Suni on eksyttäjä.

Muistuttaja

Olen useampaan kertaan havainnut Teuvon väheksyvän suhtautumisen Kirjoituksiin. Erään kerran hän viittasi 2000 vanhojen Kirjoitusten vanhuuteen ja siten vähämerkityksisyyteen. Hän tosin itse innokkaasti siteeraa Raamattua, silloin kun ne palvelevat hänen tarkoitusperiään, mutta kuitenkin toisaalta halveksuen ilmaisee toisten henkilöiden jäljentävän Raamattua, kun he nostavat esiin jonkin Sanan kohdan.
Sekin on huomattu kuinka hän antaa ymmärtää hänen ilmestystietonsa olevan vähintäin Kirjoitusten vertaista, ellei yli, jonka hän väittää saaneen Jumalalta, vaikka se kuinka olisi ristiriidassa Raamatun kanssa. Vaarallista peliä, johon jotkut ovat eksyneet ja kietoutuneet. "Ei yli sen, mikä on kirjoitettu!"

15

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistuttaja

      Kaikista räikeintä Sunin kirjoittelussa on Jeesuksen ristin ja sovitusveren halveksunta. Ilman Jeesuksen sovitusverta ei ihmisen ja Jumalan välillä ole minkäänlaista sovitusta, eikä ilman verta ihmistä ole lunastettu saatanan vallasta. Jeesuksen veri on Sunille iljetys ja kauhistus. Sen olen hänen reaktioistansa Jeesuksen vereen merkille pannut.
      Saatanallekin käy kaikki muu uskonnollisuus, mutta Jeesuksen veri on sille liikaa, sillä se tietää, että se sai kärsiä murskaavan häviön Golgatalla.
      Surullista kaikessa on, että jotkut vakaantumattomat menevät tuohon eksytykseen mukaan.

      • Asiile

        Teuvo Suni ei halveksi Jeesuksen ristiä ja sovitusta.
        Jeesushan on verellään Teuvonkin sydämen puhdistanut.
        Jos ihminen ei koko ajan hoe rituaalinomaisesti Jeesuksen verestä, se ei välttämättä tarkoita, että hän sitä halveksisi.

        Kyllä se on Jeesuksen kohtaaminen ja se, että Hän saa sydämen puhdistaa kaikesta saastasta, Teuvon kirjoitusten sanoma.


      • Asiile kirjoitti:

        Teuvo Suni ei halveksi Jeesuksen ristiä ja sovitusta.
        Jeesushan on verellään Teuvonkin sydämen puhdistanut.
        Jos ihminen ei koko ajan hoe rituaalinomaisesti Jeesuksen verestä, se ei välttämättä tarkoita, että hän sitä halveksisi.

        Kyllä se on Jeesuksen kohtaaminen ja se, että Hän saa sydämen puhdistaa kaikesta saastasta, Teuvon kirjoitusten sanoma.

        Mutta sokeat kun eivät voi nähdä.

        Se on vaan järkyttävää ettei tahdota edes näkeviksi
        tulla, vaan tahdotaan pysyä omassa saastaisessa
        uskossa kun jo niin monta vuotta on sen turvissa
        eletty.

        Mutta Karilla ja sinulla ihme tapahtui, Jumala avasi
        silmänne kun ette hylänneet Totuutta, ette lähteneet
        vaimentamaan Pyhän Hengen ääntä sisimmässänne.
        Näin itse Jeesus puolestanne rukoilee niinkuin
        kaikkien omiensa.(Ei Jeesus maailman puolesta
        rukoile vaikka niin hurskaasti vakuutellaan.)

        Siis JOKA USKOO POIKAAN sen silmät JUMALA AVAA
        NÄKEMÄÄN TOTUUTENSA sen mikä HÄNEN ON.


      • Ölömölö

        Tuo on ihan sinun yksityinen mielipiteesi. Ei sen kummempaa.


