Hasta La Vista

baby...

täytyihän se itse kokeilla kun ei muuten usko. Tuli hankittua Vista koneeseen toiseksi käyttikseksi. Kokemusta on. Vista toimii ja toimii ja edelleen toimii. Mitä perkele? - se toimii. Nykynuoriso on tottunut siihen että kaikki täytyy tapahtua sillä sekunnilla, ettei edes oma mutsi ehdi sanoa kissaa kun pitäis jo olla aamupuuro lautasella. Hankkikaa ensin sivistystä ja sitten kärsivällisyyttä. Voi itku kun se kone tökki 5 sekunttia, eiks se vois olla vähän nopeampi, voi voi. Ja Vista toimii edelleen.... toimii ja toimii.... kyl mä sit ilmoittelen jos se lakkaa toimimasta... vielä toimii ja toimii....

10

918

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan perkele

kumma, kun pitäisi uutta käyttistä varten hankkia kaksi kertaa nopeampi kone, että käyttis ja ohjelmat toimisivat edes puolella nopeudella verrattuna vanhaan!

Vista on syvältä MS:n perseestä, koska se on ihan älytön resurssisyöppö, eikä siinä toimi edes kaikki nykyiset ohjelmat, oheislaitteista puhumattakaan.

Kokeilkaa vaikka Autocadia...

Ja sitten ei saisi muka edes valittaa, vaan pitäisi vaan mukisematta hyväksyä mokoma paska?!?!?

Palataan asiaan (käyttiksen päivitys uudempaan) sitten kun siihen on todella syytä, eli kun uusi käyttis on nopeampi ja parempi kuin vanha, eikä pakota uusimaan ohjelmia ja oheislaitteita.

• Uu2

Asenna Vistan päälle Ubuntu-laajennusmoduuli ja jopas toimii !

• hankkiminen

Vista-höyrähtänyt neuvoi:"Hankkikaa ensin sivistystä"

Voitko antaa jotain vinkkiä, miten sivistyksen hankkiminen tapahtuu? Opettelemalla pakkoruotsiako?

• On sitä

Ettei sano, mitä ajattelee.

• tarvitaan

Vista-hoopo raportoi: "Hankkikaa ... kärsivällisyyttä"

Sitä vistan kanssa todella tarvitaan!

• toimiipi

ilman mitään poppakonsteja. Vista Ultimate on parasta mitä olen tällä saralla viimeaikoina nähnyt. Jos jollakin ei ole sitä, niin kuis riittää resurssit sen haukkumiseen???
      On muuten nopeempi mun vuoden vanhassa koneessa kun xp, ja resursseja käyttelee saman verran.
      Jotta siinä vistavihaajille taas purtavaa. ;)

• ultimatti

Älä höpötä, xp on haupitsi vistaan verrattuna jos muistia on gigan paikkeilla. En mä jaksa enää odotella että vista tekis jotain, kun xp (ja ubuntu ja os x) tekee sen paljon lyhemmässä ajassa.

Et oo paljon nähnyt jos vista on parasta...

• Vistaan tyytyväinen

Joo, hemmetin hyvin toimii täälläkin Vista Home Premium uudessa läppärissä. On toiminut ilman ongelmia "jo" 5 kuukautta. Ja toimii yhä edelleen.... Minkä ihmeen takia jotkut yrittää änkeä sitä Vistaa liian tehottomaan koneeseen.... Riittävän tehokas kone, niin kyllä toimii.

• ultimatti

Ei ne koneet voi olla "liian tehottomia" kun muut käyttikset niissä toimisi kelvollisesti. Mikkilä kuitenkin vaatii että konevalmistajat panee visvan myöskin hitaimpaan rautaan jossa melkein kaikki muut maapallon käyttikset olisi parempia. Tällaista on monopolikapitalismi tietsikkamaailmassa!!!

• vaadi....
        ultimatti kirjoitti:

Ei ne koneet voi olla "liian tehottomia" kun muut käyttikset niissä toimisi kelvollisesti. Mikkilä kuitenkin vaatii että konevalmistajat panee visvan myöskin hitaimpaan rautaan jossa melkein kaikki muut maapallon käyttikset olisi parempia. Tällaista on monopolikapitalismi tietsikkamaailmassa!!!

Kyllä se on ihan koneenvalmistajan vastuulla mitä se tarjoaa eikä siinä auta syyttelyt muualle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      27
      19827
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      76
      6820
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      28
      6486
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      99
      6235
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      6099
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      104
      5987
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      63
      5405
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      46
      5136
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      60
      4460
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      50
      4070
    Aihe