millaisia kuluja tilitoimistosta aiheutuu?

kilpailutus...

Minua kiinnostaa, että millaisia kuluja yrityksenne kirjanpidosta aiheutuu?

Me maksamme n. 700 euroa kuukaudessa kirjanpidosta ja 10 hengen palkanlaskennasta.

Liikevaihtoa meillä on kuukaudessa n. 135 000 euroa...

Mielestäni tuo on kallis kun ajatellaan, että kaikki tulosteet tulee suoraan omasta järjestelmästä. Toki firmalla on hyvä ammattitaito ja apuja tulee ongelmatilanteissa.

Laittakaapa vastaavia esimerkkejä.

Mun mielestä meidän kustannukset pitäis olla jotain 350 - 400 euroa/kk

Ja sitä mieltä olen, että tilitoimiston täytyy kuitenkin olla ammattitaitoinen, vaikka hinnasta tässä rutisen.

terkuin.

Kilpailutus edessä

6

921

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verrata

Antamillasi tiedoilla on mahdoton vertailla hintoja. Hinta kun yleensä on riippuvainen tehdyn työn määrästä.

• asdfasdfljklöjk

totta, että on aivan eri asia että tuleeko kuitit pahvilaatikossa vai onko konekieliset valmiiksi tehdyt osto ja myyntireskontrat kuten meillä...

Haetaan tähän nyt sitten vaikka liikevaihtoluokka verrattuna tilitoimistokustannukseen.... ja toimilala mukaan.

Lv 1,5 milj vuodessa
        Tilitoimistokulut n. 700 euroa/kk
        Tukkukauppa

• Perustuuko veloitus aikaan / vienteihin / liikevaihtoon?

Ovatko työntekijät tuntipalkalla / kuukausipalkalla - joutuuko toimisto laskemaan ylityökorvauksia / muita korvauksia / luontoisetuja / ulosottoja?

"Kaikki tulosteet tulee omasta järjestelmästä" - tarkoittaako tämä sitä, että tilitoimisto saa osto - ja myyntireskontrasta yhteenvetolistan josta menot ja myynnit kirjataan?

• alskfjlksjdf

liikevaihtoon...

Ja olit oikeassa tuosta tulosteista... eli yhteenvetolista menoista ja tuloista...

palkkojen brutto on valmiiksi laskettu. Eli tilitoimisto tekee loput ja laskee esim sairaspäivät kesälomat jne...

• alskfjlksjdf kirjoitti:

liikevaihtoon...

Ja olit oikeassa tuosta tulosteista... eli yhteenvetolista menoista ja tuloista...

palkkojen brutto on valmiiksi laskettu. Eli tilitoimisto tekee loput ja laskee esim sairaspäivät kesälomat jne...

Alempana kommentoitiin, että on halpa - halpaa tuosta ei saa tekemälläkään.

Veloitus vaikuttaa normaalilta tilitoimiston veloitukselta: toimitilakulut, palkkakulut yms. ja se kate, you know:)

Sivutoiminen kirjanpitäjä ei automaattisesti ole huonompi tai ammattitaidottomampi kuin tilitoimistossa töissä oleva, melkein väittäisin päinvastaista.

Kannattaa kuulostella ja udella missä kolleegat kirjanpitoaan teettävät.

• oma ohjelma

Kyllä toi palkkojen laskennan kanssa on halpa. Mulla on pieni kauppa, josta tulee 400-500 euroa kuukaudessa eikä makseta palkkoja kellekään. Mut mäkin olen harkinnut jonkun helppokäyttöisen kp-ohjelman ostoa, kun on kuitenkin tietopohjaa itse kirjanpidosta. Ostan mielummin sitten vain erikseen palvelua, jos tarvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      48
      4046
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1920
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1385
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1316
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1205
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1081
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      961
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      28
      939
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      930
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      40
      917
    Aihe