Miksi Ideaparkissa on kuin saunassa olisi? Siellä loppuu happi ja hiki valuu. Myyjät sanovat liikkeissäkin ettei siellä toimi OLLENKAAN ilmastointi, eikä edes ILMANVAIHTO!!
Ei tulisi mieleen mennä toista kertaa hikoilemaan, saatikka vaatteita sovittelemaan!!!
Onko säästetty rakennusvaiheessa ja jätetty koneet laittamatta? Vai missä mättää?
Sääliksi käy myyjiä jotka hikoilevat 8 tuntia ja palvelevat ihmisiä.
Pistäkää ilmanvaihtoasiat heti kuntoon. Johan se vaikuttaa asiakasmääräänkin kun ei jaksa jonotella tai katsella mitään ostettavaa saunassa.
Kehoitin työntekijöitä ottamaan yhteyttä johonkin terveysviranomaiseen, niin kuumassa ei tarvitse työskennellä!
Ideaparkissa paistuu!
10
1963
Vastaukset
- vielä kaikki!
Ideaparkin parkkipaikalla tuulee välillä, ja sitten siellä on hyttysiä! Ja aurinko paistaa silmiin tai sitten sade kastelee! Ei enää koskaan sinne!
- todella huono ilma
miksi ilmastointia ei saada kuntoon, ihmettelen kyllä suuresti myös, haittaa kyllä kaupantekoa
- Nimetön
KAUPPAKESKUS PERUSTUU VAIN AHNEUDEN MAKSIMOINTIIN SIIS SUKARIN,TAVALLISET TYÖNTEKIJÄT JA PIENYRITTÄJÄT OVAT SIELLÄ JUMISSA TÄMÄN" DIILI" JOHTAJAN UTOPIASSA.TOIVOTTAVASTI IHMISILLE PALAA JÄRKI PÄÄHÄN EIHÄN OSTOHYSTERIA TAI SHOPPAILU OLE AJAN VIETETTÄ MUILLA KUIN AMERIKKALAISILLA TYHJÄPÄÄ JULKKIKSILLA.
- kuumuuteen
Nimetön kirjoitti:
KAUPPAKESKUS PERUSTUU VAIN AHNEUDEN MAKSIMOINTIIN SIIS SUKARIN,TAVALLISET TYÖNTEKIJÄT JA PIENYRITTÄJÄT OVAT SIELLÄ JUMISSA TÄMÄN" DIILI" JOHTAJAN UTOPIASSA.TOIVOTTAVASTI IHMISILLE PALAA JÄRKI PÄÄHÄN EIHÄN OSTOHYSTERIA TAI SHOPPAILU OLE AJAN VIETETTÄ MUILLA KUIN AMERIKKALAISILLA TYHJÄPÄÄ JULKKIKSILLA.
Huomasitko että keskustelussa puhuttiin kuumuudesta ei ahneudesta
- kertoo heti.
Nimetön kirjoitti:
KAUPPAKESKUS PERUSTUU VAIN AHNEUDEN MAKSIMOINTIIN SIIS SUKARIN,TAVALLISET TYÖNTEKIJÄT JA PIENYRITTÄJÄT OVAT SIELLÄ JUMISSA TÄMÄN" DIILI" JOHTAJAN UTOPIASSA.TOIVOTTAVASTI IHMISILLE PALAA JÄRKI PÄÄHÄN EIHÄN OSTOHYSTERIA TAI SHOPPAILU OLE AJAN VIETETTÄ MUILLA KUIN AMERIKKALAISILLA TYHJÄPÄÄ JULKKIKSILLA.
Jos joku julistaa sanomaansa isoila kirjaimilla kirjoittaen, tiedän heti että kyseessä on joku vaahtopää jolle oman kirjoituksen nettiin saaminen on tärkeämpää kuin asiasisältö. Myös oikeinkirjoitusasu todistaa, että tämä on "kansan syvistä riveistä" lähtöisin.
- katsos sormesi
kertoo heti. kirjoitti:
Jos joku julistaa sanomaansa isoila kirjaimilla kirjoittaen, tiedän heti että kyseessä on joku vaahtopää jolle oman kirjoituksen nettiin saaminen on tärkeämpää kuin asiasisältö. Myös oikeinkirjoitusasu todistaa, että tämä on "kansan syvistä riveistä" lähtöisin.
haisee itellesi.
- Idisnaapuri
Todella epämiellyttävää kierrellä Ideaparkissa, kun hiki vaan valuu. Ei tee mieli sovitella vaatteita, pakolliset hankinnat vaan tekee ja äkkiä pois! Toisissa liikkeissä tilanne on vielä pahempi kuin toisissa.
- jäähdytys maksaa
siksi sitä ei käytetä !! On se sadamarketti tai merekeskus tai idispurkki, asiakkaalta rahat pois !!! Hyvä ilmastointi maksaa...ei asiakas sitä ansaitse.........
- .......................
ei siellä mikään kuuma ole. Taidatte olla niin huonokuntoisia että pienikin tarpominen saa hien nousemaan pintaan? saati sitten että kävelisitte siellä ympäriinsä kantaen muutamaa ostoskassia? Mars kuntosalille...
Ja by the way, olen ollut Ideaparkissa töissä tänä kesänä. - joka tuoksui
....................... kirjoitti:
ei siellä mikään kuuma ole. Taidatte olla niin huonokuntoisia että pienikin tarpominen saa hien nousemaan pintaan? saati sitten että kävelisitte siellä ympäriinsä kantaen muutamaa ostoskassia? Mars kuntosalille...
Ja by the way, olen ollut Ideaparkissa töissä tänä kesänä.vaikka kalatiskillä on viileää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412