synnyin raahessa 1970.kävin koulut ja amiksen putkipuolen.päivääkään en oo niitä hommia tehnyt.ei kiinnosta ku siinä voi käjet likastua.no hommia löytyi elektroniikkafirmasta.parivuotta siellä hommissa,armeija,sitte alko raahe kypsyttään.kuulin että saloon otetaan nokian imussa porukkaa töihin.eiku sinne.asunnon sain 30km päästä työpaikasta,missä ei ees puhelinkenttää löytyny sillon.otin sen että pääsen asettuun ja kuljin sieltä töissä kunnes sain kaupungista asunnon.7v.olin siinä elektroniikkafirmassa töissä,ja hommasin ensi omistusasunnon täysin uudesta kerrostalosta salon keskustasta.ihan velkarahalla kylmästi.28neliön saunallinen yksiö.mieli kuitenkin haikaili helsinkiin ja elämää piti saada ympärille.sitten eräällä helsingin reissulla linnanmäellä tapasin tulevan vaimoni.no se oli aluksi kaukosuhde hesa-salo.sitten hommasin varastomiehen paikan helsingistä,sanoin salon vakityön irti.laitoin salon kämpän vuokralle,ja muutin vaimon yksiöön mannerheimintielle.sekin on jo maksettu,eli halpaa asua.eipä kiinnostanut varastohommat,vaikka 3 eri työpaikkaa kokeilin.sitte tuli mieleen että näin ei voi pomppia edestakas työstä toiseen,ja päätin opiskella uuden ammatin.kävin välinehuoltajan koulutuksen ja olen nykyään suuren sairaalan leikkausosastolla hommissa helsingissä.naimisiin mentiin 2002 ja poika syntyi 2003.salon kämppä maksaa itse iteään vuokratuloilla,ja parin vuoden päästä myydään molemmat asunnot ja ostetaan isompi.elämä on mallillaan.olen ihan onnellinen.
elämää...
raahe-salo-helsinki
1
655
Vastaukset
- mimmu777
Tosi makeeta jos jonkun elämä on mallillaan ja oikeessa vedossa!
Hyvää jatkookin ja yhtä hyvää mäihääkin tulevaisuudessa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009