Kauhavan yöelämä

joku

Minkälainen on Kauhavan yöelämä? Löytyykö Kauhavalta yhtään baaria/yökerhoa jossa nuoret käyvät?

18

2856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussttus

      Y-klubi, Monttu, Kantri, Terassi

      • Oon ryypänny

        Vieläkö kuuluisa Pukkilan Kevari on pystys. Tuli nuorna miesnä otettu hapanteria siellä. Ja tunnelmaa oli.


      • Oon ryypänny kirjoitti:

        Vieläkö kuuluisa Pukkilan Kevari on pystys. Tuli nuorna miesnä otettu hapanteria siellä. Ja tunnelmaa oli.

        Ei ole koko taloakaan enää ja Simokin joka oli portsarina on tuonen majoilla


      • P.A.P

        MINÄ TAISIN OLLA VIIMENEN YKSITYINEN JOKA PIDIN SITÄ LÄHINNÄ LOUNAS JA YKSITYISTILAUKSIA VARTEN. SUNNUNTAILOUNAS LEIKKELEPÖYTINEEN OLI AIKA SUOSITTU


    • seinäjoelle

      joskus joku eksyy paikalliseen, mutta harvinaista se on. muualle ne nuoret kauhavalta lähtee.

    • Duu

      Eipä ole paljon mitään mielenkiintoista senjälkeen kun se homobaarikin suljettiin.

      • Ittekkihomo

        Moon homo, mutten tiärä kauhavalla homopaaria koskaan olleen. Tairat höpäjää.


      • hiliaa.
        Ittekkihomo kirjoitti:

        Moon homo, mutten tiärä kauhavalla homopaaria koskaan olleen. Tairat höpäjää.

        Eihän sitä koskaan tiärä, mihinä niitä on.
        Oon kuullut aivan itte kokenehilta, jotta oli siälä ennenmuinoon eräskin merkittävä henkilö, joka kielituntien ohes antoi muutakin.


      • elloco
        Ittekkihomo kirjoitti:

        Moon homo, mutten tiärä kauhavalla homopaaria koskaan olleen. Tairat höpäjää.

        homoja vai ei tiennyt homo missä on homoja,no kauhavalla


      • itsenäinenhetero
        elloco kirjoitti:

        homoja vai ei tiennyt homo missä on homoja,no kauhavalla

        On niin yksinkertaasia että luulee jos ei ole naisystävää ja elelee yksikseen on automaattisesti homo vaikka näin ei olekkaan.


      • P.A.P

        KUMMA KUN AKAT ELÄÄ YKSIN EIKÄ NIITÄ MOITITA HOMOKSI . VAAN PIHIKSI.


      • eiiiiiiiii--
        Ittekkihomo kirjoitti:

        Moon homo, mutten tiärä kauhavalla homopaaria koskaan olleen. Tairat höpäjää.

        Y-devils ei ollut homoja!!!!!!!!!


    • ikimuori...

      googleta kauhavan kantri ja tapahtumat! kyllä riittää hyviä bändejä syys ja lokakuulle ja väkeä varmasti on! kaikenikäselle ja menoa kolmessa kerroksessa!

      • lollerii

        siinä oikea räkälä. samat naamat kokoontuu siellä viikosta toiseen ja jos joku ulkopuolinen sinne eksyy, niin kyllä pällistelijöitä ympärillä riittää.. en suosittele koko paikkaa kenellekkään itseään kunnioittavalle ihmiselle! (kauhavalaiset = ei inhimillisiä)


      • leppikytö
        lollerii kirjoitti:

        siinä oikea räkälä. samat naamat kokoontuu siellä viikosta toiseen ja jos joku ulkopuolinen sinne eksyy, niin kyllä pällistelijöitä ympärillä riittää.. en suosittele koko paikkaa kenellekkään itseään kunnioittavalle ihmiselle! (kauhavalaiset = ei inhimillisiä)

        Kauhavan matkustajakoti vielä pystys, sielä sai kuuskyt luvulla pillua ja viinaa?


      • leppikytö kirjoitti:

        Kauhavan matkustajakoti vielä pystys, sielä sai kuuskyt luvulla pillua ja viinaa?

        Älä nyt sitä radan varrella olevaa matkustajakotia muistele, Sielä sai turpaankin. Liikaa muistelet sielä vänhainkodis sitä kultaista nuoruutta , jättävät vielä rangaistukseksi vaipat vaihtamatta.


      • Kultainen----
        Hunsvoltti kirjoitti:

        Älä nyt sitä radan varrella olevaa matkustajakotia muistele, Sielä sai turpaankin. Liikaa muistelet sielä vänhainkodis sitä kultaista nuoruutta , jättävät vielä rangaistukseksi vaipat vaihtamatta.

        Golden showers kultaiset muistot


    • pipariasulle

      Sieltä ei saa muuta kuin klamydian riesaksi! Tiettyjä pukkeja kannattaa kantrissa ja y-klubilla välttää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe