme, että vaikka emme saaneet juuri haluamaamme, olemme saaneet silti juuri sitä mitä tarvitsemme.

Jumala auttaa myös ihmisten välityksellä. Lääkärit, sosiaalityöntekijät, terapeutit - parhaimmat heistä toimivat Jumalan työtovereina palvellen ja rakastaen lähimmäisiään kuten Herra on meitä sanassa kehottanut. Ota siis myös hyvien ihmisten antama apu vastaan.

Myös itse voimme tehdä jotain terveytemme hyväksi, sillä myös luonnonlait ovat Jumalan työtä. Terveellinen ravinto, pidättäytyminen päihteistä, tarpeeksi lepoa ja unta, sopivaa liikuntaa, harrastuksia, mielekästä tekemistä ja hyviä ihmissuhteita. Ne ovat terveydelle ja mielelle hyväksi.

En ole mormoni, vaan ihan tavallinen kristitty. Rukoilen puolestasi, Jumala siunatkoon sinua ja rakkaitasi niin ilossa kuin surussakin, niin hyvinä kuin pahoinakin päivinä. Kaikki on Jumalan kädessä, hänen armossaan on meille kylliksi.

• näin..........

Naputtele hakusanaksi vaikka, "Reinhard Bonnke" tai "Yonggi Cho", heillä molemmilla toimii maailmanlaajuinen rukospalvelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3703
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3609
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3350
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3322
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2176
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      31
      1516
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32