niin haluisin vain tietää miten se sylerin synty juttu menikään? oliks sillä jo joku oma kyky aluks? vai ottiko se sen ensimmäisen kyvyn syömällä jonkun aivot? eiks se ollu joku tavallinen kellonkokoaja heepo? mimmonen kyky siitä sitten tuli, siitä sen ensimmäisestä uhrista siis? :P jännä sarja.. hitsi ku on vaan päässy unohtumaan.. sen muistan että se oli sen professorin apulainen ja sit se tappo sen ja otti ne nimet ja lähti jahtaamaan ja syömään niitte aivot.. =)
sylerin kyvyt?
5
1014
Vastaukset
- asdasdgdfh
Tämä Gabriel Gray hermostui, kun tämä tri. Suresh ei löytänyt hänestä ainutlaatuisia kykyjä. Sitten sellainen telepaattinen tyyppi yritti soittaa Sureshille, mutta soittikin Sylarille jos oikein muistan. Sen jälkeen tämä telepaattinen tyyppi tuli paikan päälle ja Sylar tappoi hänet, en sitten tiedä että kuinka hän ne kyvyt varastaa, pään ainakin leikkaa poikki.
- pirre
noh.. ettekö katsoneet loppuun asti..
sylar oli lopussa pressana..... - asdasdgdfh
pirre kirjoitti:
noh.. ettekö katsoneet loppuun asti..
sylar oli lopussa pressana.....Mutta entä sitten? Ei sitä kyllä lopussakaan paljastettu...
- ghrh6rt
http://en.wikipedia.org/wiki/Syler#Powers.2C_abilities_and_skills
Lyhyesti: Syler tietää miten hommat toimii.- Skogsalv
se kirjoitetaan SYLAR vitun ääliöt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823243
- 922935
- 532202
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191514
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81477Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181385Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61228