Hei
Eli neuvoja kyselemässä
Alkoholisti isälleni on saatu edunvalvoja vihdoinkin. Suurin syy edunvalvojan hankimiseen oli se että hän eläkepäivänä nosti rahat, säilytti kotona ja hänet ryöstettiin toistuvasti. Juomistahan nyt ei voi estää rahoja takavarikoimalla, sen tiedän...
No edunvalvoja huolehtii että laskut maksetaan aikanaan jne... Nyt pappa jonottaa laitospaikkaa koska vuosikymmenien juominen on taannuttanut aikalailla, ei tajua peseytyä, ostaa vaatteita, tehdäruokaa jne...
Miten saamme turvattua elämisen kunnes pääsee hoitokotiin? eli saisi ostettua vaatteita, hieman jotain huonekalua ja niin yksinkertaista kuin shampoota ,kun sohvalla nukkunut viimeiset 20 vuotta ja liekö peseytynyt ollenkaan.
Eli marssimmeko hänen kanssa kauppaan ja lasku edunvalvojalle vai??? Yksi syy mietintöihin kun asumme aika kaukana isästä, Ja nyt jotenkin ihmeenkaupalla on ollut raittiina 2 kk ja rahaa jää muuhunkin kuin viinaan... Voiko jonkun palkata nuo ostokset tekemään, järjestämään edunvalvojan kautta....
kiitos
edunvalvoja jo saatu
1108979
2
574
Vastaukset
- pitää...
Sun pitää jutella edunvalvojan kanssa näistä asioista...
- Pikku-Mandi
Minun omaiseni asiat hoitaa kotipalvelu, myös pankkiasiat valtakirjalla. Edunvalvoja ottaa vain rahaa, mutta ei hän omaisesi etua valvo kuin siltä osin, etteivät rahat katoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011155
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka40870- 102848
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!37834Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56688Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa44687- 32570
Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s53569Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r59544- 51501