Eli kysyisin sitä että miten/ millä poistatte kavanne intiimialueelta? Itse olen ajatellut poistoa ihokarvan poisto aineella tai kylmävaha liuskoilla mutta molemmissa sanotaan että ei niitä ei saa käyttää intiimialueen iholle.
Karvojen poisto intiimi alueelta
30
17626
Vastaukset
- -ansa-
Ensinnäkään kylmävahaliuskoja en suosittele intiimialueille,enkä mihinkään muuallekaan. Ainakin mitä itse olen kokeillu,niin ensinnäkin sattuu aivan jumalattomasti se repäisy ja vahaliuskojen jälkeen mulla ainakin karvat on ruvennu kasvamaan sisälle päin. Itse poistan karvat intiimialueelta joko sellasella ihokarvanpoistovoiteella (veet tms) tai sitten kertakäyttösellä partaterällä. Voiteella tottakai karvat pysyy poissa kauemmin,kun taas partaterällä ajon jälkeen on jo seuraavana aamuna sänki..
Sitten ne näppylät.. Niitä tulee joka kerta ja ne ei lähde ei cortisonilla,ei sinkkivoiteella,ei bepanthenilla,ei talkilla... Mut silti haluun olla poslari!- ttttttttppppp
Minkä ihmeen takia haluut poslarin kun on noin paljo ongelmia sen kanssa???? Tähän haluan vastauksen, sillä ite en halua ajella posliinia juuri kyseisen ongelman takia, enkä senkään takia kun sänki kutisee aivan sairaasti. Muotiko tähän ihmiset ajaa??? Jos meidät ois tarkoitettu karvattomiksi niin me oltaisiin sellaisia valmiiksi.
- karva ton
ttttttttppppp kirjoitti:
Minkä ihmeen takia haluut poslarin kun on noin paljo ongelmia sen kanssa???? Tähän haluan vastauksen, sillä ite en halua ajella posliinia juuri kyseisen ongelman takia, enkä senkään takia kun sänki kutisee aivan sairaasti. Muotiko tähän ihmiset ajaa??? Jos meidät ois tarkoitettu karvattomiksi niin me oltaisiin sellaisia valmiiksi.
Et siis:
- leikkaa kynsiä
- leikkauta hiuksia
- ajele partaa / viiksiä (jos olet mies)
- ajele kainaloita/sääriä
- käytä meikkiä / ihonhoitotuotteita
ja kuljet alasti. Jos meidät olisi tarkoitettu kulkemaan vaatetettuna, olisimme syntyneet vaatteet päällä.
miälenkiintosta, sano. - Ehkäpä omasta tahdosta posl...
ttttttttppppp kirjoitti:
Eiköhän ihmiset voi aivan omasta halustaan ajella pillunsa/pippelinsä posliiniksi tarvitsematta olla mikään muotinukke.
- -ansa-
ttttttttppppp kirjoitti:
"Minkä ihmeen takia haluut poslarin kun on noin paljo ongelmia sen kanssa????"
Ainoa ongelmahan on ne näppylät,kun en toistaiseksi ole vielä löytänyt menetelmää,jolla ei näppylöitä tulisi,tai jolla näppylät saisi hoidettua pois.
Ja minkä ihmeen takia haluan pitää poslaria.. No,kaikki jotka harrastaa seksiä,tietää minkä takia,sun kannattaa varmaan ottaa selvää siitä. Ja toiseksi, en tykkää että karvat pursuaa uikkarin tai bikinien välistä.
Ja toi oli hyvä; miksi me käytetään vaatteita,jos meidät on tarkoitettu alastomiksi,heh =) - ttttttttppppp
-ansa- kirjoitti:
"Minkä ihmeen takia haluut poslarin kun on noin paljo ongelmia sen kanssa????"
Ainoa ongelmahan on ne näppylät,kun en toistaiseksi ole vielä löytänyt menetelmää,jolla ei näppylöitä tulisi,tai jolla näppylät saisi hoidettua pois.
Ja minkä ihmeen takia haluan pitää poslaria.. No,kaikki jotka harrastaa seksiä,tietää minkä takia,sun kannattaa varmaan ottaa selvää siitä. Ja toiseksi, en tykkää että karvat pursuaa uikkarin tai bikinien välistä.
Ja toi oli hyvä; miksi me käytetään vaatteita,jos meidät on tarkoitettu alastomiksi,heh =)onpa täällä herkkää porukkaa.....
Ihmisethän eläs varmaan vaatteitta jos täällä pirun pohjolassa ei olis niin kylmä...sen määrää siis olosuhteet.
Ja seksiä olen harrastanut kuule varmaankin enemmän kun sinä. Mukuloita oon tehnyt ja miestäkin vaihtanut. En ole ainakaan saanu sellasta palautetta että "hyi kun sä olet karvanen".
Kokeilin ajaa joskus pois karvat kun siitä niin paljon puhutaan, mut en kyllä haluu kärsiä mistään finnitarhasta alapäässä. Liekö se sitten seksikästä?
Lyhennellä voi karvoja jos tursuu reunan yli ja kynnet voi leikellä ihan vaan siksi että ne ovat tiellä töitä tehdessä. Mut karvat ei ole tiellä seksissä, joten tätä pointtia en jummarra, sori vaan. - -ansa-
ttttttttppppp kirjoitti:
onpa täällä herkkää porukkaa.....
Ihmisethän eläs varmaan vaatteitta jos täällä pirun pohjolassa ei olis niin kylmä...sen määrää siis olosuhteet.
Ja seksiä olen harrastanut kuule varmaankin enemmän kun sinä. Mukuloita oon tehnyt ja miestäkin vaihtanut. En ole ainakaan saanu sellasta palautetta että "hyi kun sä olet karvanen".
Kokeilin ajaa joskus pois karvat kun siitä niin paljon puhutaan, mut en kyllä haluu kärsiä mistään finnitarhasta alapäässä. Liekö se sitten seksikästä?
Lyhennellä voi karvoja jos tursuu reunan yli ja kynnet voi leikellä ihan vaan siksi että ne ovat tiellä töitä tehdessä. Mut karvat ei ole tiellä seksissä, joten tätä pointtia en jummarra, sori vaan.Siis kokeilepa kerran seksiä ilman karvoitusta, niin huomaat eron! Ja tuskinpa kukaan mies ihan aidosti tykkää upottaa naamaansa johonkin karvapehkoon.. Sulle ei vaan kukaan oo viittiny siitä mainita.
- käynyt kampaajalla,
ttttttttppppp kirjoitti:
siis leikkuuttanut hiuksiasi?
- näissä keskusteluissa
ttttttttppppp kirjoitti:
onpa täällä herkkää porukkaa.....
Lyhennellä voi karvoja jos tursuu reunan yli ja kynnet voi leikellä ihan vaan siksi että ne ovat tiellä töitä tehdessä. Mut karvat ei ole tiellä seksissä, joten tätä pointtia en jummarra, sori vaan.on mukana yhtäkkiä joku rekkalesbo metrin pituisina kainalokarvoineen. Sit ihmetellään mihin se äijä hävis (kun ei ollut mitään mielenkiintoa huolehtia ulkonäöstä).
- Olen parturilla....
käynyt kampaajalla, kirjoitti:
siis leikkuuttanut hiuksiasi?
Tukkaa olen leikkauttanut parturilla,pillun karvojen poistoa en ole koskaan kysynyt.
- onko virtsatietulehduksia?
-ansa- kirjoitti:
Siis kokeilepa kerran seksiä ilman karvoitusta, niin huomaat eron! Ja tuskinpa kukaan mies ihan aidosti tykkää upottaa naamaansa johonkin karvapehkoon.. Sulle ei vaan kukaan oo viittiny siitä mainita.
Ihan vaan kiinnostais, kun nenäkarvoilla ja alapään karvoilla on ihan oikea tehtäväkin - nimittäin pitävät bakteerit loitolla. Olen itse miettinyt joskus alapään ajelemista, mutta en uskalla tulehduksien pelossa. Onko teillä ikinä ongelmia?
- desinfiointiaine
oli ihan jumankekattomat näpyt ku kävin gynellä, käski desinfioida hyvin ajelun jälkeen, ja ostin suihkutettavaa des.ainetta, nyt on melkein kokonaan lähtenyt näpyt, tää oli kolme päivää sitten.
- tulosta
Sokerointi!! tule niin pehmeetä jälkeä ettei malttais näppejä pitää erossa...pieni nipistys mutta ei kutiavaa terävää sänkeä vaan hentoa harvaa kasvua viikkojen päästä...ja säännöllisesti tehtynä selkeästi harvempi kasvu.En luovu tästä ikinä
- ?????
Mitenkäs tuo tehdään??
- Tehdään tehdään
????? kirjoitti:
Mitenkäs tuo tehdään??
Ensiksi tehdään tietty sokerimassa sen jälkeen revitään pillukarvat irti massan avulla.Johan tuli pillusta posliini.
- IhaNainen-73
Itse poistan intiimialueen karvoituksen halpis höylällä ja tavallisella kosteusvoiteella (tyyliin apteekin decupal), ihanan pehmeä ja näpytön tulee! Suosittelen!!
ps. älä kastele höylää vaan putsaa se paperilla!- posliinitar
IhaNainen-73, kiitän vinkistä. :) Oli pakko kokeilla, ei voi kuin suositella.
- fligga
Siis levitätkö sen kosteusvoiteen ensin siihen iholle ja sit alat höyläämään,sitäkö tarkoitit?
- kaikkea kokeillut
Saan karvanpoistoaineista allergisen reaktion.
Ajaminen tuottaa näppylät ja karvankasvu on niin nopeaa, että sileänä pitämiseksi pitäisi ajaa päivittäin (=päivittäiset näppylät).
Kylmävaha ei irroita karvan karvaa.
Käytän intiimialueelle Surgiwax Brazilian Waxing Kit-nimistä tuotetta, jossa ei tarvitse erillisiä kangasliuskoja. Sattuu helvetisti, ja punottaa päivän, ja sen jälkeen on iho kuin vauvanpylly kolme viikkoa.- aina sileä
Myös ole päätynyt lämmitettävään vahaan monien erilaisten keinojen joukosta. Pimpsaiho on aina siistinäköinen ilman näppylöitä. Kuivaharjaus kerran viikossa pitää ihon alle kasvavat kurissa.
Bodyshopin sugar puuvillalaput on olleet toimiva juttu. - sun tuotetta myydään?
kerro, kokeilisin itsekin.
- aina sileä
sun tuotetta myydään? kirjoitti:
kerro, kokeilisin itsekin.
BodyShopin omissa putiikeissa, mutta myös kempsuissa.
- cleanshaved
aina sileä kirjoitti:
BodyShopin omissa putiikeissa, mutta myös kempsuissa.
Epilaattorilla itse ajelen. Pidemmän päälle helppoa kun kerran 4 viikossa ajelee niin pysyy karvat pois. Ja mulle ei ainakaan mitään näppyjä tullut. Kosteuttamisen ja kuorimisen kun muistaa myös sinne intiimialueelle niin ei ole mitään ongelmaa.
- liikut ja käyt lenkillä
cleanshaved kirjoitti:
Epilaattorilla itse ajelen. Pidemmän päälle helppoa kun kerran 4 viikossa ajelee niin pysyy karvat pois. Ja mulle ei ainakaan mitään näppyjä tullut. Kosteuttamisen ja kuorimisen kun muistaa myös sinne intiimialueelle niin ei ole mitään ongelmaa.
Jos olet liikkuja ja kävelet niin sänki alkaa haitata, en suosittelis sellaiselle ihmiselle ajeluja aivan paljaaksi, sillä kerran on koettu ja huono tuntemus jäi.Sanokoon ukot mitä tahansa, naisella pitää olla myös omaa tahtoa, ja minkä kokee tarpeelliseksi, tietysti ymmärrän jos itsetuntoa ei ole tarpeeksi ja haluaa olla mieliksi, minä en.
- ihan ehdoton 1 !
Tää on ihan ehdoton ykkönen ! Eka kerta oli tuskaa, mutta tulos oli kyllä todella sellainen, että sormet eksyivät jatkuvasti hiplaamaan...Sitä pehmeämpää ei ole olemassakaan.
- Surgiwaxia
ihan ehdoton 1 ! kirjoitti:
Tää on ihan ehdoton ykkönen ! Eka kerta oli tuskaa, mutta tulos oli kyllä todella sellainen, että sormet eksyivät jatkuvasti hiplaamaan...Sitä pehmeämpää ei ole olemassakaan.
myydään? En ole ennen tästä kuullu mitään:(
- kerro!
ihan ehdoton 1 ! kirjoitti:
Mistä tuota ainetta saisi ostettua tai tilattua??
- perusteella
kerro! kirjoitti:
Mistä tuota ainetta saisi ostettua tai tilattua??
Ettikää netistä "Surgi wax". Keskustelun perusteella Stockalta vois löytyy.
- posliinitar
liikut ja käyt lenkillä kirjoitti:
Jos olet liikkuja ja kävelet niin sänki alkaa haitata, en suosittelis sellaiselle ihmiselle ajeluja aivan paljaaksi, sillä kerran on koettu ja huono tuntemus jäi.Sanokoon ukot mitä tahansa, naisella pitää olla myös omaa tahtoa, ja minkä kokee tarpeelliseksi, tietysti ymmärrän jos itsetuntoa ei ole tarpeeksi ja haluaa olla mieliksi, minä en.
Olen aktiivinen liikkuja, eikä sänki (jaa niin mikä? Ei sitä sänkeä ole tarkoitus kasvattaa ennen seuraavaa ajelua, ei ihme että kutisee ja ärtyy jos sheivailua tekee vain välillä ja muulloin rehottaa...) vaivaa vähääkään. ;) Mitä tulee miellyttämiseen, niin tässä olomuodossa miellytän ensisijaisesti itseäni - toisaalta eipä tuo mieskään valita, päinvastoin. Posliini tosin tuli taloon kauan ennen häntä. ;)
- hirveetä!
cleanshaved kirjoitti:
ihan tajuton kipu, verenvuoto ja mustelmat! ei tykänny isäntäkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847