Miksi kadotukseen

lukenut

Tästä kirjasta selviää miksi Jumala ei voi mitään sille ,että jotkut joutuvat helvettiin. Oli ihan hyvä eikä maksanut kuin muutaman euron.Löytyy uskon sanan kustannus oy stä. T.L OSBORN Suuri Rakkauden Suunnitelma.

8

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Telegod

Jumala on julma pistäessään ihmisiä helvettiin oli syy mikä tahansa. Ikuista kidutusta ei ansaitse kukaan.

• jeims

kato jesse vaan pelottelee että hölmöt ostelis kaikkee hengelliskamaa että vois päästä suoraan taivaaseen :)
      ei se oikeesti mihkää helvettii heitä, paitti jos ette osta kirjoja, aneita yms. :)
      rahalla se jesseki pelaa :D

• Aritta

ei voi sille mitään niin silloin hän ei ole kaikkivaltias.

• Powaqa

tässähän on kyse VAIN kristinopista! Ja yhdestä sen suuntauksesta... Osbornhan on kovasti helluntailaisten suosiossa. Mitä jos lukisit vaikka budhalaiset kirjallisuutta? Itse pidän zen suuntauksesta kovasti. Myös hinduilla on kiinnostavia näkemyksiä elämästä ja kuolemasta! Itse tosin olen animisti joten ihan varmasi sinäkin löydät jotain rakentavampaa luettavaa kun kertomuksia kritityiden sadisti Jumalasta!

• Uusi testamentti..

nin pääset ymmärrykseen Jumalan luonteesta ja se ei ole sadistinen lainkaan, vaan rakastava. Jeesus Kristus ilmoitti meille Jumalan luonteen, tahdon, olemuksen...

• Powaqa
        Uusi testamentti.. kirjoitti:

nin pääset ymmärrykseen Jumalan luonteesta ja se ei ole sadistinen lainkaan, vaan rakastava. Jeesus Kristus ilmoitti meille Jumalan luonteen, tahdon, olemuksen...

olen uuden testamentin lukenut ihan samalla mielenkiinnolla kuin monet muutkin hyvin kirjoitetut tarinat! Niin kuin vanhan testamentinkin... ja koraanin. Ja myös olen koittanut perehtyä näiden kirjoitusten historialliseen alkuperään etc... Enkä missään tapauksessa minun Jumalaani enkä Jumalatartani löydä näistä kirjoituksista joten se siitä...

• Sive Lee

Uskon sanaa nyt löytyy milloin mistäkin kulttuurista.

• uskosta...

puhutaan, näyttää siltä, että toiset puhuu aidasta ja toiset aidan seipäästä.
        Usko -sanan alle sotketaan kaikki uskonnot.

Kristinusko ei ole uskonto!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      31
      5222
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      141
      2444
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      139
      2118
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      54
      1947
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1800
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      57
      1317
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      171
      1121
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      971
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      313
      889
    10. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      172
      810
    Aihe