Sinä ihana neitonen!

haluan halata

Hei sinä E...!

Mulla on ollut oikeesti ikävä sua. Enpä olisi itsestäni uskonut että niin olen sinun ajatonta seuraasi vailla! Elämän iloa sulle toivottaen,

terveisin J.

13

3291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä E

Tunnetaanko me? Siis tunnetko tämän kaipauksen kohteen?

• haluan halata

En ole mikään seksuaalitavoittelija vaan yksinkertaisesti mulla on ikävä. Sellainen positiivinen ikävä jota miehenä en oikein ole aiemmin kokenut. Se on sellaista, että haluaisin halata sinua E.

Jos kuitenkin kuljet omia teitäsi, niin kulje.

Mutta muista, että sellainen iloinen rakkaus kantaa jalkojasi!

:-)

• yks E*** K.R
        haluan halata kirjoitti:

En ole mikään seksuaalitavoittelija vaan yksinkertaisesti mulla on ikävä. Sellainen positiivinen ikävä jota miehenä en oikein ole aiemmin kokenut. Se on sellaista, että haluaisin halata sinua E.

Jos kuitenkin kuljet omia teitäsi, niin kulje.

Mutta muista, että sellainen iloinen rakkaus kantaa jalkojasi!

:-)

Haluaisitko kertoo vinkkiä kuinka kauan oot tuntenu tän E:n? Mulla vaan on erästä J***:a ihan yhtä ikävä, mutta mä kun en ota tästä selvää, tulleet viestit on ollu niin kylmiä niin kylmiä et ahdistaa.

• en sun tuttuja
        yks E*** K.R kirjoitti:

Haluaisitko kertoo vinkkiä kuinka kauan oot tuntenu tän E:n? Mulla vaan on erästä J***:a ihan yhtä ikävä, mutta mä kun en ota tästä selvää, tulleet viestit on ollu niin kylmiä niin kylmiä et ahdistaa.

Minä olen vain sellainen haaveilija. En ole tuttujasi. Mutta toki toivotan sulle voimakasta ja rauhallista ja ihanaa mieltä tähän skeidamaailmaan.

• söpöä--

voiei tällaset viestit on niin söpöjä. tai toisaalta surullisia jos on aikka hövittänyt sen kenestä puhuu.

mutat muuten. (: anteeksi asiaton kommentti. :p

• haluan halata

Noh. En minä mikään hölmö ole. Mutta kyllä minäkin toivon sitä suurta rakkautta vaikka tällainen vammainen olenkin.

Sellaista.

• eräs e

tää viestis menee ja millaselle tytölle?

• Minä E

...niin kerro hieman vihjeitä. Olisi kiva tietää olenko se minä. Minulla on yks J, jota katselen kaipausta tuntien... Näin hänet eilenkin.

• E:)

...koskaan ei tiedä milloin tiemme jälleen kohtaavat. Toivottavasti rohkeutta olisi silloin enemmän. :)

• minut miettimään

sitä ei tosiaan tiedä ;)

ei ap.

• haluan halata

Voi kun mä voisin halata teitä kaikkia!

• Minä E

Minä E asun Pohjanmaalla, mutta mun kaipaama J asuu myös. nyt ei oikein tainnut osua kohalleen.

• E**

Minä E pohjanmaalta ja tunnen yhden J:n sieltä päin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4731
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3463
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1528
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1453
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1266
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1172
    8. 164
      1060
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1058
    10. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      18
      1015
    Aihe