..tuo joillekin lapsia..mulle toi kapustahaikara keittiötarvikkeita..kohta pääsen lihakeiton keiton pariin..
tiedätte ku haikara..
15
453
Vastaukset
mietipä kattohaikaraa...
- HYPERVOKKI
..pudottaako kattotiiliä vai profiilikattoja niskaan?
HYPERVOKKI kirjoitti:
..pudottaako kattotiiliä vai profiilikattoja niskaan?
ajattelin, et kyseinen siivekäs saattaa uudisrakennus- ja perusparannuskohteissa olla hyvinkin toivottu vieras.
- HYPERVOKKI
a-v kirjoitti:
ajattelin, et kyseinen siivekäs saattaa uudisrakennus- ja perusparannuskohteissa olla hyvinkin toivottu vieras.
..mitä haikarat tuo ovat ilmaista tavaraa..
- Heard-Jane
haikaran yllärit ei ainakan o vailla nintendoa.:)!
- HYPERVOKKI
..mihin perustat tämän mielipteen?..
- Heard-Jane
HYPERVOKKI kirjoitti:
..mihin perustat tämän mielipteen?..
liian pitkä harkinta-aika? No ku ne on aika vaitonaisii, ei pahemmin kiukkua ja kitise,kait!
- HYPERVOKKI
kuka tuo mitäkin tullessaan..
* Harmaahaikara - Ardea cinerea
* Jalohaikara - Egretta alba (H)
* Kaulushaikara - Botaurus stellaris
* Lehmähaikara - Bubulcus ibis (SH)
* Pikkuhaikara - Ixobrychus minutus (SH)
* Ruskohaikara - Ardea purpurea (SH)
* Rääkkähaikara - Ardeola ralloides (SH)
* Silkkihaikara - Egretta garzetta (SH)
* Yöhaikara - Nycticorax nycticorax (SH)
Kattohaikarat - Ciconiidae
* Kattohaikara - Ciconia ciconia
* Mustahaikara - Ciconia nigra (H)
Iibikset - Threskiornithidae
* Kapustahaikara - Platalea leucorodia (SH)
* Pronssi-iibis - Plegadis falcinellus (S- HYPERVOKKI
a-v kirjoitti:
lehmähaikara vois olla mielenkiintoinen tuttavuus...
..olis mielenkiintoinen haikara.. kattohaikaran ja lehmähaikaransekotus..ne kun leviää tänne suomee ja tekee pesänsä savupiippuu voi aamuisin kuulua jonkin moista ammuntaa muu muu..
HYPERVOKKI kirjoitti:
..olis mielenkiintoinen haikara.. kattohaikaran ja lehmähaikaransekotus..ne kun leviää tänne suomee ja tekee pesänsä savupiippuu voi aamuisin kuulua jonkin moista ammuntaa muu muu..
ja siinä kattotuolit ryskää jos isompi lauma sattuu paikalle yhtäaikaa...
- HYPERVOKKI
a-v kirjoitti:
ja siinä kattotuolit ryskää jos isompi lauma sattuu paikalle yhtäaikaa...
ne haikaranpennut kasvaa ja voi käydä niin että savupiippu sortuu ennenkuin muuttavat pesästä pois...
mutta juu lihakeiton keiton pariin nyt..moro HYPERVOKKI kirjoitti:
ne haikaranpennut kasvaa ja voi käydä niin että savupiippu sortuu ennenkuin muuttavat pesästä pois...
mutta juu lihakeiton keiton pariin nyt..morojoo, moro;)
- linturotuja
lasketa. Kyllä se on haikara, joka vekaran tuo. Jos tuttipullon tuo, se sallitaan. Mutta jos se nyt alkoi urakoimaan kettiökaluja, sillä täytyy olla se puluflunssa tai sitten tämä kansa kuolee sukupuuttoon.
- mikhaildenisov
poika kysyi:miten mä tulin maailmaan?
Haikara toi..
ja sinut,isä?
haikara toi...
Isoisän....?
haikara toi...
Perhana,tässä suvussa ei oo kolmeen polveen naitu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202650Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3432281Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262092Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o221973Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581678Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121222Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181209- 551060
- 631045
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31022