kun toi mallinukke ei enää tykkää musta, että pitäiskö mun seuraavaks hankkia sellainen puhallettava nukke? Tulis vähän vaihtelua, kun vois vaihteeksi... puhaltaa... ;)
Ihana, sanoppas sää...
18
440
Vastaukset
- ihan(a)seko
mmm
- Viivi.
ei se ookaan hyvä idea. Ei keuhkot kestäis semmosta jatkuvaa puhaltelemista.
- ihan(a)seko
Viivi. kirjoitti:
ei se ookaan hyvä idea. Ei keuhkot kestäis semmosta jatkuvaa puhaltelemista.
m-nukkehan on hulluna suhun---eikö
- Viivi.
ihan(a)seko kirjoitti:
m-nukkehan on hulluna suhun---eikö
kai oo?
- ihan(a)seko
Viivi. kirjoitti:
kai oo?
ei oo--ja mitä tuo kai tarkotti------pitäskö mun kysyä siltä,että se krtos sen mulle ja mä kertosin sen sit sulle----mut helpompaa se on jos se sen sulle suoraan kertoo---hoh hoijaa menipäs tää monimutkaseksi
- Viivi.
ihan(a)seko kirjoitti:
ei oo--ja mitä tuo kai tarkotti------pitäskö mun kysyä siltä,että se krtos sen mulle ja mä kertosin sen sit sulle----mut helpompaa se on jos se sen sulle suoraan kertoo---hoh hoijaa menipäs tää monimutkaseksi
epävarmaa.
Ei sitä tarvi kysyä, saat toki kysyä, mut mull on semmonen intuitio, että tunnen toisten tunteet, vaikka ne toimisivatkin toisin. Eiks oo jännä juttu? - ihan(a)seko
Viivi. kirjoitti:
epävarmaa.
Ei sitä tarvi kysyä, saat toki kysyä, mut mull on semmonen intuitio, että tunnen toisten tunteet, vaikka ne toimisivatkin toisin. Eiks oo jännä juttu?se on jännä juttu----otetaan selvää käske se koneelle----sano että mulla on tärkee liike neuvottelu
- Viivi.
ihan(a)seko kirjoitti:
se on jännä juttu----otetaan selvää käske se koneelle----sano että mulla on tärkee liike neuvottelu
Pyysin sitä huomenna käymään täällä...
- ihan(a)seko
Viivi. kirjoitti:
Pyysin sitä huomenna käymään täällä...
huomenna kaikki on toisin
- Viivi.
ihan(a)seko kirjoitti:
huomenna kaikki on toisin
mut ku se ei oo ollenkaan utelias - niin ku me ollaan.
Mut nyt mä meen, moi. :)
Olihan se huuhaata tuo aloitusviestisi, olihan...:(
- ihan(a)seko
kyläle
- ihan(a)seko
siis kytäle
- Viivi.
nyt kun tulin järkiini.
- ihan(a)seko
Viivi. kirjoitti:
nyt kun tulin järkiini.
sä oot kyllä hauska
- Viivi.
ihan(a)seko kirjoitti:
sä oot kyllä hauska
ku musta voi tulla ylpee; kävelen vielä leuhkana, enkä oo tuntevinani ketään...
Mut nyt tarvis mennä kattomaan mitä toi mallinukke puuhaa...
Kauniita unia! :) - ihan(a)seko
Viivi. kirjoitti:
ku musta voi tulla ylpee; kävelen vielä leuhkana, enkä oo tuntevinani ketään...
Mut nyt tarvis mennä kattomaan mitä toi mallinukke puuhaa...
Kauniita unia! :)m-nukkee öitä
- Viivi.
ihan(a)seko kirjoitti:
m-nukkee öitä
sielt tulee kotimainen leffaki, mut oon jo nähny sen kertaalleen, öitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17012945
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454810Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211969Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1121715Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481