Musta on tullu..

Raaps

katkera miäs..kun muistaa ne kamppailut nuoruudesta..että vähän pääsi koskettamaan...edes liivien päältä ...huoh..Nyt tämä irstas mies on ammattimainen nänninhieroja..tarkoituksena saada JLO:n nännit kuvauksellisesti nöpöttämään..

http://on9now.com/dpics/jlo.jpg

Toisaalta taas hänelle se on työtä..ei jännää eikä salaperäistä..hmm..työniloa vain..
Nämäkin sisarukset muistan nököhampaisina pikkulikkoina..onkohan musta tulossa vanha..

http://on9now.com/dpics/olsentwins.jpg

Tarkoitus oli kyllä toivottaa Hyvää Huomenta !..
Taidanpa lähteä kävelylle..olen sen tarpeessa..jos satuitte huomaamaan..

19

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alien-8

      12min.Cooperin testi.Ja sitten menet ottamaan hyvin,hyvin kylmän suihkun se päälle;=)))

      • Raaps

        Kuuden minuutin reipas kävelylenkki ja haalea suihku ?..antakee armoa..:)


      • Alien-8
        Raaps kirjoitti:

        Kuuden minuutin reipas kävelylenkki ja haalea suihku ?..antakee armoa..:)

        miehet toistemme puolia pidetään;)Mutta se suihku on varmasti tarpeellinen ihan jo säätilankin takia.

        Paraikaa kaikki räppänät auki,ja tuuletin pyörii olkkarissa.Hiton kuuma silti.


    • misspiggy

      Huomenta vaan rapsutiini.. Tuota.. Mahto jäädä unet kesken tai sit oli tosi villi yö ku heti aamusta alkaa moiset höpinät.. No ei siin mitään nättei typsyi kaikki..

      • Raaps

        Tässä filosofoin..ilman mitään salattuja(kaan)seksuaalisia ajatuksia..pois se minusta..:D

        Aamuja sullekin possuseni !


      • misspiggy
        Raaps kirjoitti:

        Tässä filosofoin..ilman mitään salattuja(kaan)seksuaalisia ajatuksia..pois se minusta..:D

        Aamuja sullekin possuseni !

        vaikuttikin tosi filosofiselta pohdinnalta.. Mahto vaatia paljon aivotyöskentelyä, ala- sekä yläpäässä, moinen pohdiskelu.. ;))


      • Raaps
        misspiggy kirjoitti:

        vaikuttikin tosi filosofiselta pohdinnalta.. Mahto vaatia paljon aivotyöskentelyä, ala- sekä yläpäässä, moinen pohdiskelu.. ;))

        Liikoja minun kyvyistäni..vähäverinen kun olen niin eivät toimi molemmat päät samanaikaisesti..:D
        Tarkoitan että pohdiskelu vie voimat..


      • misspiggy
        Raaps kirjoitti:

        Liikoja minun kyvyistäni..vähäverinen kun olen niin eivät toimi molemmat päät samanaikaisesti..:D
        Tarkoitan että pohdiskelu vie voimat..

        TAAS toistan itseäni.. Sehän on niin, ett miehillä testosteronitason noustua aivot valuu jalkojen välii.. Sen takii noi ajatukset ei oo kovin viisaita..


      • Raaps
        misspiggy kirjoitti:

        TAAS toistan itseäni.. Sehän on niin, ett miehillä testosteronitason noustua aivot valuu jalkojen välii.. Sen takii noi ajatukset ei oo kovin viisaita..

        Testosteronin eritystä ei voi itte säädellä..se on riippuvainen ulkoisistakin impulsseista..Ja Jenniferkin tietää sen..siksihän se on sen luopionipistelijän palkannu..niihkerta..räyh..


      • misspiggy
        Raaps kirjoitti:

        Testosteronin eritystä ei voi itte säädellä..se on riippuvainen ulkoisistakin impulsseista..Ja Jenniferkin tietää sen..siksihän se on sen luopionipistelijän palkannu..niihkerta..räyh..

        Mää kyl nipisteleln ihan ite omat nännini. Niihin ei kyl mikään palkattu karvakorva koskis.. Nih.. Mut nyt hyvää päivää rapsutiinille.. Mää lähen rannalle auringost ja.... hmm näkymistä nauttii..


      • Raaps
        misspiggy kirjoitti:

        Mää kyl nipisteleln ihan ite omat nännini. Niihin ei kyl mikään palkattu karvakorva koskis.. Nih.. Mut nyt hyvää päivää rapsutiinille.. Mää lähen rannalle auringost ja.... hmm näkymistä nauttii..

        Possuseni..Ja nauti näkymistä..:)


    • Ajankulu

      takas,)),mä voin antaa koittaa,,))edes niit liivejä,,)))!! Ei mulle siint o edes työniloo ku ei kuulu työnkuvaani,,)),mut tollen nätisti pyysit, niin jos liivien,,,No tiät kyllä,loppu loruilu ny!!!!

      • Raaps

        Pieni väärinkäsitys..en mä niitä liivejä halunnut koittaa..vaan liivin päältä..you know..Köh köh..aina mua epäillään..:(


    • tipuliinukka

      HEi, kuule!
      SE IKÄ ON VAIN NUMERO! Jos itse tunnet itsesi jo vanhaksi niin ymmärrän, mutta muussa tapauksessa, anna mennä! ;)
      *Kannustaa!* :D

      • Raaps

        Juu..kyllä mä yritän pitää itteni liikkeellä..mutta aika kuluu, sen huomaa paremmin muksuista kuin aikuisista..huomenta sullekin..:)


    • Kaksoset..

      Juupa kyllä. Heidän filmejä näkynyt telkkarissa tänä kesänä. Pyörivät muuten nykyään samoissa piireissä Paris Hiltonin kanssa, toivottavast eivät vielä löydy samasta putkastakin kuin Paris, se verran railakkaita tyttöjä kuulemma ovat.

      • Raaps

        Kai on tullut ..semmosia aika tyhjänpäiväisiä teini komedioita..ei ei tullu katottua...


    • tähän ammattimaiseen

      nännin hierontaan oikein kouluttaudutaan? Ammatti olisi kiehtova ja varmasti haastavakin. Kiinnostaa kovasti.

      Talossa on ollut vuosia sellainen tyhjä kerhotila. Järjestäneet siellä naisten mammografiatutkimuksia välillä. Etteivät ne lääkärisedät vain siellä tyttöjen tisseissä roikkuisi.

      Isäni ja koko Keski-Suomen rykmentti sai sota-aikaan ison tovin poistumiskieltoa, kun keksivät järjestää lotille mukamas rokotuksen rinnat paljaina.

      Eli voi tuo ammatti olla silläkin tavalla haastava, että se on haastemies oven takana. Mutta kaikella uhalla, on nuo nännit ja kauniit tisut kuitenkin se, mistä mies untakin näkee.

      • Raaps

        Järjestivät..no niissä oloissa anteeksi annettavaa ehkä..munkin faija oli siellä vuosia henkeään kauppaamassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1207
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      884
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      744
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe