Hei Lähimmäinen!
Olen odottanut sinulta kommenttia tämän linkin takana olevaan esitykseen? http://kotisivu.dnainternet.net/jukkaosk/587ekr.jpg
Jos olet samaa mieltä tuosta esityksestä niin silloin uskontosi on sinunkin mielestäsi harhaoppia. Jos taas olet esityksen paikkansapitävyydestä erimieltä, niin pyytäisin sinua osoittamaan virheellisyyden. Tällöin kysmyksessä tulee luonnollisesti olla sellainen "olellinen" virhe mikä osoittaa teidän 607-näkemyksenne oikeaksi ja tuo linkin esityksen vääräksi. Esimerkiksi vaikkapa Joojakimin, tai kenen tahansa muun aikajanan siirto aavistuksen verran suuntaan tai toiseen ei ole merkitsevä, vaikkei noissa paljoa liikkumavaraa olekaan.
Mutta siis, odotan asiallista kommenttiasi, enkä toivottavasti en turhaan.
Lähimmäiselle
8
399
Vastaukset
- aarekartta...
Onko toi kuva jostakin lammaskarsinan aidassta vai esittääkö se jotain uuden alkuaineen kaava utstebigstaniks.
- tason mukaisesti
>>Onko toi kuva jostakin lammaskarsinan aidassta vai esittääkö se jotain uuden alkuaineen kaava utstebigstaniks.
- ...
Lähimmäinen osaa kyllä haukkua exiä, mutta hän jättää vastaamatta KAIKKIIN uskontoaan koskeviin kysymyksiin. Vastauksia et häneltä saa!
- Lähimmäinen.
Olen tutkinut Raamattua ja kirjan "Kiinnitä huomiota Danielin Profetiaan" se riittää minulle.
- anna mennä vaan
"Olen tutkinut Raamattua ja kirjan "Kiinnitä huomiota Danielin Profetiaan" se riittää minulle."
No niin, siitä sitten vaan esittämään vääryydet jos paukkuja riittää, vai riittääkö? - ...
Olen tutkinut raamattua ja kirjan nimeltä "katekismus", siitä selvisi kolminaisuus, helvetintulioppi sekä sielunkuolemattomuus. Se riittää minulle.
- troyen
Olen tutkinut Atlasta ja koska siellä näkyy olevan valtiot Persia, Siam ja Jugoslavia, uskon näin myös olevan.
- Markku_Meilo
>>...se riittää minulle.
Etkö huomaa ristiriitaa vai etkö välitä siitä ja asetat Vt-seuran kirjallisuuden Raamatun edelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318