Nyt loppuu piiloittelu

tunnustukset tähän

Vielä on monta tunnus/tunnistamatonta kirjoittajaa. Kisan siirryttyä takapihalle loppuivat tunnustukset ja arvailut. Nyt kuitenkin kaikki saavat uuden mahdollisuuden tunnustuksiin ja arvailuihin.

1.UUTISLIFE NRO 1./U.U.Tinen
2.PÄIVÄN VAPINA/Putkinotko
3.VIIKON RUOKAVINKKI/Kökki Kölmönen
4.VIIKON TURINAT/Voitto Raapivainen
5.Kuraläppä-lehti ajan hermovaurioilla/KuraUra
6.Palstaliite/Repreptori
7.Kisaan täysin/"villilläkortilla"
8.UUTISLIFE NRO 2./U.U.Tinen
9.VIIKON JÄLKIRUOKAVINKKI/Kökki Kölmönen
10.Laif is laif.sähkeuutiset/na.naa.na.na.na
11.VIIKON VÄLIPALAVINKKI/Kökki Kölmönen
12.VIIKON DRINKKIVINKKI/Kökki Kölmönen
13.Sosiaaliuutimet/hys hys
14.Sää on puhuttanut/palstakansaa
15.UUTISLIFE NRO 3./U.U.Tinen
16.UUTISLIFE,LISÄLIITE/U.U.Tinen

17

1878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kirjoituskilpailua ilman arvuutteluita. Tällä kertaa kovimmat panokset piipussa näyttäisi olevan Kökki Kölmösellä. Kovaa ja kovakalloista porukkaa näyttäisi olevan muutkin kisaan osallistuneet, -tosin sillä erotuksella edellämainittuun, ettei heidän peräänsä huudella. Paitsi minä, - ja taisi heitä joku toinenkin esiin houkutella. Kilpaesityksiä oli noin 16 ja vain pari paljastusta! Tosin muutama kilpaili useammalla esityksellä.Eikö ole ihailtavaa että jollakin on tarmoa tälläiseen tarkkuuteen?

      Kaikki uutisköyhän kesän sensaatiojutun ainekset ovat tätä kirjoittaessa kehittymässä, mikäli arvon kilpaveljet ja siskot eivät kipin kapin ilmaannu piiloistaan. Minua ainakin kiinnostaa, mitä kukin on kirjoittanut. Ihan totta!

      En millään jaksa uskoa että meillä kirjoittajilla olisi jonkinlaista sisäänleivottua"häveliäisyyttä" joka estää meitä sanomasta, että tuon minä kirjoitin ja sillä sipuli. Kyllä tämä aika on tasan se, jolloin on tultava esille.

      Hauskuudessa ei voi huijata! on tunnuslauseeni ollut aina, leikkimielisiin kisoihin osallistuneena.

      Seuraavaksi tämän alle olisi tultava alekkain ja lihavin tekstein jokaikisen kilpailijan tunnustus. Eikös niin?

      • jane.london

        jotenkin puutteelliseksi niin...
        sosiaaliuutimet,putki.notko ja laif is laif-sähkeuutiset.


      • jane.london kirjoitti:

        jotenkin puutteelliseksi niin...
        sosiaaliuutimet,putki.notko ja laif is laif-sähkeuutiset.

        Dodii, tulihan sieltä täydennystä epätietoisuuteni.

        Kiitos:)


    • EVVK*

      ***

      • PIUPUPAUPU

        NÖFNÖF


    • jokohan natsaa

      Olettekohan liian lähellä Kökin keitoksia, sillä erään itseheittäytyneen OTHERSIN silmin hän on jättänyt jo aika päiviä sitten kasvisruokaVINKIN teille. Joten eiköhän liene Vegetable?

    • Kökki Kölmönen

      Reilu kuukausi sitten eräs henkilö chatissa kertoi kirjoittavansa tälle palstalle. Kävin tutkimassa palstaa ja päätin osallistua. Rekattua nikkiä en teille kerro eli saanen olla vain Kökki Kölmönen.

      Kiitos saamastani huomiosta.=)

      • jokohan natsaa

        Palstan lööpereihin liitetään yksi Kökki.


      • vai on ollut

        CC asialla =)


      • Uskokoon ken tahtoo..


    • ikäävää hminen

      ..en myöskään osallistunut. :)

      Uusien tietojen valossa veikkaan Bonnibonbonia, samantyylistä kopsailua.

    • etten ole

      puska vaan ihminen:D

      • vaan

        hämätä... :D


      • pnko sillä
        vaan kirjoitti:

        hämätä... :D

        kärsä?


    • lehtimiesten tttso

      Onko BonnieBonBon ja Zone yks ja sama kirjoittaja?

      • Oho, sano Eemeli

        Pumpulipaj ja kahjovaakutin ovat yksi ja sama.


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe