Tuto on turun herra!

Toverit

Ainakin tämän ottelun jälkeen ja tepsi voi ottaa herruuden takaisin kun seuraavan kerran pelataan .

No treenipelejähän nämä mutta ovatpahan tepsukkalaiset hiljaa.

17

1227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oon kyllä

tepsi fani mut oon pettyny tepsin esityksee tnää tää olis pitäny voittaa nostan kuitenki tutolle hattua hienosta voitosta vaikka kyllähän tepsi ilmeisesti ottelua hallitsi

• .................

Onko tepsin faniporukka huudellut siellä jotain älytöntä?Luin vaan tossa jatkoajan keskusteluista jotain sen suuntaista,ei kyllä yllättäisi sillä tepsin jääkiekon faniryhmä ja interin futis faniryhmä ovat kyllä käsittämättömiä puupäitä suurin osa.

• Kipper34

Miten ottelu päättyi ja ketä teki maaleja?

• tuto

voitti

• tuloksena

3-3

• ..................
        tuloksena kirjoitti:

3-3

Mistä sä jatkoajasta ton tuloksen löydät?Kävin juuri sivuilla klo 22.04 ja ei siellä ainakaan ollut mitään tulosta.

• Ratkaisi
        tuloksena kirjoitti:

3-3

ottelun rankkareilla, tekijänä 16-vuotias a-junnu.
        Tepsi tasoitti ottelun 11 sekuntia ennen peliajan päättymistä kuudella neljää vastaan, TuTon saatua jäähyn teatterikoulun arvoisen näyttelyn seurauksena.

• kaveri vaan
        Ratkaisi kirjoitti:

Tepsi tasoitti ottelun 11 sekuntia ennen peliajan päättymistä kuudella neljää vastaan, TuTon saatua jäähyn teatterikoulun arvoisen näyttelyn seurauksena.

Toivotaan, ettei "toveri" nyt mee ihan sekaisin. Perjantai sentään ja kaikki.

• näitä ala-arvoisia
        Ratkaisi kirjoitti:

jos tädillä olis munat olis sekin setä. hyvä peli!

• ei ole

TPS:n kannattajilla enää nokankoputtamista.

• tuto ..

olkaa vaan mahmujen kanssa ja pitäkää turku pystyssä punaisilla lipuillanne.. :) KYLMÄ pohjoistuuli jyllää.. etelä näyttää TAAS kuinka idässä homma toimii :)

• heppu20

Tuto todisti eilen taitonsa tepsiä vastaan joten eikö ole aika selvää tuton mahdollisuudet mestiksessä??

• -linkki-
      • Jäkärlän Taavi

Tavareilla on videolla henki päällä. Maaleja juhlitaan kuin viime kevään Jukurit matseissa. No niissä nyt kävi miten kävi. Vai tekikö Tavarit yhtään maalia Jukureille?

• Kyllä...
        Jäkärlän Taavi kirjoitti:

Tavareilla on videolla henki päällä. Maaleja juhlitaan kuin viime kevään Jukurit matseissa. No niissä nyt kävi miten kävi. Vai tekikö Tavarit yhtään maalia Jukureille?

Taisi muutenkin tehdä vähän enemmän maaleja viime kaudella kuin Tappio palloseura. Ai niin, miten ne pullasorsien pleijarit muuten menikään?

• PUNANURKAN MURJOTTAJA
        Kyllä... kirjoitti:

Taisi muutenkin tehdä vähän enemmän maaleja viime kaudella kuin Tappio palloseura. Ai niin, miten ne pullasorsien pleijarit muuten menikään?

Eka matsi TuTo-Jukurit päätty muistaakseni 1-5. Oli muuten eka ja vika TuTo matsi minkä mege kävi kattomassa.
        Punanurkan kärvistelijät katsomossa oli lyöty saman tien.

• muuta..

TPS ja Tuto pitää vaihtaa keskenään sarjaa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      137
      7189
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5005
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      68
      4382
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3503
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2311
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      302
      1809
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1716
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1619
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1495
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1458
    Aihe