      • todé

        Teuvo Suni hyväksyy yhdeksi Jumalan totuudeksi? Minä kun ole tässä ollut ymmärtävinäni, että hänen mielestään sekä uskovien kaste, että lapsikaste ovat kumpikin saatanasta.


      • muistuttaja.
        todé kirjoitti:

        Teuvo Suni hyväksyy yhdeksi Jumalan totuudeksi? Minä kun ole tässä ollut ymmärtävinäni, että hänen mielestään sekä uskovien kaste, että lapsikaste ovat kumpikin saatanasta.

        tyypillistä uudestikastetun, totuudesta luopuneen puhetta tuollainen

        -----

        Teuvo on saanut lapsena kristillisen kasteen nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen, jota sinä tulet tänne sanomaan olevan lähtöisin Saatanasta.

        Jaak. 2:7
        Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]

        ---

        Saatana on siinä uudestikasteessa, jossa ihmiseen pumpataan toista, vierasta henkeä.
        Jos joku ehdottaa tuota saatanallista uudestikastetta entuudestaan kastetulle kristitylle, niin sano tuole viettelijälle: "Väisty tieltäni Saatana!

        "Jos joku tulee luoksenne ja julistaa toista Jeesusta kuin me olemme julistaneet, jos te saatte jonkin toisen hengen kuin sen, jonka olette jo saaneet, tai toisen evankeliumin kuin sen, jonka olette jo ottaneet vastaan, niin sellaista te kyllä hyvin siedätte."


      • kun vanhaksi elää
        muistuttaja. kirjoitti:

        tyypillistä uudestikastetun, totuudesta luopuneen puhetta tuollainen

        -----

        Teuvo on saanut lapsena kristillisen kasteen nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen, jota sinä tulet tänne sanomaan olevan lähtöisin Saatanasta.

        Jaak. 2:7
        Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]

        ---

        Saatana on siinä uudestikasteessa, jossa ihmiseen pumpataan toista, vierasta henkeä.
        Jos joku ehdottaa tuota saatanallista uudestikastetta entuudestaan kastetulle kristitylle, niin sano tuole viettelijälle: "Väisty tieltäni Saatana!

        "Jos joku tulee luoksenne ja julistaa toista Jeesusta kuin me olemme julistaneet, jos te saatte jonkin toisen hengen kuin sen, jonka olette jo saaneet, tai toisen evankeliumin kuin sen, jonka olette jo ottaneet vastaan, niin sellaista te kyllä hyvin siedätte."

        nyt itse eksyttäjäkin näyttää varoittavan toisesta eksyttäjästä. onko saatana riitautunut itsensä kanssa? onko hänen loppunsa tullut?


      • jeps.
        kun vanhaksi elää kirjoitti:

        nyt itse eksyttäjäkin näyttää varoittavan toisesta eksyttäjästä. onko saatana riitautunut itsensä kanssa? onko hänen loppunsa tullut?

        Niitä on täällä jo niin paljon, että pakosta niille tulee törmäyksiä toisiinsa, kun villitsevät lopun ajan lahko-opit on voimissaan?

        "Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty"


      • Muistuttaja
        muistuttaja. kirjoitti:

        tyypillistä uudestikastetun, totuudesta luopuneen puhetta tuollainen

        -----

        Teuvo on saanut lapsena kristillisen kasteen nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen, jota sinä tulet tänne sanomaan olevan lähtöisin Saatanasta.

        Jaak. 2:7
        Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]

        ---

        Saatana on siinä uudestikasteessa, jossa ihmiseen pumpataan toista, vierasta henkeä.
        Jos joku ehdottaa tuota saatanallista uudestikastetta entuudestaan kastetulle kristitylle, niin sano tuole viettelijälle: "Väisty tieltäni Saatana!

