Operaatio ET Elokuussa etenee...
Tahitilla paikallinen turisti videokuvasi kännykkäkameralla ufojen ylilennon 06-08-2007:
http://www.youtube.com/watch?v=KARD9WcGuJc
ET Operaation
1.vaiheessa oli kohta:
"Minulle kerrottiin että tämä vaihe sisältäisi valheellisia “kadonnut henkilö”-tapauksia ja aggressiivisesti Ufoja/valoja taivaalla. Tämä kestäisi noin kaksi viikkoa (heinäkuun lopusta elokuun alkuun) ja tätä koko soppaa hämmennettäisiin tarkoituksella niin että saadaan luotua “Mitäs nyt on tekeillä”-tilanne ihmisten mieleen. Ajoitus on myös valittu sattumaan samanaikaisesti useimpien lomapäivien kanssa (koska ihmiset ovat tällöin todennäköisempiä puhumaan pelottavista asioista kun ovat suurissa ryhmissä ystävien/perheen kanssa)."
Jossain inernetsivustolla joku väitti että ET massalaskeutuminen tapahtuu Elokuussa 28-08-2007 jonka jälkeen Yhdysvaltain laiton hallitus ja illuminati kaadetaan vallanvaihdoksella ja vanhat johtajat korvataan uusilla johtajilla ja tulevan ajan yhteiskunta ei perustu demokratiaan eikä kommunismiin. Koko demokraattien tai republikaanien Neo-konservatiivien rikollisten pyörittämä sirkus loppuu samantien kun avaruusolennot tulevat tänne mutta se että onko tuo 28-08-2007 päivä tuo hetki ei ole tod. varmaa.
Kovat ajat tulossa
7
639
Vastaukset
- Hienolta näytti
Toi olis muuten uskottava kunnes lähestytään videon loppua. Tahiti kun sattuu olemaan matalampi saaristo niin se taustalla olevat Santa Monican ja Malibun kukkulat vähän pilaa uskottavuutta.
- JerryC
on yli 2000m merenpinnasta, eli saattaa siellä muutama mäki olla.
On muuten ihan hyvän näköinen pätkä. Missäs tämä on todettu feikiksi, kellään tietoa
- Näin se
On ennustettu.
Hetken näytti että tohtori tosiaan pysyy pois kun multinikitkin katosi, mutta ei. Tollo palasi.- Jurputtaja
Onko Tollo Peloton täällä muka levitellyt NEO-CON propagandaa ? Minun mielestäni hän on aina puhunut vain asiaa ja hänellä ei ole todellakaan mitään tekemistä tuon Tohtori.Jones debunkkerimulkun kanssa.
- .niinniin
vertaas nyt pikkusen vaikka halo 3:een
eiköhän tuo olis vaikka 100% feikki, tosin hyvä sellainen.
enemmän kritiikkiä näihin videoihin .. youtube kun ei välttämättä ole se varmin tietolähde ja ainoa oikea totuus. - pellen esittämällä
tuon "kuuluisan" feikkifilmin "todisteena". Tuo filmi on jo moneen kertaa todistettu feikiksi.
- Jurputtaja
Sinä se olet feikki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392020
- 49846
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7711Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 64553
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78457