Nyt loppuu piiloittelu

tunnustukset tähän

Vielä on monta tunnus/tunnistamatonta kirjoittajaa. Kisan siirryttyä takapihalle loppuivat tunnustukset ja arvailut. Nyt kuitenkin kaikki saavat uuden mahdollisuuden tunnustuksiin ja arvailuihin.

1.UUTISLIFE NRO 1./U.U.Tinen
2.PÄIVÄN VAPINA/Putkinotko
3.VIIKON RUOKAVINKKI/Kökki Kölmönen
4.VIIKON TURINAT/Voitto Raapivainen
5.Kuraläppä-lehti ajan hermovaurioilla/KuraUra
6.Palstaliite/Repreptori
7.Kisaan täysin/"villilläkortilla"
8.UUTISLIFE NRO 2./U.U.Tinen
9.VIIKON JÄLKIRUOKAVINKKI/Kökki Kölmönen
10.Laif is laif.sähkeuutiset/na.naa.na.na.na
11.VIIKON VÄLIPALAVINKKI/Kökki Kölmönen
12.VIIKON DRINKKIVINKKI/Kökki Kölmönen
13.Sosiaaliuutimet/hys hys
14.Sää on puhuttanut/palstakansaa
15.UUTISLIFE NRO 3./U.U.Tinen
16.UUTISLIFE,LISÄLIITE/U.U.Tinen

17

1878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kirjoituskilpailua ilman arvuutteluita. Tällä kertaa kovimmat panokset piipussa näyttäisi olevan Kökki Kölmösellä. Kovaa ja kovakalloista porukkaa näyttäisi olevan muutkin kisaan osallistuneet, -tosin sillä erotuksella edellämainittuun, ettei heidän peräänsä huudella. Paitsi minä, - ja taisi heitä joku toinenkin esiin houkutella. Kilpaesityksiä oli noin 16 ja vain pari paljastusta! Tosin muutama kilpaili useammalla esityksellä.Eikö ole ihailtavaa että jollakin on tarmoa tälläiseen tarkkuuteen?

      Kaikki uutisköyhän kesän sensaatiojutun ainekset ovat tätä kirjoittaessa kehittymässä, mikäli arvon kilpaveljet ja siskot eivät kipin kapin ilmaannu piiloistaan. Minua ainakin kiinnostaa, mitä kukin on kirjoittanut. Ihan totta!

      En millään jaksa uskoa että meillä kirjoittajilla olisi jonkinlaista sisäänleivottua"häveliäisyyttä" joka estää meitä sanomasta, että tuon minä kirjoitin ja sillä sipuli. Kyllä tämä aika on tasan se, jolloin on tultava esille.

      Hauskuudessa ei voi huijata! on tunnuslauseeni ollut aina, leikkimielisiin kisoihin osallistuneena.

      Seuraavaksi tämän alle olisi tultava alekkain ja lihavin tekstein jokaikisen kilpailijan tunnustus. Eikös niin?

      • jane.london

        jotenkin puutteelliseksi niin...
        sosiaaliuutimet,putki.notko ja laif is laif-sähkeuutiset.


      • jane.london kirjoitti:

        jotenkin puutteelliseksi niin...
        sosiaaliuutimet,putki.notko ja laif is laif-sähkeuutiset.

        Dodii, tulihan sieltä täydennystä epätietoisuuteni.

        Kiitos:)


    • EVVK*

      ***

      • PIUPUPAUPU

        NÖFNÖF


    • jokohan natsaa

      Olettekohan liian lähellä Kökin keitoksia, sillä erään itseheittäytyneen OTHERSIN silmin hän on jättänyt jo aika päiviä sitten kasvisruokaVINKIN teille. Joten eiköhän liene Vegetable?

    • Kökki Kölmönen

      Reilu kuukausi sitten eräs henkilö chatissa kertoi kirjoittavansa tälle palstalle. Kävin tutkimassa palstaa ja päätin osallistua. Rekattua nikkiä en teille kerro eli saanen olla vain Kökki Kölmönen.

      Kiitos saamastani huomiosta.=)

      • jokohan natsaa

        Palstan lööpereihin liitetään yksi Kökki.


      • vai on ollut

        CC asialla =)


      • Uskokoon ken tahtoo..


    • ikäävää hminen

      ..en myöskään osallistunut. :)

      Uusien tietojen valossa veikkaan Bonnibonbonia, samantyylistä kopsailua.

    • etten ole

      puska vaan ihminen:D

      • vaan

        hämätä... :D


      • pnko sillä
        vaan kirjoitti:

        hämätä... :D

        kärsä?


    • lehtimiesten tttso

      Onko BonnieBonBon ja Zone yks ja sama kirjoittaja?

      • Oho, sano Eemeli

        Pumpulipaj ja kahjovaakutin ovat yksi ja sama.


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe