Tiedättekö ollaanko parveketupakointia kieltämässä? Varsinkin kesäisin häiritsee tosi paljon. Kun haluaisi haukata raitista ilmaa tai tuulettaa, on joku alakerran korsteeneista varmasti asialla.
..Siitä parveketupakoinnista..
8
529
Vastaukset
- pekipoi
ainakin pitäisi kieltää,
on se niin ällö lemu,
vaikkei mulla oo parveketta,
on vaan terassi takapihalla.- kielletään kaikki
kyllä tupakkamiehen pitää saada vetää savut kotonaan ja vaikka parvekkeella.
- f<fnk
ihmiset polttavat sisällä ja siitä se riemu vasta repeekin. rappukäytävät haisee.
- parveketta
ei ole. Naapuri tupakoi hieman enemmän kuin minä avoimessa ikkunassa. Sitten se piru soittaa rockiakin ja minä kunnioitettava varttuneen ikään ehtinyt humppakansalainen. Tehtaan piippu lykkää nokea vieressä niin paljon, ettei aina tiedä pitäiskö ostaa kaasunaamari vai riittäiskö silloin tällöin potkaista ulko-ovi selälleen
Jos haluat raitista ilmaa, osta lenkkarit. Parvekkeella poltetaan ja muualta tulleet grillaavatkin varmasti elinikäsi. Jos joku yrittää kieltää, sitten alkaa sisällissota ja varmasti kovat piipussa. - mieroi
tupakimattomat alakertaan ja tupakoivat yläkertaan. Savut ei sitte häiritte.
no vaikka itekkin polttelen niin kyllä sen käy rauhassa polttelemassa jossain jossa se ei haitaa toisia
- Vilma.
sai tuo nainen odottaa sun vastausta-----eipä tässä valmiissa maailmassa tarvii pitää kiirettä
- voimikäääliö
Älä kuule valehtele ettekkö menis parvekkeelles joa sulla olis sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli349198"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn273686Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi462234Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1042061Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on171870Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait121475Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.241308- 711197
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen168896- 68832