Anna minun tulla vaan...

A M I

..tunteistani kertomaan...miksi sinut jättäisin-yksin jäisin itsekin! Voi! Niin paljon olisi sinulle kertomista! Sinulle IHAN AITO OIKEA UROS?!

25

1420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulle

miksi lähdit pois meren taakse?

• A M I

sun syliis painautua tahtoisin! -Siksi.

• on mahdollisuus
        A M I kirjoitti:

sun syliis painautua tahtoisin! -Siksi.

muuttaa tulevaisuutta.

• oli lohdullista tietää!
        on mahdollisuus kirjoitti:

muuttaa tulevaisuutta.

Kunpa vielä löytäisin luoksesi...

• etsivä
        oli lohdullista tietää! kirjoitti:

Kunpa vielä löytäisin luoksesi...

löytää,jos todella tahtoo.*lipasee korvasta*

• A M I ;)
        etsivä kirjoitti:

löytää,jos todella tahtoo.*lipasee korvasta*

Kun tunnet sen korvalehdellä..kostean lipaisun,tiedät minun löytäneen SINUT ?? Ja minä -tiedän päässeeni perille,kun säpsähdät ihanasti "murahtaen"...

• hyppääs
        A M I ;) kirjoitti:

Kun tunnet sen korvalehdellä..kostean lipaisun,tiedät minun löytäneen SINUT ?? Ja minä -tiedän päässeeni perille,kun säpsähdät ihanasti "murahtaen"...

tänne peitonalle lipsutellaan niinku ennen vanhaan suihkussa ulkona ja sohvalla sekä sängyssä;)

• Muistat..!
        hyppääs kirjoitti:

tänne peitonalle lipsutellaan niinku ennen vanhaan suihkussa ulkona ja sohvalla sekä sängyssä;)

sä nyt jo muriset...! Ihan oikeesti?

• kanssa..
        Muistat..! kirjoitti:

sä nyt jo muriset...! Ihan oikeesti?

oltiin niin rakastuneita ettei kukaan päässy meidän muurien sisäpuolelle sitten tuli eron hetki ja muurit murtui kyyneleet täytti monta kaunista puroa...

• mulle
        kanssa.. kirjoitti:

oltiin niin rakastuneita ettei kukaan päässy meidän muurien sisäpuolelle sitten tuli eron hetki ja muurit murtui kyyneleet täytti monta kaunista puroa...

mikä oli se "myrsky" joka sekoitti kaiken??!!Joka mursi muurin,muutti purot valtamereksi johon melkein hukuin.Joka pimensi elämäni niin kauaksi aikaa kunnes heräsin ja ihmettelin kuka,mikä ja miksi olen tässä-YKSIN??!!

• oli...
        mulle kirjoitti:

mikä oli se "myrsky" joka sekoitti kaiken??!!Joka mursi muurin,muutti purot valtamereksi johon melkein hukuin.Joka pimensi elämäni niin kauaksi aikaa kunnes heräsin ja ihmettelin kuka,mikä ja miksi olen tässä-YKSIN??!!

liikaa irtosuhteita muiden kanssa vaikka rakastimme toisiamme kuoliko suhde luottamuspulaan ja sinun lähtöösi ulkomaille....

• ne muurit?
        oli... kirjoitti:

liikaa irtosuhteita muiden kanssa vaikka rakastimme toisiamme kuoliko suhde luottamuspulaan ja sinun lähtöösi ulkomaille....

Avattiin kerran porttia-ilmaa saadaksemme..ja sieltä kaiken pahan vyöry saapui!Tosirakkaus ei kestä sellaista luottamista..niinhän se lopulta on-aina?Voi olla V A I N yksi;SINÄ!

• tosirakkaus..
        ne muurit? kirjoitti:

Avattiin kerran porttia-ilmaa saadaksemme..ja sieltä kaiken pahan vyöry saapui!Tosirakkaus ei kestä sellaista luottamista..niinhän se lopulta on-aina?Voi olla V A I N yksi;SINÄ!

kestää myrskyt ja karikot anteeksi antamiseen tarvitsee suuren punaisen sydämmen,koska toista mielestä ei voida saa...

• anteeksiantava sydän
        tosirakkaus.. kirjoitti:

kestää myrskyt ja karikot anteeksi antamiseen tarvitsee suuren punaisen sydämmen,koska toista mielestä ei voida saa...

pakahtuu taakkaansa..lopulta!Aikansa myrskyjen riepotuksessa havahtuu-miksi pitäiskään niin paljon sallia ja kestää,rakastaakseen!!! Eihän toista omista mutta tarviiko jakaakaan? Miksi meille ei mikään riitä?!

