Ideaparkissa paistuu!

happea

Miksi Ideaparkissa on kuin saunassa olisi? Siellä loppuu happi ja hiki valuu. Myyjät sanovat liikkeissäkin ettei siellä toimi OLLENKAAN ilmastointi, eikä edes ILMANVAIHTO!!
Ei tulisi mieleen mennä toista kertaa hikoilemaan, saatikka vaatteita sovittelemaan!!!
Onko säästetty rakennusvaiheessa ja jätetty koneet laittamatta? Vai missä mättää?
Sääliksi käy myyjiä jotka hikoilevat 8 tuntia ja palvelevat ihmisiä.

Pistäkää ilmanvaihtoasiat heti kuntoon. Johan se vaikuttaa asiakasmääräänkin kun ei jaksa jonotella tai katsella mitään ostettavaa saunassa.
Kehoitin työntekijöitä ottamaan yhteyttä johonkin terveysviranomaiseen, niin kuumassa ei tarvitse työskennellä!

10

1963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä kaikki!

      Ideaparkin parkkipaikalla tuulee välillä, ja sitten siellä on hyttysiä! Ja aurinko paistaa silmiin tai sitten sade kastelee! Ei enää koskaan sinne!

    • todella huono ilma

      miksi ilmastointia ei saada kuntoon, ihmettelen kyllä suuresti myös, haittaa kyllä kaupantekoa

      • Nimetön

        KAUPPAKESKUS PERUSTUU VAIN AHNEUDEN MAKSIMOINTIIN SIIS SUKARIN,TAVALLISET TYÖNTEKIJÄT JA PIENYRITTÄJÄT OVAT SIELLÄ JUMISSA TÄMÄN" DIILI" JOHTAJAN UTOPIASSA.TOIVOTTAVASTI IHMISILLE PALAA JÄRKI PÄÄHÄN EIHÄN OSTOHYSTERIA TAI SHOPPAILU OLE AJAN VIETETTÄ MUILLA KUIN AMERIKKALAISILLA TYHJÄPÄÄ JULKKIKSILLA.


      • kuumuuteen
        Nimetön kirjoitti:

        KAUPPAKESKUS PERUSTUU VAIN AHNEUDEN MAKSIMOINTIIN SIIS SUKARIN,TAVALLISET TYÖNTEKIJÄT JA PIENYRITTÄJÄT OVAT SIELLÄ JUMISSA TÄMÄN" DIILI" JOHTAJAN UTOPIASSA.TOIVOTTAVASTI IHMISILLE PALAA JÄRKI PÄÄHÄN EIHÄN OSTOHYSTERIA TAI SHOPPAILU OLE AJAN VIETETTÄ MUILLA KUIN AMERIKKALAISILLA TYHJÄPÄÄ JULKKIKSILLA.

        Huomasitko että keskustelussa puhuttiin kuumuudesta ei ahneudesta


      • kertoo heti.
        Nimetön kirjoitti:

        KAUPPAKESKUS PERUSTUU VAIN AHNEUDEN MAKSIMOINTIIN SIIS SUKARIN,TAVALLISET TYÖNTEKIJÄT JA PIENYRITTÄJÄT OVAT SIELLÄ JUMISSA TÄMÄN" DIILI" JOHTAJAN UTOPIASSA.TOIVOTTAVASTI IHMISILLE PALAA JÄRKI PÄÄHÄN EIHÄN OSTOHYSTERIA TAI SHOPPAILU OLE AJAN VIETETTÄ MUILLA KUIN AMERIKKALAISILLA TYHJÄPÄÄ JULKKIKSILLA.

        Jos joku julistaa sanomaansa isoila kirjaimilla kirjoittaen, tiedän heti että kyseessä on joku vaahtopää jolle oman kirjoituksen nettiin saaminen on tärkeämpää kuin asiasisältö. Myös oikeinkirjoitusasu todistaa, että tämä on "kansan syvistä riveistä" lähtöisin.


      • katsos sormesi
        kertoo heti. kirjoitti:

        Jos joku julistaa sanomaansa isoila kirjaimilla kirjoittaen, tiedän heti että kyseessä on joku vaahtopää jolle oman kirjoituksen nettiin saaminen on tärkeämpää kuin asiasisältö. Myös oikeinkirjoitusasu todistaa, että tämä on "kansan syvistä riveistä" lähtöisin.

        haisee itellesi.


    • Idisnaapuri

      Todella epämiellyttävää kierrellä Ideaparkissa, kun hiki vaan valuu. Ei tee mieli sovitella vaatteita, pakolliset hankinnat vaan tekee ja äkkiä pois! Toisissa liikkeissä tilanne on vielä pahempi kuin toisissa.

    • jäähdytys maksaa

      siksi sitä ei käytetä !! On se sadamarketti tai merekeskus tai idispurkki, asiakkaalta rahat pois !!! Hyvä ilmastointi maksaa...ei asiakas sitä ansaitse.........

      • .......................

        ei siellä mikään kuuma ole. Taidatte olla niin huonokuntoisia että pienikin tarpominen saa hien nousemaan pintaan? saati sitten että kävelisitte siellä ympäriinsä kantaen muutamaa ostoskassia? Mars kuntosalille...

        Ja by the way, olen ollut Ideaparkissa töissä tänä kesänä.


      • joka tuoksui
        ....................... kirjoitti:

        ei siellä mikään kuuma ole. Taidatte olla niin huonokuntoisia että pienikin tarpominen saa hien nousemaan pintaan? saati sitten että kävelisitte siellä ympäriinsä kantaen muutamaa ostoskassia? Mars kuntosalille...

        Ja by the way, olen ollut Ideaparkissa töissä tänä kesänä.

        vaikka kalatiskillä on viileää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe