Hesan Kopla valvoo

yötä päivää

Hesan Kopla valvoo tätäkin palstaa yötä päivää. Töitä tehdään ainakin kolmessa vuorossa. Kukahan päivystää juuri tällä hetkellä? Maksaakohan kopla yövuoro- ja viikonloppulisät lain mukaan? Vai noudattaako Kopla tässäkin asiassa M. Attilan laatimia lakeja?

16

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko ne

      ikkunan takana? tietääkö, että minä tänne kirjoitan?
      Oliko baarissa kivaa?

      • halkolaanin pomo

        Aika monella hesalaisella on parhaillaan nenä lasissa. Kenellä ikkunalasissa (jos on vakoilija-ainesta), kenellä taas kaljalasissa (mistä etsitään sinisä ajatuksia palstalle).


      • vesiselvänä
        halkolaanin pomo kirjoitti:

        Aika monella hesalaisella on parhaillaan nenä lasissa. Kenellä ikkunalasissa (jos on vakoilija-ainesta), kenellä taas kaljalasissa (mistä etsitään sinisä ajatuksia palstalle).

        tähän aikaan kirjoittelisi?
        Hulluhan se olisi, tai hesan piirihallituksen jäsen nimimerkillä K.


      • pahasti
        halkolaanin pomo kirjoitti:

        Aika monella hesalaisella on parhaillaan nenä lasissa. Kenellä ikkunalasissa (jos on vakoilija-ainesta), kenellä taas kaljalasissa (mistä etsitään sinisä ajatuksia palstalle).

        Pakkasella. P-Karjalan Huuhkaja-Press on toimittanut Koplan IP-tunnukset Johtajalle. Ei ole löytynyt nöyryyttä eikä alamaista mieltä edes silmän lummeeksi. Ankarat rankaisutoimet odottavat Koplaa. Tuleekohan heillekin puukkoa vai jääkö kunnallisvaalipaperit saamatta?


      • näitä palstoja
        vesiselvänä kirjoitti:

        tähän aikaan kirjoittelisi?
        Hulluhan se olisi, tai hesan piirihallituksen jäsen nimimerkillä K.

        Selvinpäin viitsii edes lukea. Toiset ottavat tavan vuoksi, toiset hermoja rauhoittaakseen.


      • jos näin ajattelet
        pahasti kirjoitti:

        Pakkasella. P-Karjalan Huuhkaja-Press on toimittanut Koplan IP-tunnukset Johtajalle. Ei ole löytynyt nöyryyttä eikä alamaista mieltä edes silmän lummeeksi. Ankarat rankaisutoimet odottavat Koplaa. Tuleekohan heillekin puukkoa vai jääkö kunnallisvaalipaperit saamatta?

        IP_tunnukset pitäisi lain mukaan olla poliisitutkinnan takana.
        Jos ei ole epäilyä rikokseen, olet laittomasti hakkeroinut tunnukset.


      • Koplan avoimuus
        pahasti kirjoitti:

        Pakkasella. P-Karjalan Huuhkaja-Press on toimittanut Koplan IP-tunnukset Johtajalle. Ei ole löytynyt nöyryyttä eikä alamaista mieltä edes silmän lummeeksi. Ankarat rankaisutoimet odottavat Koplaa. Tuleekohan heillekin puukkoa vai jääkö kunnallisvaalipaperit saamatta?

        tulee näin todennettua.
        Mutta onko se laillisesti oikeaa toimintaa?
        Kuka vastaa seurauksista?
        Oikealla asialla olet kuitenkin.


    • KPS lähtee

      niin teitä on 15.

      Ei isoa painotusta vaalien huonoimmin menestyneelle piirille.

      Jos omaa piirileikkiänne leikitte, niin leikkikää ihan keskenänne.

      Tiedoksi muille, että ne 5 kps:stä oli kps:n hallituksen jäseniä.

      Saa nähdä, kuka jatkaa; kuka erotetaan; kuka ihan itse lähtee!?!?

      • Lotta Lunkreeni

        Kumpa osapuoli on tällä hetkellä voitolla Koplan ja KPS:n sodassa? Onko mitään välirauhan mahdollisuutta?


      • hesan riitu ja kunti
        Lotta Lunkreeni kirjoitti:

        Kumpa osapuoli on tällä hetkellä voitolla Koplan ja KPS:n sodassa? Onko mitään välirauhan mahdollisuutta?

        Miksihän juuri hesalaisia ja kymiläisiä puukotetaan alvariinsa? Ollaanko heille jostain kateellisia? Ainakin vaalirahojen jaossa ovat olleet häntäpäässä, murusten saajia.


      • keskusteluyhteyttä!
        Lotta Lunkreeni kirjoitti:

        Kumpa osapuoli on tällä hetkellä voitolla Koplan ja KPS:n sodassa? Onko mitään välirauhan mahdollisuutta?

        Kopla joutuu vastaanottamaan jäsenensä syyskokouksessa, mutta yhteistoiminta on aika ohkasilla.
        En tiedä, onko edes aihetta lähteä neuvottelemaan tuollaisen mafian kanssa.


      • valtakunnanjohtaja,.,.
        keskusteluyhteyttä! kirjoitti:

        Kopla joutuu vastaanottamaan jäsenensä syyskokouksessa, mutta yhteistoiminta on aika ohkasilla.
        En tiedä, onko edes aihetta lähteä neuvottelemaan tuollaisen mafian kanssa.

        Nyt pitäisi vielä löytää valtakunnansovittelija, joka yhdistäisi hesan kaikki kuppikunnat. -Rautasaappaat, Kontulan väen ja Porkolan yhden miehen osaston.


      • myös Pohojanmaalta?
        valtakunnanjohtaja,.,. kirjoitti:

        Nyt pitäisi vielä löytää valtakunnansovittelija, joka yhdistäisi hesan kaikki kuppikunnat. -Rautasaappaat, Kontulan väen ja Porkolan yhden miehen osaston.

        Oulun kokouksessa jutusteli pitkään tuttujen pohjanmaan miesten kanssa.Porkolkan puheessa on lievää savolaisuutta,muutoinin sutkin olonen.
        Musta hevonenko?


      • nuo savolaiset
        myös Pohojanmaalta? kirjoitti:

        Oulun kokouksessa jutusteli pitkään tuttujen pohjanmaan miesten kanssa.Porkolkan puheessa on lievää savolaisuutta,muutoinin sutkin olonen.
        Musta hevonenko?

        jotka siirtää jutun vastuun aina kuulijalle.


    • erittäin tärkeä

      Vaalipiiri. Tonyn ja Helsingin ansiosta puolue nousi 2003 merkittäväksi poliittiseksi tekijäksi. Toivottavasti siellä saadan asiat kuntoon ja yhteistyö käyntiin.

      • ihan kunnossa

        mutta vallanhimoiset kiipijät,(kps) koittavat sabotoida hyvin alkaneen helsinkiläisen kehityksen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe