ristiäisistä..
Poika sai komian nimen!
Ja muutenkin oli erinomaisen hauskat ristiäiset!!:) Varsinkin nää jälkijuhlat..........;)
Onks kettään ennää hereillä...?
Mä tulin just
8
457
Vastaukset
heräsin, näin uskon, muutoin kirjoitan tätä unissani ja luulenpa...
Etten minä siihen kykene, kaits... :)- outzak
Emmä susta tiiä, mut mä ainakin oon vähän väsy.... Hankalaa oli, kun piti puhua englantia höystettynä ruotsilla... Hankalaa kyllä! Nyt helpottuilen kirjioittamalla suomea...:)
outzak kirjoitti:
Emmä susta tiiä, mut mä ainakin oon vähän väsy.... Hankalaa oli, kun piti puhua englantia höystettynä ruotsilla... Hankalaa kyllä! Nyt helpottuilen kirjioittamalla suomea...:)
kuiviin, ymmärrän...
Minä väsyn juhlissa vaikka puhuisin pelkkää Suomea. :)
Tuli vain mieleeni että kielillä puhuminenko niin väsyttää, pitkiä kielareita minullakin takana, huoh... :)- outzak
Silipa-Tuuli kirjoitti:
kuiviin, ymmärrän...
Minä väsyn juhlissa vaikka puhuisin pelkkää Suomea. :)
Tuli vain mieleeni että kielillä puhuminenko niin väsyttää, pitkiä kielareita minullakin takana, huoh... :).väsyttävät nopeemminkin....;)) Kun joutuu puhumaan muutakin, ku suomea, ni kyllä siinä kieli notkistuu.....ja väsyy.....
outzak kirjoitti:
.väsyttävät nopeemminkin....;)) Kun joutuu puhumaan muutakin, ku suomea, ni kyllä siinä kieli notkistuu.....ja väsyy.....
kieltäni yön aikana, puhun unissani... :)
- outzak
Silipa-Tuuli kirjoitti:
kieltäni yön aikana, puhun unissani... :)
määkin teen! Öisin tulee puhuttua vaikka mitä kieliä!!;) Kaikkee sitä osaakin, kun ei oo hereillä.....;)
outzak kirjoitti:
määkin teen! Öisin tulee puhuttua vaikka mitä kieliä!!;) Kaikkee sitä osaakin, kun ei oo hereillä.....;)
unissaan mutta...
Ko tahtoo tuo kroppa pois sängystä, perin rankaksi käy nuo yöt... :)
Vaan nyt koitan nukahtaa, joten... Rauhaisaa yötä sinulle, niinkuin minullekkin... :)- outzak
Silipa-Tuuli kirjoitti:
unissaan mutta...
Ko tahtoo tuo kroppa pois sängystä, perin rankaksi käy nuo yöt... :)
Vaan nyt koitan nukahtaa, joten... Rauhaisaa yötä sinulle, niinkuin minullekkin... :)Rauhaisaa yötä sullekkin! Kauniita unosia tahdon myös toivottaa!!!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16212387
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454640Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1393659Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461