Onpa todella ärsyttävä keskustella, kun vastaukset häviävät jonnekin. Viestiketjuista kyllä näkee, että niihin on tullut vastauksia, mutta itse tekstejä ei löydy mistään.
Onko palstan toimivuus useinkin näin perseestä? Entäpä, hävisivätkö kirjoittamani tekstit kokonaan, vai ilmaantuvatko jossain vaihessa näkyville?
Ja jotta ei totaalisen offtopiciksi vedetä, niin tökkii täällä näemmä moni muukin asia, kun näitä juttujanne lukee. Ei palstaa voi moittia ainakaan ylenpalttisesta harmoniasta. Onko täällä koskaan yksikään feministi ja ei-feministi päässeet mistään asiasta yhteisymmärrykseen?
Miksi palsta tökkii???!!!
OFFTOPIC
3
227
Vastaukset
- perseesstä
ei vain tämä palsta. kannattaa kopsata oma viesti ja jos haluaa muidenkin viestit näkyvinn, niin kirjoittaa jotain ...............
- OFFTOPIC
Tässäkö linee syy, miksi täällä suolletaan niin paljon turhaa paskaa:
"jos haluaa muidenkin viestit näkyvinn, niin kirjoittaa jotain .."
Hitto kun ei ite osaa kirjoittaa lämpimikseen, vaan ainoastaan silloin kun on asiaa.
- jorojukka-kukka
Yhteisymmärrykseen päästään silloin, kun joku palstan feministeistä esiintyy feminismikriitikkona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163345Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3713069Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362759Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582268- 491899
- 861816
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141799Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181779- 571669