Hesan Kopla valvoo tätäkin palstaa yötä päivää. Töitä tehdään ainakin kolmessa vuorossa. Kukahan päivystää juuri tällä hetkellä? Maksaakohan kopla yövuoro- ja viikonloppulisät lain mukaan? Vai noudattaako Kopla tässäkin asiassa M. Attilan laatimia lakeja?
Hesan Kopla valvoo
16
610
Vastaukset
- onko ne
ikkunan takana? tietääkö, että minä tänne kirjoitan?
Oliko baarissa kivaa?- halkolaanin pomo
Aika monella hesalaisella on parhaillaan nenä lasissa. Kenellä ikkunalasissa (jos on vakoilija-ainesta), kenellä taas kaljalasissa (mistä etsitään sinisä ajatuksia palstalle).
- vesiselvänä
halkolaanin pomo kirjoitti:
Aika monella hesalaisella on parhaillaan nenä lasissa. Kenellä ikkunalasissa (jos on vakoilija-ainesta), kenellä taas kaljalasissa (mistä etsitään sinisä ajatuksia palstalle).
tähän aikaan kirjoittelisi?
Hulluhan se olisi, tai hesan piirihallituksen jäsen nimimerkillä K. - pahasti
halkolaanin pomo kirjoitti:
Aika monella hesalaisella on parhaillaan nenä lasissa. Kenellä ikkunalasissa (jos on vakoilija-ainesta), kenellä taas kaljalasissa (mistä etsitään sinisä ajatuksia palstalle).
Pakkasella. P-Karjalan Huuhkaja-Press on toimittanut Koplan IP-tunnukset Johtajalle. Ei ole löytynyt nöyryyttä eikä alamaista mieltä edes silmän lummeeksi. Ankarat rankaisutoimet odottavat Koplaa. Tuleekohan heillekin puukkoa vai jääkö kunnallisvaalipaperit saamatta?
- näitä palstoja
vesiselvänä kirjoitti:
tähän aikaan kirjoittelisi?
Hulluhan se olisi, tai hesan piirihallituksen jäsen nimimerkillä K.Selvinpäin viitsii edes lukea. Toiset ottavat tavan vuoksi, toiset hermoja rauhoittaakseen.
- jos näin ajattelet
pahasti kirjoitti:
Pakkasella. P-Karjalan Huuhkaja-Press on toimittanut Koplan IP-tunnukset Johtajalle. Ei ole löytynyt nöyryyttä eikä alamaista mieltä edes silmän lummeeksi. Ankarat rankaisutoimet odottavat Koplaa. Tuleekohan heillekin puukkoa vai jääkö kunnallisvaalipaperit saamatta?
IP_tunnukset pitäisi lain mukaan olla poliisitutkinnan takana.
Jos ei ole epäilyä rikokseen, olet laittomasti hakkeroinut tunnukset. - Koplan avoimuus
pahasti kirjoitti:
Pakkasella. P-Karjalan Huuhkaja-Press on toimittanut Koplan IP-tunnukset Johtajalle. Ei ole löytynyt nöyryyttä eikä alamaista mieltä edes silmän lummeeksi. Ankarat rankaisutoimet odottavat Koplaa. Tuleekohan heillekin puukkoa vai jääkö kunnallisvaalipaperit saamatta?
tulee näin todennettua.
Mutta onko se laillisesti oikeaa toimintaa?
Kuka vastaa seurauksista?
Oikealla asialla olet kuitenkin.
- KPS lähtee
niin teitä on 15.
Ei isoa painotusta vaalien huonoimmin menestyneelle piirille.
Jos omaa piirileikkiänne leikitte, niin leikkikää ihan keskenänne.
Tiedoksi muille, että ne 5 kps:stä oli kps:n hallituksen jäseniä.
Saa nähdä, kuka jatkaa; kuka erotetaan; kuka ihan itse lähtee!?!?- Lotta Lunkreeni
Kumpa osapuoli on tällä hetkellä voitolla Koplan ja KPS:n sodassa? Onko mitään välirauhan mahdollisuutta?
- hesan riitu ja kunti
Lotta Lunkreeni kirjoitti:
Kumpa osapuoli on tällä hetkellä voitolla Koplan ja KPS:n sodassa? Onko mitään välirauhan mahdollisuutta?
Miksihän juuri hesalaisia ja kymiläisiä puukotetaan alvariinsa? Ollaanko heille jostain kateellisia? Ainakin vaalirahojen jaossa ovat olleet häntäpäässä, murusten saajia.
- keskusteluyhteyttä!
Lotta Lunkreeni kirjoitti:
Kumpa osapuoli on tällä hetkellä voitolla Koplan ja KPS:n sodassa? Onko mitään välirauhan mahdollisuutta?
Kopla joutuu vastaanottamaan jäsenensä syyskokouksessa, mutta yhteistoiminta on aika ohkasilla.
En tiedä, onko edes aihetta lähteä neuvottelemaan tuollaisen mafian kanssa. - valtakunnanjohtaja,.,.
keskusteluyhteyttä! kirjoitti:
Kopla joutuu vastaanottamaan jäsenensä syyskokouksessa, mutta yhteistoiminta on aika ohkasilla.
En tiedä, onko edes aihetta lähteä neuvottelemaan tuollaisen mafian kanssa.Nyt pitäisi vielä löytää valtakunnansovittelija, joka yhdistäisi hesan kaikki kuppikunnat. -Rautasaappaat, Kontulan väen ja Porkolan yhden miehen osaston.
- myös Pohojanmaalta?
valtakunnanjohtaja,.,. kirjoitti:
Nyt pitäisi vielä löytää valtakunnansovittelija, joka yhdistäisi hesan kaikki kuppikunnat. -Rautasaappaat, Kontulan väen ja Porkolan yhden miehen osaston.
Oulun kokouksessa jutusteli pitkään tuttujen pohjanmaan miesten kanssa.Porkolkan puheessa on lievää savolaisuutta,muutoinin sutkin olonen.
Musta hevonenko? - nuo savolaiset
myös Pohojanmaalta? kirjoitti:
Oulun kokouksessa jutusteli pitkään tuttujen pohjanmaan miesten kanssa.Porkolkan puheessa on lievää savolaisuutta,muutoinin sutkin olonen.
Musta hevonenko?jotka siirtää jutun vastuun aina kuulijalle.
- erittäin tärkeä
Vaalipiiri. Tonyn ja Helsingin ansiosta puolue nousi 2003 merkittäväksi poliittiseksi tekijäksi. Toivottavasti siellä saadan asiat kuntoon ja yhteistyö käyntiin.
- ihan kunnossa
mutta vallanhimoiset kiipijät,(kps) koittavat sabotoida hyvin alkaneen helsinkiläisen kehityksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466