Olin tekemässä vapaa-ajan vakuutusta Fennialle kesti kauan(4kk) ennen kuin tuli ilmoitus että vakuutusta ai anneta. Kysäsin ohi mennen Pohjolalta ja sieltä sanottiin; joo ilman muuta tehdään vakuutus. Ja vakuutus oli voimassa viikon kuluttua.
Siirsin kaikki vakuutukseni Pohjolalle.
Fennialla on kuulemma maksettu
lakimies, jossa mikään korvaus ei mene läpi, esim. työtapaturmavakuutus.
Työnantajien kannataisi vaihtaa heti vaakuutus yhtiötä, jos on Fennia. Minä ainakin kysyn työpaikalta missä olen vakuutettu.
Fennia hylkäsi - Pohjola hyväksyi
aooooooooa
3
1937
Vastaukset
- diku
Mikä oli Fennian hylkäyksen peruste,
vai ilmoitettiinko syytä lainkaan?
T.S.- aooooooooa
....
- Jxuuuuuuuuuu
Mullakin on tosi huonoja kokemuksia Fennian toiminnasta. Fennia tekee ehkä hyviä tarjouksia, mutta sitten kun pitäisi maksaa, niin homma ei enää tunnu toimivankaan. Ei voi suositella. Vakuuttamiselta putoaa vähän pohja, jos vahingon sattuessa rahaa ei tulekaan. Tällä logiikalla on tietysti järkevää pitää liikennevakuutus Fenniassa, niin voi kolaroida vapaasti ilman seuraamuksia.
Pohjola maksanut aina ilman ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954671
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2301905- 781482
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401160Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3231100Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051080- 501079
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471037- 1111009
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85964