keskustelut omaan arvoonsa.
Jos täällä joku yrittää asiaa puhua, niin heti
joku tyhmä tulee ja pilaa hyvän keskustelun.
Häiriköt ja mielen vikaiset pilaa aina kaiken.
Toivon todella, että kaikki fiksummat siirtyvät pikkuhiljaa uudelle perustetulle palstalle.
Jääköön tänne sekopäät mm. Helsingistä ja pohjanmaalta tappelemaan keskenään.
Luulisi jo noita typeryksiä hävettävän jo itseään.
Jos ovat vielä mukana puolueessa, niin minä ainakin pistäisin heidät pihalle. Todella säälittävää joukkoa. Mies karjalasta (ko)
Jättäkää hyvät ihmiset
tällaisella foorumilla
3
238
Vastaukset
- Olet tosi
Sitkeä kaveri! ;D
- Etkö minua tunne
Heh ja heh....;D
- pietulla synkkää
ku kukkaa ei tuu turisemmaa liperi suon laitaa. Yksinää joutuu tuo kuuluisa täytetty huuhkaja parka näreentynkiä tuijottelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750