• parantaa
        anteeksiantava sydän kirjoitti:

pakahtuu taakkaansa..lopulta!Aikansa myrskyjen riepotuksessa havahtuu-miksi pitäiskään niin paljon sallia ja kestää,rakastaakseen!!! Eihän toista omista mutta tarviiko jakaakaan? Miksi meille ei mikään riitä?!

haavat ja ikä tuo järkeä suhteisiin oppii jopa arvostamaan toista.....ihmiset ovat,kuin eläimiä yksiavioisuus on harvinaista(Joutsenet on ikuisesti yhdessä saman puolison kanssa)

• kunnes löydän
        parantaa kirjoitti:

haavat ja ikä tuo järkeä suhteisiin oppii jopa arvostamaan toista.....ihmiset ovat,kuin eläimiä yksiavioisuus on harvinaista(Joutsenet on ikuisesti yhdessä saman puolison kanssa)

vaikka olisit siinä-en lopettaa voi kuitenkaan ?!Joutsenten lailla tuskin enää purjehditaan.. Niitä harvoja melkein kadehdin,ehkä? Mutta järjenkäyttöä ja arvostusta näillä merillä tarvittais!

• jätä

jaaritella en enää jaksa siispä meille teillä vai eriteille:)

• Näkemiin

Eihän se ollut jaarittelua..! Tunnustelin tietä luoksesi-kertoakseni loputkin. Jään virran vietäväksi,jälleen! **

• päin
        Näkemiin kirjoitti:

Eihän se ollut jaarittelua..! Tunnustelin tietä luoksesi-kertoakseni loputkin. Jään virran vietäväksi,jälleen! **

mä asun Amppu.?

• A M P P U ? !
        päin kirjoitti:

mä asun Amppu.?

Herrajesta enää....!!! Rupeaa liippaamaan liian läheltä? - Ei,en m ä tiedä....

• voi..
        A M P P U ? ! kirjoitti:

Herrajesta enää....!!! Rupeaa liippaamaan liian läheltä? - Ei,en m ä tiedä....

liipata mä olen oikeesti ollu yhden Amin kaa:)

• kyllä
        voi.. kirjoitti:

liipata mä olen oikeesti ollu yhden Amin kaa:)

että olet. Mutta liippasi muutenkin! Mutta koetahan jaksella-kai kaikki järkkääntyy... Oli hyvä vaihtaa ajatuksia-kaikkea hyvää sinne?

• mulla
        kyllä kirjoitti:

että olet. Mutta liippasi muutenkin! Mutta koetahan jaksella-kai kaikki järkkääntyy... Oli hyvä vaihtaa ajatuksia-kaikkea hyvää sinne?

on hommat hanskassa ja hanskat hukassa onkos sulla paha ikävä kainaloon mietitkö mitä sun pitäis tehdä unohtaa menneet vai vielä yrittää vanhaa suolaa...

• varmaan
        mulla kirjoitti:

on hommat hanskassa ja hanskat hukassa onkos sulla paha ikävä kainaloon mietitkö mitä sun pitäis tehdä unohtaa menneet vai vielä yrittää vanhaa suolaa...

aina jää jonnekin matkan varrelle ja kainalo johon kaipaa.Mut,kaikkea kun ei saa on elettävä kuten parhain taitaa... Ikävä on mutta se taantuu kun pistää kans hanskat heilumaan,eikä ajattele niin paljon!!! Ok mulla-suurinpiirtein :) -sinä kenties vaan vieläkin kateissa!!;))

• ole..
        varmaan kirjoitti:

aina jää jonnekin matkan varrelle ja kainalo johon kaipaa.Mut,kaikkea kun ei saa on elettävä kuten parhain taitaa... Ikävä on mutta se taantuu kun pistää kans hanskat heilumaan,eikä ajattele niin paljon!!! Ok mulla-suurinpiirtein :) -sinä kenties vaan vieläkin kateissa!!;))

kateissa.. koskaan ei väkisin voi ketään omistaa;))Antaa kaikkien kukkien kukkia niinku parhaaksi näkee ja mun amista on monta vuotta:))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      7324
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5243
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3496
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3422
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2534
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1465
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      50
      1298
    Aihe