oletteko kuulleet, että kesällä ei lasketa??? minä kuulin tämän jutun vasta viime vloppuna!!pitääkö se paikkansa??!!!
oletteko
12
850
Vastaukset
- toista en
Ei lasketa tuoppeja, minuutteja eikä aina rahojakaan... Mutta kyllä kai nyt jotain lasketaankin?
- summer..
..jos ymmärsin oikein niin kyseessä saattoi olla kesäkissat/kollit...kesällä ei titenkään penniä venytetä.
- toiste en
summer.. kirjoitti:
..jos ymmärsin oikein niin kyseessä saattoi olla kesäkissat/kollit...kesällä ei titenkään penniä venytetä.
Joo ymmärsin ja olen kyllä kuullut. Jos näin joutuu sanomaan, niin niitä on kai omasta mielestäkin ollut jo vähän liikaa... Jos laskee vain ne hyvät ;)
- ..summer
toiste en kirjoitti:
Joo ymmärsin ja olen kyllä kuullut. Jos näin joutuu sanomaan, niin niitä on kai omasta mielestäkin ollut jo vähän liikaa... Jos laskee vain ne hyvät ;)
..tässä onkin sitä jotain, jota jo odottaa ensi kesänä ;). Vai onko vielä kesä :O
- toiste en
..summer kirjoitti:
..tässä onkin sitä jotain, jota jo odottaa ensi kesänä ;). Vai onko vielä kesä :O
Ihan kesäiseltä tuntuu vielä. Vaikka kuka sitä nyt laskee ;)
- --summer--
toiste en kirjoitti:
..voinkin ottaa tuon jo hetimiten käyttöön!!!JEES ;) eikun menox.. ;)
- summer*
toiste en kirjoitti:
- toiste en
--summer-- kirjoitti:
Ota käyttöön vaan, ei näitä lasketa :)
- *summer
summer* kirjoitti:
..otankin!! Hieman hirvittää. Mutta niinhän se oli, että hyvät muistan vaan laskea. Ehkä ei tule montaa, tai sit tulee ;)
Toivotaan niin. - toiste ei
*summer kirjoitti:
..otankin!! Hieman hirvittää. Mutta niinhän se oli, että hyvät muistan vaan laskea. Ehkä ei tule montaa, tai sit tulee ;)
Toivotaan niin.Tänä iltana sulle ei tule hyvää eikä huonoa, kun vieläkin vaan koneen ääressä istut...
- **summer
toiste ei kirjoitti:
Tänä iltana sulle ei tule hyvää eikä huonoa, kun vieläkin vaan koneen ääressä istut...
..mulle on kaikki mahdollista :) Ilta on vielä nuori..niinkuin minäkin ;)
- nuori on
**summer kirjoitti:
..mulle on kaikki mahdollista :) Ilta on vielä nuori..niinkuin minäkin ;)
Olen minäkin nuori mutta kuka niitä ikävuosia varsinkaan laskee ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h82768Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141463- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948