onko joltain kadonnut

pieni musta

kissanpentu? harhailee keskustassa ja on aika laihassa kunnossa. ikä max puoli vuotta.

7

1788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kadonnut-

      multa, mutta toivottavasti löytää kotinsa ellei joku typerys oo tarkotuksella hylännyt. Onko se tyttö vai poika ,onko tietoo?

      • kiinni

        niin vie löytöeläinkotiin, täällä joku kirjoitti että sijoittaa kissat itelleen ja ettii kodin niille.

        Missä päin keskustaa luuhastelee?


      • pieni musta
        kiinni kirjoitti:

        niin vie löytöeläinkotiin, täällä joku kirjoitti että sijoittaa kissat itelleen ja ettii kodin niille.

        Missä päin keskustaa luuhastelee?

        en tiedä kumpi on, tyttö vai poika. Kissa on nähty satakunnankadulla sekä musiikkitalon nurkilla.


      • pelastettava
        pieni musta kirjoitti:

        en tiedä kumpi on, tyttö vai poika. Kissa on nähty satakunnankadulla sekä musiikkitalon nurkilla.

        Jos joku vain saisi kiinni niin viekää Raittilalle. Tai ilmoittakaa Mikalle niin kissa voidaan loukuttaa. Pois se on saatava ennen talven tuloa...


      • tallessa nyt
        pelastettava kirjoitti:

        Jos joku vain saisi kiinni niin viekää Raittilalle. Tai ilmoittakaa Mikalle niin kissa voidaan loukuttaa. Pois se on saatava ennen talven tuloa...

        Nyt on musta kissa loukutettu pois talven alta. Se on minulla tallessa niin kauan kuin tarve vaatii. Kisu on siis muuten musta mutta tassut valkoiset sekä leuan alla valkoista. Ei vaikuta villikissalta, antaa silittää ja kaipaa huomioo mutta ulkona ei päästänyt lähelleen. Jos joku nyt kaipaa tätä kisua niin voi soittaa Raittilalle ja häneltä saa numeroni.


      • onnellisesti kotona
        tallessa nyt kirjoitti:

        Nyt on musta kissa loukutettu pois talven alta. Se on minulla tallessa niin kauan kuin tarve vaatii. Kisu on siis muuten musta mutta tassut valkoiset sekä leuan alla valkoista. Ei vaikuta villikissalta, antaa silittää ja kaipaa huomioo mutta ulkona ei päästänyt lähelleen. Jos joku nyt kaipaa tätä kisua niin voi soittaa Raittilalle ja häneltä saa numeroni.

        Kissi katosi 30.6 Parkanon Alaskylästä, mutta on nyt turvallisesti kotona ja voi hyvin! Kiitos kaikille jotka huolehtivat ja suuri kiitos kissin kiinniotosta. Luulin menettäneeni toivoni, että Kissi olisi jäänyt auton alle tms. Onni oli tällä kertaa myöten. Hyvät syksyn jatkot kaikille!


      • onneksi
        onnellisesti kotona kirjoitti:

        Kissi katosi 30.6 Parkanon Alaskylästä, mutta on nyt turvallisesti kotona ja voi hyvin! Kiitos kaikille jotka huolehtivat ja suuri kiitos kissin kiinniotosta. Luulin menettäneeni toivoni, että Kissi olisi jäänyt auton alle tms. Onni oli tällä kertaa myöten. Hyvät syksyn jatkot kaikille!

        kissasi löytyi :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      615
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe