Minkälaisia kuntosaleja (joissa myös ryhmäliikuntatunteja) Seinäjoella on? Minkälaisia kokemuksia? Jos oot käynyt spinningissä, niin onko pyörät hyvät ja onko niissä lukkopolkimet?
Oon muuttamassa takaisin Seinäjoelle ja silloin ku sieltä opiskelemaan lähdin niin ei tainnut kuntosalikeskuksia juuri olla.
Opiskelupaikkakunnalla oon jäänyt kuntoilukoukkuun ja harrastusta ois kiva jatkaa Lakeuksillakin.
Seinäjoen kuntosalikeskukset
8
1039
Vastaukset
- qwedsa
http://www.sungym.fi/24.html
Sielä ainaki näyttää pyörät ihan hyviltä. En oo koittanu, enkä koita. Muuten rauta on sielä raskasta.- Pera
Pulssi ja SunGym kuuluu samaan ketjuun ja tarjoaa tiedustelemiasi palveluita. Käyminen ko. paikoissa tosin loppui minulla, kun omistaja korotti hintoja rajusti pari päivää sitten. Esim. ns. päiväkortin hinta nousi yli 20%. Aika sikameininkiä!
Toinen mahdollisuus on Everybody's Gym. En ole siellä käynyt mutta pitänee itsekin nyt mennä tutustumaan kun on salin vaihto edessä.
- siellä kävijä
Itse käyn ainakin EG:llä. Jos ottaa pidempiaikaisen jäsenyyden, niin hinta ei ole mikään paha. Kuntosalilla on myös riittävästi laitteita. Tällä hetkellä ilmastoinnin kanssa on häikkää, joten välillä on kyllä kuuma...
- xla
Pulssi se on mahtava paikka kaikkien tavallistenkin ihmisten kuntoansa kohottaa. Ja niin mukavia poikia siellä vastaanotossakin. Pulssia en vaihda!:)
- ...............
Pulssissa ja sun gymillä voi käydä samalla "kortilla". Hyvät on pyörät ja on lukkopolkimet. Noitten salien hinnat on varmasti halvemmat kun eg:llä..tällä viikolla olin pulssissa spinningissä ja ainakin mun pyörä oli tosi hyvä!
- ja kotona puntteja nostamaan
Eihän muilla kuin TODELLA hyvätuloisilla ole varaa nykyisten kuntokeskusten jäsenyyteen!!
En käsitä miksei enää myydä kuukausilippuja?
Niin, sen takia,kun yrittäjä ajattelee vain tulojaan.
Kuka jaksaa käydä päivästä toiseen katsomassa samoja hikisiä naamoja.Mukava olisi,jos voisi aina ostaa kk kortin silloin, kun tietää,nyt haluan käydä salilla,eikä tarvitsisi sitoutua vuodeksi!!- pulssiin/sun gym:lle
ainakin on myynnissä 10x kortteja, kk-kortteja ym..
- spinnaamaan
pulssiin/sun gym:lle kirjoitti:
ainakin on myynnissä 10x kortteja, kk-kortteja ym..
Kiitos vastauksista. Netistä oon tutustunut mainittujen kahden keskuksen kotisivuihin ja niiden sekä mielipiteiden perusteella olisin kallistumassa Pulssin/Sungymmin kannalle.
45e/kk tuntuu ihan kohtuulliselta kun Elixiassa, Satsissa yms hinnat on alkaen 60e/kk. Johonkin se raha menee kumminkin ja kun on kuukausimaksun maksanut niin tulee kummasti käytyä treenaamassa:)
Reipasta syksyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17913494
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454920Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402843Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515