Oli pakko kyllä vähän fanittaa ja tietty saada muilta mielipiteitä.
Mielestäni Peter Petrelli on kauhean nössö ja sillai, mutta yhdessä jaksossa kun hänellä oli arpi naamassa ja tukka sillai kammattu...alkoi kyllä vähän himottaa :P
Mikä on teidän mielestä namuin?
12
1326
Vastaukset
- etwe
En tiedä kuka oli namuin mutta parhaat näyttelijät kyseisessä sarjassa Ali Larter ja Zachary Quinto.
- lööv
Mohinder oli vähän naamaansa karvoitusta kasvattanu, mut siis silti se on kyllä sarjan kuumin mies ehdottomasti! :D
- älä!
vähäkö peter petrelli on ihana.:D
- erwwrwer
Shave the cheerleader, save the world!
- LoListos
yeah, shave the cheerleader, save the world :DD
- on!
LoListos kirjoitti:
yeah, shave the cheerleader, save the world :DD
söötti .oon aina tykännyt siitä (nooh oon vain nähnyt ne 2 ekaa jaksoo mut kuiteskin...)
ja se peter - hihiihihhihi
shave the cheerleader xD
- milo-fan
mä pidän vaan peterin esittäjästä, milo ventimigliasta, täytyy myöntää se on vähän nössö tossa sarjassa mu ei se haittaa..
- toinen milo-fani
mun mielestä tunteelliset miehet vetävät itseensä. Peter on juuri sopiva
- pöpötär
Se Clairen kaveri, se joka kuvasi ne kaikki Clairen "kuolemat". Mikä sen pojan nimi on? Zach..?
No ihan sama mikä sen nimi oli, se on kyllä aika sulonen ja jopa sulosempi ko Peter. ;D- pöpötär
Peter on komeampi. ;D
- Hero<3
Onhan se Mohinder aika namu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131