Kauhavan yöelämä

joku

Minkälainen on Kauhavan yöelämä? Löytyykö Kauhavalta yhtään baaria/yökerhoa jossa nuoret käyvät?

18

2856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussttus

      Y-klubi, Monttu, Kantri, Terassi

      • Oon ryypänny

        Vieläkö kuuluisa Pukkilan Kevari on pystys. Tuli nuorna miesnä otettu hapanteria siellä. Ja tunnelmaa oli.


      • Oon ryypänny kirjoitti:

        Vieläkö kuuluisa Pukkilan Kevari on pystys. Tuli nuorna miesnä otettu hapanteria siellä. Ja tunnelmaa oli.

        Ei ole koko taloakaan enää ja Simokin joka oli portsarina on tuonen majoilla


      • P.A.P

        MINÄ TAISIN OLLA VIIMENEN YKSITYINEN JOKA PIDIN SITÄ LÄHINNÄ LOUNAS JA YKSITYISTILAUKSIA VARTEN. SUNNUNTAILOUNAS LEIKKELEPÖYTINEEN OLI AIKA SUOSITTU


    • seinäjoelle

      joskus joku eksyy paikalliseen, mutta harvinaista se on. muualle ne nuoret kauhavalta lähtee.

    • Duu

      Eipä ole paljon mitään mielenkiintoista senjälkeen kun se homobaarikin suljettiin.

      • Ittekkihomo

        Moon homo, mutten tiärä kauhavalla homopaaria koskaan olleen. Tairat höpäjää.


      • hiliaa.
        Ittekkihomo kirjoitti:

        Moon homo, mutten tiärä kauhavalla homopaaria koskaan olleen. Tairat höpäjää.

        Eihän sitä koskaan tiärä, mihinä niitä on.
        Oon kuullut aivan itte kokenehilta, jotta oli siälä ennenmuinoon eräskin merkittävä henkilö, joka kielituntien ohes antoi muutakin.


      • elloco
        Ittekkihomo kirjoitti:

        Moon homo, mutten tiärä kauhavalla homopaaria koskaan olleen. Tairat höpäjää.

        homoja vai ei tiennyt homo missä on homoja,no kauhavalla


      • itsenäinenhetero
        elloco kirjoitti:

        homoja vai ei tiennyt homo missä on homoja,no kauhavalla

        On niin yksinkertaasia että luulee jos ei ole naisystävää ja elelee yksikseen on automaattisesti homo vaikka näin ei olekkaan.


      • P.A.P

        KUMMA KUN AKAT ELÄÄ YKSIN EIKÄ NIITÄ MOITITA HOMOKSI . VAAN PIHIKSI.


      • eiiiiiiiii--
        Ittekkihomo kirjoitti:

        Moon homo, mutten tiärä kauhavalla homopaaria koskaan olleen. Tairat höpäjää.

        Y-devils ei ollut homoja!!!!!!!!!


    • ikimuori...

      googleta kauhavan kantri ja tapahtumat! kyllä riittää hyviä bändejä syys ja lokakuulle ja väkeä varmasti on! kaikenikäselle ja menoa kolmessa kerroksessa!

      • lollerii

        siinä oikea räkälä. samat naamat kokoontuu siellä viikosta toiseen ja jos joku ulkopuolinen sinne eksyy, niin kyllä pällistelijöitä ympärillä riittää.. en suosittele koko paikkaa kenellekkään itseään kunnioittavalle ihmiselle! (kauhavalaiset = ei inhimillisiä)


      • leppikytö
        lollerii kirjoitti:

        siinä oikea räkälä. samat naamat kokoontuu siellä viikosta toiseen ja jos joku ulkopuolinen sinne eksyy, niin kyllä pällistelijöitä ympärillä riittää.. en suosittele koko paikkaa kenellekkään itseään kunnioittavalle ihmiselle! (kauhavalaiset = ei inhimillisiä)

        Kauhavan matkustajakoti vielä pystys, sielä sai kuuskyt luvulla pillua ja viinaa?


      • leppikytö kirjoitti:

        Kauhavan matkustajakoti vielä pystys, sielä sai kuuskyt luvulla pillua ja viinaa?

        Älä nyt sitä radan varrella olevaa matkustajakotia muistele, Sielä sai turpaankin. Liikaa muistelet sielä vänhainkodis sitä kultaista nuoruutta , jättävät vielä rangaistukseksi vaipat vaihtamatta.


      • Kultainen----
        Hunsvoltti kirjoitti:

        Älä nyt sitä radan varrella olevaa matkustajakotia muistele, Sielä sai turpaankin. Liikaa muistelet sielä vänhainkodis sitä kultaista nuoruutta , jättävät vielä rangaistukseksi vaipat vaihtamatta.

        Golden showers kultaiset muistot


    • pipariasulle

      Sieltä ei saa muuta kuin klamydian riesaksi! Tiettyjä pukkeja kannattaa kantrissa ja y-klubilla välttää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe