IMVU 3 D messenger

....

17

3551

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...
      • IMVU_rules!

        Tuolla ohjeet http://bit.ly/netti-seikkailu Suomeksi miten pääsee nopeast mukaan virtuaali maailmaan! Tälläkin hetkellä 120 000 käyttäjää livenä. Tää on siis livechatti, ei mikään pervoparatiisi.


    • mapici

      ööö... Eihän tonne saa mtn juttuu tehtyy :/

      • japi2

    • joku joka koitti

      eihän se mitään pysty siitä accountin teon jälkeee tekee

    • Moon939

      Tein Imvuun Moon939 nimisen hahmon, mutta miten pääsee sinne huoneisiin? oon yritäny lataa Imvuu jo 50 kertaa yhellä koneella, toisella en oo viel kokeillu, mut halusin sen eka tälle (kannettava, nopea, Aspire 10WLMi -merkkinen)koneelle. Voisistko lähettää TARKAT ohjeet sähköpostiini: [email protected] ?

      • zibro

        moon939 voisitko kertoa pikkuisen tarkemmin että mitä jelppiä IMVU:n kans tarvit..?


    • Eräs vain =)=)=)=)

      Voisitko lähettää mullekkin ohjeet eve.maijala hotmail.com

      • Ei osaa?

        Voiks joku auttaa mua miten sinne tehää hahmo... Oon yrittäny tehä mut se ei tee sitä accountii... :(( Se vaa jää siien Register your account... Lähettäkää ohjeet sähköpostiin [email protected] :)


      • kääpä
        Ei osaa? kirjoitti:

        Voiks joku auttaa mua miten sinne tehää hahmo... Oon yrittäny tehä mut se ei tee sitä accountii... :(( Se vaa jää siien Register your account... Lähettäkää ohjeet sähköpostiin [email protected] :)

        second lifeä, siitä on myös teini versio erikseen:)). SL on loistava virtuaali maailma, jossa on myös oma tiivis suomi-ryhmä.


    • 1234567890

      Onks sulle tullu imvusta viruksii? Entä maksaako itse 3d chatin lataaminen?

      • ......

        Ei ja ei


      • HAZIHuBiBAba
        ...... kirjoitti:

        Ei ja ei

        Mulla se jää siihen vaa jotai valittaa mulla on ubuntun käyttörärsjestelmä ihan tuntematon windows meni pois käytöst ei onnistu enää pelaaminen


      • MIcchi
        HAZIHuBiBAba kirjoitti:

        Mulla se jää siihen vaa jotai valittaa mulla on ubuntun käyttörärsjestelmä ihan tuntematon windows meni pois käytöst ei onnistu enää pelaaminen

        Sain ladattua imvun mutta kun yritan kirjautua se sanoo:"The IMVU service could not be reached.Pleace check your internet connection and try again.


      • Micchi
        MIcchi kirjoitti:

        Sain ladattua imvun mutta kun yritan kirjautua se sanoo:"The IMVU service could not be reached.Pleace check your internet connection and try again.

        jatkuu...

        netti yhteys toimii kyllä (jos tuossa edes siitä höpötetään).


      • Lilli_Emppu

        Mulle on tullut imvusta jo ihan tarpeeks viruksii, joten ei kannata ladata. En ainakaan suosittele.


    • Olli41

      Parisen vuotta tullut tuota IMVU:a pelattua. Kannattaa harkita tuohon liittymistä, tässä muutamia syitä:

      1 Vip antaa muutamia lisätoimintoja, kuukausittain saat jonkun surkean lahjan ja 5000 cretittiä. täysin rahan hukkaa . Imvun omat crediitit ovat kalliita, esim cassopeia myy lähes 50% halvemmalla ja on täysin laillinen.

      2 AP ? Eli "disable pass" , turha olla siinä luulossa että tämä on aikusten puoli, pelkkä jatke GA:lle , tuotteita poistetaan täysin mielivaltasesti , ns mustan marketin tuotteet usein käytettynä = he poistavat tilisi tai antavat 2vk tai enemmän "jäähyt". Poistoihin on mennyt mm auto, neon penis kyltti, lukuisia sänkyjä/ sohvia, jne..

      3 täysin mielivaltainen ja tulkinnan varainen politiikka. "Asiakaspalvelu" eli voit lähettää help ticketin siinä toivossa jos heiltä on jotain kysyttävää jota et tiedä, hyvällä tuurilla saatat saada mitään sanomattoman vastauksen jo parissa viikossa

      4 Messenger : Ikuinen beta joka bugaa milloin mistäkin, toimivuus on onnen kauppaa , yleisimmin kaatuu tai jokin osio ei toimi. Tästä tuleekin lähes parin viikon välein uutta versiota uusine bugeineen .

      5 AP on todella rajoitettu, eli mitään seksiin liittyvää ei juurikaan sallita, ja vähäänkään "oikeasti aikuisille" olevia tuotteita he poistelevat työkseen, saat toki cretiitit takaisin jonkin pahoittelu viestin saattelemana..

      6 : Lets play IMVU :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1820
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe