ja paljon! Tulos on ADHD tä ja skitsofreniaa ja paljon työllistettyjä sossuja , kuraattoreita , lääkäreitä ja pirkkolahteja- mikä liekin juuri itseään ylläpitävä rinki.
Karmeassa jamassa ovat Suomen lapset.
Lapsia tehtaillaan tukien takia
7
361
Vastaukset
- Näinköhän
Taitavat lapsista koituvat menot olla suuremmat kuin mainitsemasi tukiaiset.
- verrattuna
Lapsen saavalla yksinhuoltajalla joka on pienipalkkainen on muuten 5 kertainen elintaso rahallisesti yksinasuvaan pienipalkkaiseen verrattuna. Ja tämä on totta tuloissa mitattuna.
- rahasta
verrattuna kirjoitti:
Lapsen saavalla yksinhuoltajalla joka on pienipalkkainen on muuten 5 kertainen elintaso rahallisesti yksinasuvaan pienipalkkaiseen verrattuna. Ja tämä on totta tuloissa mitattuna.
tehtävän ainottakaan.Sen verran kallista puuhaa.Muut arvot ratkaisevat.
- suoraan että
rahasta kirjoitti:
tehtävän ainottakaan.Sen verran kallista puuhaa.Muut arvot ratkaisevat.
kannattaa tehdä ja nimenomaan rahan takia-ja heilläkin on niitä jo neljä. vanhemmat ei missään töissä ja lapset hoitaa yhteiskunta:)
- käy
suoraan että kirjoitti:
kannattaa tehdä ja nimenomaan rahan takia-ja heilläkin on niitä jo neljä. vanhemmat ei missään töissä ja lapset hoitaa yhteiskunta:)
kateeksi?
- eipä voi juuri
käy kirjoitti:
kateeksi?
käydä kateeksi noita lapsiparkoja, jokainen voi huonosti, vain vanhemmat hyvin muka.
Lapsilla ei ollut pienintäkään leikkinurkkausta kodissa jne. Luulen ettei ole ainoa. Tai tiedän.
Sosiaalityöntekijä hankki lapselle leikkinurkkauksen lopulta kodista. - hanki plösö edes yksi....
eipä voi juuri kirjoitti:
käydä kateeksi noita lapsiparkoja, jokainen voi huonosti, vain vanhemmat hyvin muka.
Lapsilla ei ollut pienintäkään leikkinurkkausta kodissa jne. Luulen ettei ole ainoa. Tai tiedän.
Sosiaalityöntekijä hankki lapselle leikkinurkkauksen lopulta kodista.meillä on 5 lasta ja matti kukkarossa lähes aina! Kerroppas lapseton aloittaja, mistä sitä rahaa tulee kuin suokuokalla? Itse olen ollut koko työikäni työssä, nyt 40 vuotias ja vaimo aloittaa nyt lähes 40 kymppisenä opiskelut. Ei olla saatu euron senttiä yhteiskunnalta kuin lapsilisät tai pieni äitiys/kotihoidon tuki, jotka tulevat miljonääreille yhtälaille kuin tavallisille pulliaisille. Kaikki rahat menevät ruokaan ja asuntoainaan.Niin, että mitä typerys oikein kadehdit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486