kissanpentu? harhailee keskustassa ja on aika laihassa kunnossa. ikä max puoli vuotta.
onko joltain kadonnut
7
1788
Vastaukset
- kadonnut-
multa, mutta toivottavasti löytää kotinsa ellei joku typerys oo tarkotuksella hylännyt. Onko se tyttö vai poika ,onko tietoo?
- kiinni
niin vie löytöeläinkotiin, täällä joku kirjoitti että sijoittaa kissat itelleen ja ettii kodin niille.
Missä päin keskustaa luuhastelee? - pieni musta
kiinni kirjoitti:
niin vie löytöeläinkotiin, täällä joku kirjoitti että sijoittaa kissat itelleen ja ettii kodin niille.
Missä päin keskustaa luuhastelee?en tiedä kumpi on, tyttö vai poika. Kissa on nähty satakunnankadulla sekä musiikkitalon nurkilla.
- pelastettava
pieni musta kirjoitti:
en tiedä kumpi on, tyttö vai poika. Kissa on nähty satakunnankadulla sekä musiikkitalon nurkilla.
Jos joku vain saisi kiinni niin viekää Raittilalle. Tai ilmoittakaa Mikalle niin kissa voidaan loukuttaa. Pois se on saatava ennen talven tuloa...
- tallessa nyt
pelastettava kirjoitti:
Jos joku vain saisi kiinni niin viekää Raittilalle. Tai ilmoittakaa Mikalle niin kissa voidaan loukuttaa. Pois se on saatava ennen talven tuloa...
Nyt on musta kissa loukutettu pois talven alta. Se on minulla tallessa niin kauan kuin tarve vaatii. Kisu on siis muuten musta mutta tassut valkoiset sekä leuan alla valkoista. Ei vaikuta villikissalta, antaa silittää ja kaipaa huomioo mutta ulkona ei päästänyt lähelleen. Jos joku nyt kaipaa tätä kisua niin voi soittaa Raittilalle ja häneltä saa numeroni.
- onnellisesti kotona
tallessa nyt kirjoitti:
Nyt on musta kissa loukutettu pois talven alta. Se on minulla tallessa niin kauan kuin tarve vaatii. Kisu on siis muuten musta mutta tassut valkoiset sekä leuan alla valkoista. Ei vaikuta villikissalta, antaa silittää ja kaipaa huomioo mutta ulkona ei päästänyt lähelleen. Jos joku nyt kaipaa tätä kisua niin voi soittaa Raittilalle ja häneltä saa numeroni.
Kissi katosi 30.6 Parkanon Alaskylästä, mutta on nyt turvallisesti kotona ja voi hyvin! Kiitos kaikille jotka huolehtivat ja suuri kiitos kissin kiinniotosta. Luulin menettäneeni toivoni, että Kissi olisi jäänyt auton alle tms. Onni oli tällä kertaa myöten. Hyvät syksyn jatkot kaikille!
- onneksi
onnellisesti kotona kirjoitti:
Kissi katosi 30.6 Parkanon Alaskylästä, mutta on nyt turvallisesti kotona ja voi hyvin! Kiitos kaikille jotka huolehtivat ja suuri kiitos kissin kiinniotosta. Luulin menettäneeni toivoni, että Kissi olisi jäänyt auton alle tms. Onni oli tällä kertaa myöten. Hyvät syksyn jatkot kaikille!
kissasi löytyi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16615ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419