Minkälainen on Kauhavan yöelämä? Löytyykö Kauhavalta yhtään baaria/yökerhoa jossa nuoret käyvät?
Kauhavan yöelämä
18
2856
Vastaukset
- jussttus
Y-klubi, Monttu, Kantri, Terassi
- Oon ryypänny
Vieläkö kuuluisa Pukkilan Kevari on pystys. Tuli nuorna miesnä otettu hapanteria siellä. Ja tunnelmaa oli.
Oon ryypänny kirjoitti:
Vieläkö kuuluisa Pukkilan Kevari on pystys. Tuli nuorna miesnä otettu hapanteria siellä. Ja tunnelmaa oli.
Ei ole koko taloakaan enää ja Simokin joka oli portsarina on tuonen majoilla
- P.A.P
MINÄ TAISIN OLLA VIIMENEN YKSITYINEN JOKA PIDIN SITÄ LÄHINNÄ LOUNAS JA YKSITYISTILAUKSIA VARTEN. SUNNUNTAILOUNAS LEIKKELEPÖYTINEEN OLI AIKA SUOSITTU
- seinäjoelle
joskus joku eksyy paikalliseen, mutta harvinaista se on. muualle ne nuoret kauhavalta lähtee.
- Duu
Eipä ole paljon mitään mielenkiintoista senjälkeen kun se homobaarikin suljettiin.
- Ittekkihomo
Moon homo, mutten tiärä kauhavalla homopaaria koskaan olleen. Tairat höpäjää.
- hiliaa.
Ittekkihomo kirjoitti:
Moon homo, mutten tiärä kauhavalla homopaaria koskaan olleen. Tairat höpäjää.
Eihän sitä koskaan tiärä, mihinä niitä on.
Oon kuullut aivan itte kokenehilta, jotta oli siälä ennenmuinoon eräskin merkittävä henkilö, joka kielituntien ohes antoi muutakin. - elloco
Ittekkihomo kirjoitti:
Moon homo, mutten tiärä kauhavalla homopaaria koskaan olleen. Tairat höpäjää.
homoja vai ei tiennyt homo missä on homoja,no kauhavalla
- itsenäinenhetero
elloco kirjoitti:
homoja vai ei tiennyt homo missä on homoja,no kauhavalla
On niin yksinkertaasia että luulee jos ei ole naisystävää ja elelee yksikseen on automaattisesti homo vaikka näin ei olekkaan.
- P.A.P
KUMMA KUN AKAT ELÄÄ YKSIN EIKÄ NIITÄ MOITITA HOMOKSI . VAAN PIHIKSI.
- eiiiiiiiii--
Ittekkihomo kirjoitti:
Moon homo, mutten tiärä kauhavalla homopaaria koskaan olleen. Tairat höpäjää.
Y-devils ei ollut homoja!!!!!!!!!
- ikimuori...
googleta kauhavan kantri ja tapahtumat! kyllä riittää hyviä bändejä syys ja lokakuulle ja väkeä varmasti on! kaikenikäselle ja menoa kolmessa kerroksessa!
- lollerii
siinä oikea räkälä. samat naamat kokoontuu siellä viikosta toiseen ja jos joku ulkopuolinen sinne eksyy, niin kyllä pällistelijöitä ympärillä riittää.. en suosittele koko paikkaa kenellekkään itseään kunnioittavalle ihmiselle! (kauhavalaiset = ei inhimillisiä)
- leppikytö
lollerii kirjoitti:
siinä oikea räkälä. samat naamat kokoontuu siellä viikosta toiseen ja jos joku ulkopuolinen sinne eksyy, niin kyllä pällistelijöitä ympärillä riittää.. en suosittele koko paikkaa kenellekkään itseään kunnioittavalle ihmiselle! (kauhavalaiset = ei inhimillisiä)
Kauhavan matkustajakoti vielä pystys, sielä sai kuuskyt luvulla pillua ja viinaa?
leppikytö kirjoitti:
Kauhavan matkustajakoti vielä pystys, sielä sai kuuskyt luvulla pillua ja viinaa?
Älä nyt sitä radan varrella olevaa matkustajakotia muistele, Sielä sai turpaankin. Liikaa muistelet sielä vänhainkodis sitä kultaista nuoruutta , jättävät vielä rangaistukseksi vaipat vaihtamatta.
- Kultainen----
Hunsvoltti kirjoitti:
Älä nyt sitä radan varrella olevaa matkustajakotia muistele, Sielä sai turpaankin. Liikaa muistelet sielä vänhainkodis sitä kultaista nuoruutta , jättävät vielä rangaistukseksi vaipat vaihtamatta.
Golden showers kultaiset muistot
- pipariasulle
Sieltä ei saa muuta kuin klamydian riesaksi! Tiettyjä pukkeja kannattaa kantrissa ja y-klubilla välttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634