Perskarvat..

Perälä

Mitä ootte mieltä kannattaako miehen ajaa perskarvat jos on kunnon viidakko..?

13

3179

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      kyllä, itsekin ajan. paljon siistimmän näköinen jne.

    • ilman muuta

      Jos ajelet pois, jää myös mahdollisuus ilmiöön, ei voi olla paskan marjoja!!!

    • karva

      Homojen hommia.

      • mistä tiedät

        On todella paljon muitakin, eikä mikään sen tyylin merkki.
        Itse olen 30kympinen, olen karvaton, vaimokin on, ja varmaan myös meidän pojat, kunhan ensin kasvaa, saa ajella.
        Ne on jo siitä maininnutkin, ei tule karvoja jäämään. Itse saavat kuitenkin päättää mitä tekevät.


      • karvalle

        Minäkään en tuohon usko tällä istumalla. Itsellä on kaksi lasta, joista toinen on poika. Niin ajelee meidän perheessä pelkästään hygienian takia, niin vaimoni, minä ja poikakin joka harrastaa urheilua. Minulla ei ole mieskaveria, eikä tietääkseni pojallakaan, tyttöjä kuskaa kotiin, toiset on aamuun asti.
        Se siitä arvostelija homojen hommaa, ajattele enenen kun kirjoitat, ettet kirjoita sitä mitä ajattelet!!!!.


    • Lady

      jos on oikeasti kunnon viidakko.

      siistimpää ja miellyttävämpää:)

    • bbb

      Siitä ainakaan minulle mitään hyötyä ole, kun pakarat ja jalat on muutenkin niin karvaiset, että näyttäisi idioottimaiselta, jos persvako olisi ajeltu.. Pitää nyt tietty kahtoa missä vaiheessa ne perskarvat rupeaa selkeästi nousemaan selän puolelle, sitten joutuu ainakin sen osan ajelemaan..


      Ainut etu, jonka voi keksiä on se, että ajeltuna ei paskalla käydessä mene kuin murto-osa paperia ;-)

      • suihku on nyt IN

        opettelisit käyttämään suihkua persepesuun, hyi saatana!


      • Poslari ;)

        Eläinkaupasta saa sellaisia kampoja, millä voi poistaa ne "roikkuvat marjat", jos sattuu jäämään. Totean vain, kun on pitkäkarvaisia koiria itsellä, se on joskus pakko…….

        Kokoposliinilla ei ole näitä kampavaiheita, ei jää ja paperi säästyy. Suomen metsätkin säästyy, hmm, luonnonsuojelua!


      • Miten on

        Voiks muuten mies, jos se on oikein karvainen, föönata ne karvat, ne olisi tosi tuuheet, todellinen apinalookki??


    • Anonyymi

      Jos haluat kunnolla pistelevät sänkiviidakon ja tulehtuneita karvanjuuripaukamia persevaon täyteen niin kannattaa heivata karvat pois

    • Anonyymi

      ei kannata leikata

    • Anonyymi

      kyllä kannaattaa on kevyenpi olo aja myös kullin karvat kävely on ihanaa mutta jos menee hyvän näköinen naisen pylly edellä alkaa seisoon ei voi mitään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      290
      3244
    2. 202
      2908
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2494
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1398
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe