Kekustelufoorumina ja johtotähtenä uusille...
Lehden pitäisi
16
781
Vastaukset
- koko lehti
Pikkuhuljaa. Kuka sitä viitsii talkoilla tehdä, kun eliitti vettää hirmu liksaa ja lomailee ties kuinka pitkälle syksyyn.
- uudet nettisivut
Joiden tarkoitus on nimenomaan parantaa tiedonkulkua ja kannanottojen välitystä reaaliajassa.
Sivuja tullaan toimittamaan ns. toimitukselliseen tyyliin.
Lisäksi tulossa kaikkea sitä, mitä kentällä kaivataan (otetaan siis myös toiveita huomioon).
Sivut eivät ole mitkään varjosivut puolueen pääsivuille, vaan niiden tarkoitus on tukea pääsivuja, jossa kentän ääni kuuluu.
Sivuja rakennetaan parhaillaan ja ne avataan ns. lähiaikoina.- sittenhän koko
paperiläpyskän voi lopettaa. Johtajan on paljon helpompi kontrolloidakin nettisivuja, koska hän toimii pääsensorina. Mustalle listalle joutuneet eivät nettilehdessä kirjoittele. Huolta kuitenkin aiheuttaa täällä kentällä eniten: Onko nettilehdessä varmasti riittävästi Johtajan kuvia?
- kotrolloi johtajat
sittenhän koko kirjoitti:
paperiläpyskän voi lopettaa. Johtajan on paljon helpompi kontrolloidakin nettisivuja, koska hän toimii pääsensorina. Mustalle listalle joutuneet eivät nettilehdessä kirjoittele. Huolta kuitenkin aiheuttaa täällä kentällä eniten: Onko nettilehdessä varmasti riittävästi Johtajan kuvia?
Vaan siihen valittu toimitus, jolla ei ole mitään kytköksiä puoluetoimistoon, eikä myös sieltä tulevaan rahoitukseen.
Nämä sivut ovat "kentän sivut".
Toimituksellisuus takaa kuitenkin sen, ettei siellä sentään mitä tahansa juttuja julkaista.
Jossakin menee näidenkin sivujen sensuuriraja.
Täyttä sikailua ei siis tulla hyväksymään. - sitten joka
kotrolloi johtajat kirjoitti:
Vaan siihen valittu toimitus, jolla ei ole mitään kytköksiä puoluetoimistoon, eikä myös sieltä tulevaan rahoitukseen.
Nämä sivut ovat "kentän sivut".
Toimituksellisuus takaa kuitenkin sen, ettei siellä sentään mitä tahansa juttuja julkaista.
Jossakin menee näidenkin sivujen sensuuriraja.
Täyttä sikailua ei siis tulla hyväksymään.Mummon mökkin tulee tietokone puolueen laskuun.
Miettikää nyt vähän kyllä painettu lehti on sentään vielä tärkeä. Lehden lukija Uuraisilta... - emme me sitä yritäkään
sitten joka kirjoitti:
Mummon mökkin tulee tietokone puolueen laskuun.
Miettikää nyt vähän kyllä painettu lehti on sentään vielä tärkeä. Lehden lukija Uuraisilta...korvata. On kysymys nykyajasta, jolloin (ne joilla on tietokone) mm. kannanotot tulevat nopeasti julkisesti esille.
Tieto ja tiedon nopeus on tänään valttia.
Lehden on vaikea olla keskustelufoorumi, jos se ilmestyy kerran, tai kaksi kertaa/kk. Vaikka ilmestyisi joka viikko, niin kunnon keskustelufoorumista se ei käy.
Lehteä pitää ja on syytäkin kehittää muilta osin. - kirjoittaa, että
On tulossa mukamas kilpailija, tai jotain sellaista paperilehdelle. Hui ja hai..
Ei mitään tekemistä lehden, eikä puolueen päänettisivujen kanssa.
Yhteistä on tietenkin saman puolueen työ ja viestin eteenpäin vieminen kaikessa sovussa em. kanssa.
On tulossa uudet nettisivut, jota toimitetaan ikään, kuin nettilehteä.
Tueksi meille kaikille esim. kenttätyössä
Avuksi kaikille piireille tiedonvälitykseen ja kannanottoihin.
Vaalimainontaa, henkilökuvia, tapahtumakalenteria, piirien esittelyjä jne....jne....
Odotamme jännityksellä itsekin.
- jne.
Halla-ahon kirjoituksia kaivattaisiin lehteen. Myös muut ajatteluun kykenevät voisivat kirjoitella hieman enemmän.
- Ruskeapaita
Nyt pitää lopettaa pehmoilu valtaeliitin ja punamädättäjien kanssa. Kova kovaa vastaan!
- ....
Ruskeapaita kirjoitti:
Nyt pitää lopettaa pehmoilu valtaeliitin ja punamädättäjien kanssa. Kova kovaa vastaan!
Onko mukava provoilla? :)
- perushomot
.... kirjoitti:
Onko mukava provoilla? :)
oma palsta persunettiin kysyy?
HOMOPETTERI OULUSTA - myös me
.... kirjoitti:
Onko mukava provoilla? :)
PERUSHOMOT saadaan oma palsta persunetin sivuille? HOMOPETTERI TAMPEREELTA
- vaativat
.... kirjoitti:
Onko mukava provoilla? :)
tilaa palstalle...
- olevan
.... kirjoitti:
Onko mukava provoilla? :)
Persulla olevan puurot ja vellit sekaisn.
SORMO TÖIHIN TAKASIN - aivan uuden
.... kirjoitti:
Onko mukava provoilla? :)
ulottuvuuden politiikkaan mutta johto ei ole vielä oppinut sitä.
Tupa illat on kyllä historiaa ja äänet muhii suurissa asutuskekuksissa.
COLLABREITER TWO - palstatilaa
aivan uuden kirjoitti:
ulottuvuuden politiikkaan mutta johto ei ole vielä oppinut sitä.
Tupa illat on kyllä historiaa ja äänet muhii suurissa asutuskekuksissa.
COLLABREITER TWOennustaja-eukolle ja Uuimis sopis tehtävään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634