Eikö yle aio tehdä mitään Serranojen esitysajoille.
Kesälomalla ajat olivat ok, mutta nyt kun porukka taas istuu päivät kouluissa homehtumassa, iso osa sarjan katsojista puuttuu!
Itse tajusin että joudun lopettamaan sarjan seuraamisen kesken, koulun takia, ja kun olen sentään aika iso serrano-addikti, niin asia kolahti ja kovaa.
Järki käteen YLE hei, heittäkää vaikka ne iltapäivän halpapaskasaohjelmat sinne aamu yhdeksän jälkeen, ja siirtäkää Serranojen aamulähetys niiden tilalle, niin porukka pääsee koulusta/töistä tullessa tv:n ääreen.
Siis vittu yle
4
1116
Vastaukset
- bubu-FaNi
Just näin!!
- Chiquitita
Juu oon samaa mieltä, vaikka meillä onkin tallentava digiboksi jolla voin tallentaa Serranon perhe-jaksot. Mut voisitko säkin siirtyä vaikka muut tv-sarjat-palstalle, koska tää palsta on edelleenkin tarkoitettu telenoveloille. Gracias.
- koska
Serranojen esitysaika on tämä elokuun loppuun. katso sitten uusinnat koko talven ajan viikonloppuisin iltapäivällä kuin on luvattu. Mene kouluun ja katso talvella, minäkin jouduin lopettamaan töihinmenon takia koko Serranon. Kyllä tuntuu joustamattomuudelta Yleltä, kuin noin suosittu sarja on niin luulisi että jotain yritystä olisi ollut laittaa uusinnan vaikka myöhäisiltapäivään.
- uicx
ohjelma-aikojen keskeneräinen muuttaminen vaatii myös koko ohjelmakartan uudelleenrukkaamista koska Serranon perhe ei ole k merkein varustettu ja iltapäivällä yleltä tulee uutisia melkein tunnin välein ainoa järkevä paikka on vasta iltakuuden jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823283
- 922965
- 532232
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201665- 191594
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..101538Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221428Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61368Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131361Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351335