        "Jos joku tulee luoksenne ja julistaa toista Jeesusta kuin me olemme julistaneet, jos te saatte jonkin toisen hengen kuin sen, jonka olette jo saaneet, tai toisen evankeliumin kuin sen, jonka olette jo ottaneet vastaan, niin sellaista te kyllä hyvin siedätte."

        Sorrut harhautteluun ottaessasi minun nicciä muistuttavan nimimerkin. Miksi? Vaikuttaa tarkoitukselliselta hämäykseltä.


    • pitkään uskossa

      "Näitä kuutta Herra vihaa, ja seitsemää hänen sielunsa kauhistuu: ylpeitä silmiä, valheellista kieltä, käsiä, jotka vuodattavat viatonta verta,
      sydäntä, joka häijyjä juonia miettii, jalkoja, jotka kiiruusti juoksevat pahaan,
      väärää todistajaa, joka valheita puhuu,
      ja riidan rakentajaa veljesten kesken."

      • Muistuttaja

        Tässä ei nyt ole mistään riidan haastamisesta tai muusta sellaisesta kysymys. Paavali oli hyvin tarkka opillisista asioista ja kehoitti koettelemaan eri hengellisiä ilmiöitä. Ei ole mitään väärää koetella ja varoitella sellaisista asioista, jotka kokee harhauttaviksi ja vaarallisiksi. Turhaa on yrittää kaunistella ja vähätellä Sunin juttuja. Jokainen on vastuussa omasta vaelluksestaan Jumalan edessä. Ei kannata mennä silmät ummessa jokaisen itseään profeetaksi kutsuvan perässä, joka huutelee provosoivia iskulauseita ja kiroaa jokaisen kirkkokunnan saatanan porttokirkoksi. Näin tehdessään hän kiroaa Jeesuksenkin.


      • pitkään uskossa
        Muistuttaja kirjoitti:

        Tässä ei nyt ole mistään riidan haastamisesta tai muusta sellaisesta kysymys. Paavali oli hyvin tarkka opillisista asioista ja kehoitti koettelemaan eri hengellisiä ilmiöitä. Ei ole mitään väärää koetella ja varoitella sellaisista asioista, jotka kokee harhauttaviksi ja vaarallisiksi. Turhaa on yrittää kaunistella ja vähätellä Sunin juttuja. Jokainen on vastuussa omasta vaelluksestaan Jumalan edessä. Ei kannata mennä silmät ummessa jokaisen itseään profeetaksi kutsuvan perässä, joka huutelee provosoivia iskulauseita ja kiroaa jokaisen kirkkokunnan saatanan porttokirkoksi. Näin tehdessään hän kiroaa Jeesuksenkin.

        Teuvon totuuden julistuksen perään ei taida kovin pitkiä jonoja muodostua.

        Eiköhöhän ne eksyttäjät ole ihan muualla kaatojonojaan pitämässä ja uudestikasteitaan kaupittelemassa.

        "Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja"


      • Muistuttaja
        pitkään uskossa kirjoitti:

        Teuvon totuuden julistuksen perään ei taida kovin pitkiä jonoja muodostua.

        Eiköhöhän ne eksyttäjät ole ihan muualla kaatojonojaan pitämässä ja uudestikasteitaan kaupittelemassa.

        "Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja"

        Vihollinen hallitsee valeasut. Ei pitkään uskossaoloon kannata luottaa.


      • Muistuttaja kirjoitti:

        Vihollinen hallitsee valeasut. Ei pitkään uskossaoloon kannata luottaa.

        olet luottanut omaan uskoosi?

        Näin et ole Jumalan antamaan USKOON koskaan päässytkään, vaan elät eksytysten harhoissa.


      • Oraakkelilta
        ArmiK kirjoitti:

        olet luottanut omaan uskoosi?

        Näin et ole Jumalan antamaan USKOON koskaan päässytkään, vaan elät eksytysten harhoissa.

        Oraakkeli
        Kysy mitä tahansa tekstiviestillä, Oraakkelimme vastaa aina oikein!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      137
      1337
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe