vetten päällä
Yritin minä samaa täällä
Kun Sanassa näin sanottiin
Uskoin mäkin ihmeisiin
Vaan ohut oli pinta veen
Meni homma poskelleen
Meinas käydä huonosti
Mut´ uimataito pelasti
Käveli
12
517
Vastaukset
- tolla
jessellä tais kummiski toi suhteellisuudentaju aika hyvin pelata ;)
- suhteellisuuden
Jessel oli, mäkin luulen
Kävellyt ei itse lain
Valhejutun kertoi vain - hojotti...
suhteellisuuden kirjoitti:
Jessel oli, mäkin luulen
Kävellyt ei itse lain
Valhejutun kertoi vainkivellä, juoni.
- tyytynyt,
hojotti... kirjoitti:
kivellä, juoni.
Kun alla pinnan näki nyt
Monet kivet askelvälein
Ja matkaan lähti mielin kevein - oli jalat
hojotti... kirjoitti:
kivellä, juoni.
peljästytti järven kalat,
jotka saaden sydärin,
päätyi verkkoon Pietarin... - noista kaloista
oli jalat kirjoitti:
peljästytti järven kalat,
jotka saaden sydärin,
päätyi verkkoon Pietarin...ne kaksi
Riitti ateriaks´ maukkahaksi
Viis´ tuhantisen joukon syödä
Viiden reikäleivän myötä - siintä...
noista kaloista kirjoitti:
ne kaksi
Riitti ateriaks´ maukkahaksi
Viis´ tuhantisen joukon syödä
Viiden reikäleivän myötävettä oli, tahtoi viintä,
Tarjotako muille muisti?
Pääasia et`taas juttu luisti.
- kävelläänkö?
Kyllä veden päällä kävellään nykyaikanakin, jos tarve vaatii! Ei siihen tarvita siltaa, ei jäätä veden päällä, eikä muutakaan vippaskonstia. Lähetyssaarnaaja käveli vesistön yli enkelin johtamana, kun ei ollut rahaa lauttamaksuun ja evankelioimsitapahtuma oli vesistön toisella puolella. Tuo enkeli oli noin 2 m pitkä, salskean nuoren miehen näköinen ja käski saarnaajan seurata itseään ja ottaa polkupyörä kainaloonsa. Että silleen.
- konna
olisi ollut helpompaa, jos se enkula olisi vain antanut rahan siihen lauttamaksuun?
Kummallista touhua tuo kävely muutoinkin. Antais mennä kelluen vaan. - lähetyssaarnaaja
voinut ajaa pyörällä veden päällä?
- huijata hyvin
http://youtube.com/watch?v=sBQLq2VmZcA
vethen päällä- konna
helvetissä toi on tehty?
Jos se on kuvamanipulaatiota, niin tosi taitavaa sekin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3106069Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483586Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462760"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242151Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001718- 661150
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811035Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni141940Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10918Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11874