Skandinavian maissa suomalaisia poljetaan eikä EU:ssa
Suomen on näin ollen erottava Pohjoismaiden neuvostosta
ja pysyttävä EU:n jäsenmaana
Skandinaavit pahimpia vihollisiamme
5
352
Vastaukset
- täysin
Skandinaavit vaativat ettei suomenkieli ja suomalaisuus saa mitenkään näkyä Pohjoismaiden neuvoston työssä
Suomen edustajien on käytettävä ruotsin kieltä ja suomalaisten oltava skandinaaveja,
joita emme ole
EU:ssa Suomi on virallinen kieli - tässä syy
valitetaan ettei Suomea tunneta maailmalla ja syyhän siihen on Pohjoismainen yhteistyö jossa Suomen ei anneta näkyä mitenkään
Suomi saisi maana paljon enemmän näkyvyyttä maailmalla omana itsenään ilman skandinaavien ylivaltaaSuomi eikä koko Skandinavia näkyy missään maailmassa, jos halutaan olla näkyvissä, vaikka en
tiedä mitä hyötyä siitä on.
Harkita kannattaisi mihin urheilulajiin kannattaisi panostaa, nykyisin jääkiekko tuntuu olevan vain
suomessa ykköslaji. Muista pohjoismaista ainoastaan Ruotsi panostaa siihen joten sen kautta saa näkyvyyttä ainoastaan Ruotsissa, muissa maissa mm. USA, Venäjä, Kanada, tule lyhyt maininta jos tule jossain urheilusivujen takaosissa. Jos halutaan näkyvyyttä olisi syyttä ruvetta menestymään esim. kriketissä siitä harrastettaan huomattavasti laajemmin ja sille pääsee otsikoihin muuallakin kuin Ruotsissa ..- Näkyvyyttä
wonterghem kirjoitti:
Suomi eikä koko Skandinavia näkyy missään maailmassa, jos halutaan olla näkyvissä, vaikka en
tiedä mitä hyötyä siitä on.
Harkita kannattaisi mihin urheilulajiin kannattaisi panostaa, nykyisin jääkiekko tuntuu olevan vain
suomessa ykköslaji. Muista pohjoismaista ainoastaan Ruotsi panostaa siihen joten sen kautta saa näkyvyyttä ainoastaan Ruotsissa, muissa maissa mm. USA, Venäjä, Kanada, tule lyhyt maininta jos tule jossain urheilusivujen takaosissa. Jos halutaan näkyvyyttä olisi syyttä ruvetta menestymään esim. kriketissä siitä harrastettaan huomattavasti laajemmin ja sille pääsee otsikoihin muuallakin kuin Ruotsissa ..voisi olla enemmän palstoilla suomi24:ssa
- nykyään turha
Sodan jälkeen Suomi jäi yksin Neuvostoliiton uhan alle ja silloin Pohjoismainen yhteistyö tarjosi jonkinlaisen yhteyden lännen demokratioihin
Natoon ja Euroopan unioniin Suomi ei voinut liittyä ennenkuin Neuvostoliitto romahti 1991 ja yya- sopimus lakkautettiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3215155Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1101511
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191412Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393