Tiedättekö ollaanko parveketupakointia kieltämässä? Varsinkin kesäisin häiritsee tosi paljon. Kun haluaisi haukata raitista ilmaa tai tuulettaa, on joku alakerran korsteeneista varmasti asialla.
..Siitä parveketupakoinnista..
8
527
Vastaukset
- pekipoi
ainakin pitäisi kieltää,
on se niin ällö lemu,
vaikkei mulla oo parveketta,
on vaan terassi takapihalla.- kielletään kaikki
kyllä tupakkamiehen pitää saada vetää savut kotonaan ja vaikka parvekkeella.
- f<fnk
ihmiset polttavat sisällä ja siitä se riemu vasta repeekin. rappukäytävät haisee.
- parveketta
ei ole. Naapuri tupakoi hieman enemmän kuin minä avoimessa ikkunassa. Sitten se piru soittaa rockiakin ja minä kunnioitettava varttuneen ikään ehtinyt humppakansalainen. Tehtaan piippu lykkää nokea vieressä niin paljon, ettei aina tiedä pitäiskö ostaa kaasunaamari vai riittäiskö silloin tällöin potkaista ulko-ovi selälleen
Jos haluat raitista ilmaa, osta lenkkarit. Parvekkeella poltetaan ja muualta tulleet grillaavatkin varmasti elinikäsi. Jos joku yrittää kieltää, sitten alkaa sisällissota ja varmasti kovat piipussa. - mieroi
tupakimattomat alakertaan ja tupakoivat yläkertaan. Savut ei sitte häiritte.
no vaikka itekkin polttelen niin kyllä sen käy rauhassa polttelemassa jossain jossa se ei haitaa toisia
- Vilma.
sai tuo nainen odottaa sun vastausta-----eipä tässä valmiissa maailmassa tarvii pitää kiirettä
- voimikäääliö
Älä kuule valehtele ettekkö menis parvekkeelles joa sulla olis sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli174172Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103154Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403077IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm432348Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas801193- 791059
- 561034
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681009Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.214958Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e137871