Prince ja tuhat vaimoa

6

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Linkissä lukee näin:

      Poppari Prince on paljastanut henkilökohtaisen idolinsa. Yllättävää kyllä, herran stara on Raamatun hahmo, kuningas Salomo. Prince kertoi Giant-lehden haastattelussa fanittavansa Salomoa, koska tällä oli tuhat vaimoa.

      Prince itse on Jehovan todistaja. Hänen mielestään Raamatun on tarkoitus neuvoa ihmisiä elämän poluilla ja jos joltakulta neuvoja pyhästä kirjasta on otetettava, kannattaa niitä ottaa naistenmies Salomolta, tähti pohdiskeli.

      Haastattelussa selvisi myös, että Prince aikoo yrittää sinfonian säveltämistä seuraavalle albumilleen.

      ----


      Luulempa että kyseinen poppari erotetaan pian Jehovista!! Jehovat eivät tykkää tuollaisesta huumorista nimittäin!

      • PGentleman

        Monet haaveilevat hyvästä elämästä jonka huippua eduistaisi löhöily palmujenkatveessa kesäisessä ihanteelisissa olosuhteissa viinilasi kädessä monien palvelijoiden ja vaimojen huolehdittavana. Meilläkin prince mukaanluettuina voisi toisinaan olla houkutus ajatella heikkoina hetkinämme näin koskapa selvästikään entisenlaista sukupuolimoraalia ei enään arvosteta .Estoton mielihyvän ja tyydytyksen tavoittelu näyttää kuuluvan päiväjärjestykseen. Siksi
        On hyödyllistä ajatella kuningas Salomon tekemää koetta. Hän tutki huolellisesti syitä, joiden vuoksi useimmat ihmiset eivät ole saavuttaneet tosi onnellisuutta. Jumalan henkeytyksestä Salomo kirjoitti muistiin kokemuksiaan ja päätelmiään Saarnaajan kirjaan. Hän kirjoittaa onnellisuuden etsinnästä nautintojen tavoittelun avulla seuraavasti: Saarn. 2:3-10.

        ”Minä mietin mielessäni virkistää ruumistani viinillä - kuitenkin niin, että sydämeni harrastaisi viisautta - ja noudattaa tyhmyyttä, kunnes saisin nähdä, mikä olisi ihmislapsille hyvä, heidän tehdäksensä sitä taivaan alla lyhyinä elämänsä päivinä. Minä tein suuria töitä: rakensin itselleni taloja; istutin itselleni viinitarhoja. Minä laitoin itselleni puutarhoja ja puistoja ja istutin niihin kaikkinaisia hedelmäpuita. Minä tein itselleni vesilammikoita kastellakseni niistä metsiköitä, joissa puita kasvoi. Minä ostin orjia ja orjattaria, ja kotona syntyneitäkin minulla oli; myös oli minulla karjaa, raavaita ja lampaita, paljon enemmän kuin kenelläkään niistä, jotka olivat olleet ennen minua Jerusalemissa. Minä kokosin itselleni myöskin hopeata ja kultaa ja kuninkaitten ja maakuntien aarteita ja hankin itselleni laulajia ja laulajattaria ja ihmislasten iloja, vaimon, jopa vaimoja. Minä tulin suureksi ja yhä suuremmaksi, yli kaikkien, jotka olivat olleet ennen minua Jerusalemissa. Sen ohessa pysyi minussa viisauteni. Enkä minä pidättänyt silmiäni mistään, mitä ne pyysivät, enkä kieltänyt sydämeltäni mitään iloa, sillä minun sydämeni iloitsi kaikesta vaivannäöstäni, ja se oli minun osani kaikesta vaivannäöstäni.” -

        Koska Salomolla oli sekä aineellista että vapaa-aikaa käytettävissään, niin hän tutki syvällisestiti mitä mahdollisuuksia olisi saada onnea nautintoa tavoittelemalla. Siksi hän kysyy:(Saarn. 2:12 ”Mitä taitaa ihminen, joka tulee kuninkaan jälkeen, muuta kuin tehdä, mitä jo ennen on tehty?” eräs selitysteos mukailee Salomon sanat tähäntapaan: ”Minä, kuningas, jolle kaikki mahdollisuudet ovat avoinna, olen tehnyt tämän tutkimuksen. Mitä hyötyä siitä on, jos tavallinen ihminen todistaa tämän kokeen minun jälkeeni? Hän voi ainoastaan tehdä saman hankkeen mutta vähäisemmin käytettävissään olevin mahdollisuuksin.”Tavallinen ihminen voisi yltää vain osittain samaan, mihin kuningas ylti, ja tehdä sitä, mitä ihmiset ovat jo tehneet.

        Mihin johtopäätökseen kuninkaan meidän kaikkien hyödyksi tehty kokemus johti? Salomo vastaa:Saarn. 2:2, ”Naurusta minä sanoin: ’Mieletöntä!’ ja ilosta: ’Mitä se toimittaa?’ . On huomattava, ettei Salomo sanonut kaiken nautinnontavoittelun olevan ajanhukkaa. Päinvastoin hän myönsi saaneensa jossakin määrin iloa siitä, mitä hän tekiSaarn. 2:10 (”minun sydämeni iloitsi kaikesta vaivannäöstäni, ja se oli minun osani kaikesta vaivannäöstäni”). Mutta mikä oli hänen mielipiteensä sen suhteen, löysikö hän pysyvää onnellisuutta viinin, rikkauksien, kauniiden NAISTEN ajanvietteen ja muun vastaavan aiheuttamasta mielihyvästä? Hän vastaa suorasukaisesti: jakeessa 11”Mutta kun minä käänsin huomioni kaikkiin töihin, joita minun käteni olivat tehneet, ja vaivannäköön, jolla olin vaivannut itseäni niitä tehdessäni, niin katso: se oli kaikki turhuutta ja tuulen tavoittelua; eikä ole hyötyä mistään auringon alla.” - .

        . .Tämä ei merkitse sitä, että ei olisi oikein pitää hauskaa. Mutta tosi onnen tavoittelu liiallisella ilonpidolla on ajanhukkaa, kuin ”tuulen tavoittelua”. Ne jotka käyttävät paljon ajastaan siihen, ikävystyvätkin usein täysin. Jokainen aikomus saada nautintoa sillä tavoin tuottaa yhä vähemmän tyydytystä. Jotkut kutsuvat sitä ’vähenevän tuoton laiksi’.
        Ihmiselle, joka vakaasti uskoo, että hän voi nautintoja tavoittelemalla löytää aidon onnellisuuden, kuningas salomo voi vastata: ’Olen jo kokeillut sitä. Siitä ei ole mitään hyötyä.’

        Nämä seikat ja tämän perusperiaatteen, Salomon kokemuksista onnellisuuden suhteen, prince haluaa pitää mielessään. selvästikin! Onneksi Salomo teki tämän kokeen meidän hyödyksemme siinä suhteessa hänen loppupäätelmänsä onnellisuudesta ja elämän tärkeistä asioista ovat varteenotettavat Saarn 12:13 "Johtopäätös asiasta, kun kaikki on kuultu, on: Pelkää tosi Jumalaa ja pidä hänen käskynsä. Tämä on näet ihmisen koko velvollisuus. " Salomo on myös yksi minun idoleistani


        PG - Olen onnellinen!


      • ei voi olla siis!
        PGentleman kirjoitti:

        Monet haaveilevat hyvästä elämästä jonka huippua eduistaisi löhöily palmujenkatveessa kesäisessä ihanteelisissa olosuhteissa viinilasi kädessä monien palvelijoiden ja vaimojen huolehdittavana. Meilläkin prince mukaanluettuina voisi toisinaan olla houkutus ajatella heikkoina hetkinämme näin koskapa selvästikään entisenlaista sukupuolimoraalia ei enään arvosteta .Estoton mielihyvän ja tyydytyksen tavoittelu näyttää kuuluvan päiväjärjestykseen. Siksi
        On hyödyllistä ajatella kuningas Salomon tekemää koetta. Hän tutki huolellisesti syitä, joiden vuoksi useimmat ihmiset eivät ole saavuttaneet tosi onnellisuutta. Jumalan henkeytyksestä Salomo kirjoitti muistiin kokemuksiaan ja päätelmiään Saarnaajan kirjaan. Hän kirjoittaa onnellisuuden etsinnästä nautintojen tavoittelun avulla seuraavasti: Saarn. 2:3-10.

        ”Minä mietin mielessäni virkistää ruumistani viinillä - kuitenkin niin, että sydämeni harrastaisi viisautta - ja noudattaa tyhmyyttä, kunnes saisin nähdä, mikä olisi ihmislapsille hyvä, heidän tehdäksensä sitä taivaan alla lyhyinä elämänsä päivinä. Minä tein suuria töitä: rakensin itselleni taloja; istutin itselleni viinitarhoja. Minä laitoin itselleni puutarhoja ja puistoja ja istutin niihin kaikkinaisia hedelmäpuita. Minä tein itselleni vesilammikoita kastellakseni niistä metsiköitä, joissa puita kasvoi. Minä ostin orjia ja orjattaria, ja kotona syntyneitäkin minulla oli; myös oli minulla karjaa, raavaita ja lampaita, paljon enemmän kuin kenelläkään niistä, jotka olivat olleet ennen minua Jerusalemissa. Minä kokosin itselleni myöskin hopeata ja kultaa ja kuninkaitten ja maakuntien aarteita ja hankin itselleni laulajia ja laulajattaria ja ihmislasten iloja, vaimon, jopa vaimoja. Minä tulin suureksi ja yhä suuremmaksi, yli kaikkien, jotka olivat olleet ennen minua Jerusalemissa. Sen ohessa pysyi minussa viisauteni. Enkä minä pidättänyt silmiäni mistään, mitä ne pyysivät, enkä kieltänyt sydämeltäni mitään iloa, sillä minun sydämeni iloitsi kaikesta vaivannäöstäni, ja se oli minun osani kaikesta vaivannäöstäni.” -

        Koska Salomolla oli sekä aineellista että vapaa-aikaa käytettävissään, niin hän tutki syvällisestiti mitä mahdollisuuksia olisi saada onnea nautintoa tavoittelemalla. Siksi hän kysyy:(Saarn. 2:12 ”Mitä taitaa ihminen, joka tulee kuninkaan jälkeen, muuta kuin tehdä, mitä jo ennen on tehty?” eräs selitysteos mukailee Salomon sanat tähäntapaan: ”Minä, kuningas, jolle kaikki mahdollisuudet ovat avoinna, olen tehnyt tämän tutkimuksen. Mitä hyötyä siitä on, jos tavallinen ihminen todistaa tämän kokeen minun jälkeeni? Hän voi ainoastaan tehdä saman hankkeen mutta vähäisemmin käytettävissään olevin mahdollisuuksin.”Tavallinen ihminen voisi yltää vain osittain samaan, mihin kuningas ylti, ja tehdä sitä, mitä ihmiset ovat jo tehneet.

        Mihin johtopäätökseen kuninkaan meidän kaikkien hyödyksi tehty kokemus johti? Salomo vastaa:Saarn. 2:2, ”Naurusta minä sanoin: ’Mieletöntä!’ ja ilosta: ’Mitä se toimittaa?’ . On huomattava, ettei Salomo sanonut kaiken nautinnontavoittelun olevan ajanhukkaa. Päinvastoin hän myönsi saaneensa jossakin määrin iloa siitä, mitä hän tekiSaarn. 2:10 (”minun sydämeni iloitsi kaikesta vaivannäöstäni, ja se oli minun osani kaikesta vaivannäöstäni”). Mutta mikä oli hänen mielipiteensä sen suhteen, löysikö hän pysyvää onnellisuutta viinin, rikkauksien, kauniiden NAISTEN ajanvietteen ja muun vastaavan aiheuttamasta mielihyvästä? Hän vastaa suorasukaisesti: jakeessa 11”Mutta kun minä käänsin huomioni kaikkiin töihin, joita minun käteni olivat tehneet, ja vaivannäköön, jolla olin vaivannut itseäni niitä tehdessäni, niin katso: se oli kaikki turhuutta ja tuulen tavoittelua; eikä ole hyötyä mistään auringon alla.” - .

        . .Tämä ei merkitse sitä, että ei olisi oikein pitää hauskaa. Mutta tosi onnen tavoittelu liiallisella ilonpidolla on ajanhukkaa, kuin ”tuulen tavoittelua”. Ne jotka käyttävät paljon ajastaan siihen, ikävystyvätkin usein täysin. Jokainen aikomus saada nautintoa sillä tavoin tuottaa yhä vähemmän tyydytystä. Jotkut kutsuvat sitä ’vähenevän tuoton laiksi’.
        Ihmiselle, joka vakaasti uskoo, että hän voi nautintoja tavoittelemalla löytää aidon onnellisuuden, kuningas salomo voi vastata: ’Olen jo kokeillut sitä. Siitä ei ole mitään hyötyä.’

        Nämä seikat ja tämän perusperiaatteen, Salomon kokemuksista onnellisuuden suhteen, prince haluaa pitää mielessään. selvästikin! Onneksi Salomo teki tämän kokeen meidän hyödyksemme siinä suhteessa hänen loppupäätelmänsä onnellisuudesta ja elämän tärkeistä asioista ovat varteenotettavat Saarn 12:13 "Johtopäätös asiasta, kun kaikki on kuultu, on: Pelkää tosi Jumalaa ja pidä hänen käskynsä. Tämä on näet ihmisen koko velvollisuus. " Salomo on myös yksi minun idoleistani


        PG - Olen onnellinen!

        sehän kulkee risti kaulassa!!!
        Siitä kyllä sen näkee kuinka media vääristelee asioita. Mitä muuta ihmisille valehdellaan?


      • PGentleman
        ei voi olla siis! kirjoitti:

        sehän kulkee risti kaulassa!!!
        Siitä kyllä sen näkee kuinka media vääristelee asioita. Mitä muuta ihmisille valehdellaan?

        ..ilmeisesti jossain määrin on todistaja. jos se nyt ei ristiin omia uskonnollisia tunteitaan ja vakaumustaan perusta. vaan symboloi sillä jonkun asian olemassaoloa, toisten näkökulmasta musiikkinsa avulla. vaikkakin tosin on vaara ja mahdollisuus, että jotkut tulkitsevat tästäkin mahdollisesta syystä huolimatta, hänen omantuntonsa varsin joustavaksi.


      • ei voi olla siis! kirjoitti:

        sehän kulkee risti kaulassa!!!
        Siitä kyllä sen näkee kuinka media vääristelee asioita. Mitä muuta ihmisille valehdellaan?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Prince
        http://www.veljesseura.org/?q=node/362

        Mikä asia Princessä mielestäsi poikkeaa merkittävästi jehovalaisuudesta?

        Myös Michael Jackson on Jehovan todistajien perheestä ja ja joutuu jatkuvasti pakenemaan ja rahan voimalla piilottelemaan niskaan kaatuvia pedofiliasyytöksiä.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Michael_Jackson


      • Lähimmäinen.
        Pe.ku kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Prince
        http://www.veljesseura.org/?q=node/362

        Mikä asia Princessä mielestäsi poikkeaa merkittävästi jehovalaisuudesta?

        Myös Michael Jackson on Jehovan todistajien perheestä ja ja joutuu jatkuvasti pakenemaan ja rahan voimalla piilottelemaan niskaan kaatuvia pedofiliasyytöksiä.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Michael_Jackson

        Kukas muu kuin kirkollinen lehti "Kotimaa" kirjoittaa Velesseurasta, kohta ovat he niinkuin Uskontojen Uhrit kirkon suojeluksessa ja johtamina!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe