Perskarvat..

Perälä

Mitä ootte mieltä kannattaako miehen ajaa perskarvat jos on kunnon viidakko..?

13

3484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

kyllä, itsekin ajan. paljon siistimmän näköinen jne.

• ilman muuta

Jos ajelet pois, jää myös mahdollisuus ilmiöön, ei voi olla paskan marjoja!!!

• karva

Homojen hommia.

• mistä tiedät

On todella paljon muitakin, eikä mikään sen tyylin merkki.
        Itse olen 30kympinen, olen karvaton, vaimokin on, ja varmaan myös meidän pojat, kunhan ensin kasvaa, saa ajella.
        Ne on jo siitä maininnutkin, ei tule karvoja jäämään. Itse saavat kuitenkin päättää mitä tekevät.

• karvalle

Minäkään en tuohon usko tällä istumalla. Itsellä on kaksi lasta, joista toinen on poika. Niin ajelee meidän perheessä pelkästään hygienian takia, niin vaimoni, minä ja poikakin joka harrastaa urheilua. Minulla ei ole mieskaveria, eikä tietääkseni pojallakaan, tyttöjä kuskaa kotiin, toiset on aamuun asti.
        Se siitä arvostelija homojen hommaa, ajattele enenen kun kirjoitat, ettet kirjoita sitä mitä ajattelet!!!!.

• Lady

jos on oikeasti kunnon viidakko.

siistimpää ja miellyttävämpää:)

• bbb

Siitä ainakaan minulle mitään hyötyä ole, kun pakarat ja jalat on muutenkin niin karvaiset, että näyttäisi idioottimaiselta, jos persvako olisi ajeltu.. Pitää nyt tietty kahtoa missä vaiheessa ne perskarvat rupeaa selkeästi nousemaan selän puolelle, sitten joutuu ainakin sen osan ajelemaan..

Ainut etu, jonka voi keksiä on se, että ajeltuna ei paskalla käydessä mene kuin murto-osa paperia ;-)

• suihku on nyt IN

opettelisit käyttämään suihkua persepesuun, hyi saatana!

• Poslari ;)

Eläinkaupasta saa sellaisia kampoja, millä voi poistaa ne "roikkuvat marjat", jos sattuu jäämään. Totean vain, kun on pitkäkarvaisia koiria itsellä, se on joskus pakko…….

Kokoposliinilla ei ole näitä kampavaiheita, ei jää ja paperi säästyy. Suomen metsätkin säästyy, hmm, luonnonsuojelua!

• Miten on

Voiks muuten mies, jos se on oikein karvainen, föönata ne karvat, ne olisi tosi tuuheet, todellinen apinalookki??

• Anonyymi

Jos haluat kunnolla pistelevät sänkiviidakon ja tulehtuneita karvanjuuripaukamia persevaon täyteen niin kannattaa heivata karvat pois

• Anonyymi

ei kannata leikata

• Anonyymi

kyllä kannaattaa on kevyenpi olo aja myös kullin karvat kävely on ihanaa mutta jos menee hyvän näköinen naisen pylly edellä alkaa seisoon ei voi mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      238
      7237
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      139
      3681
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      116
      2142
    4. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      27
      1369
    5. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      32
      1354
    6. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      25
      1308
    7. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      332
      1148
    8. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      141
      972
    9. Milloin palaat

Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️
      Ikävä
      23
      918
    10. Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!

Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä
      Suomalaiset julkkikset
      7
      877
    Aihe