Auttaako toinen Roaccutan-kuuri?

Nimetön

Onko kenelläkään kokemusta toisesta Roaccutan kuurista? Itse söin reilu puoli vuotta sitten kuurin, joka auttoi sillä hetkellä ja puoli vuotta jälkeenkin. Finnit tulivat kuitenkin takaisin pari kuukautta sitten ja nyt ne vain pahenevat. Lääkäri ehdotti toista kuuria, mutta en ehdoin tahdoin halua syödä toista niin rankkaa kuuria, jos siitä ei loppupeleissä ole mitään hyötyä. Onko kukaan siis syönnyt Roaccutania kahteen otteeseen. Mitkä ovat tulokset?

4

3717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Itse olen syönyt nyt kolme Roa-kuuria. Ensimmäinen kuuri oli itselleni kaikkein tehokkain. Se vei aknen kokonaan pois selästäni. Kasvoihin akne palasi kolmisen kuukautta kuurin päättymisestä, kylläkin hieman lievempänä. Sain toisen Roa-kuurin, joka vei taas aknen pois kutakuinkin kolmeksi kuukaudeksi. Oli kolmannen Roa-kuurin vuoro, joka auttoi ehkäpä hieman pidemmän aikaa kuin aikaisemmat kuurit. Nyt akne on taas palannut lievästi takaisin ja neljäs Roa-kuuri on lähellä.

Hyvin yksilöllistähän tuo tietysti on, miten toinen Roa-kuuri auttaa. Jos akne sinua vähänkin häiritsee, eikä ensimmäinen kuuri ollut sinulle ylitsepääsemättön hankala, niin suosittelen ehdottomasti kokeilemaan toista kuuria. Turhaan sitä tuosta vaivasta kärsii, jos on edes pieni mahdollisuus siitä päästä eroon. Kannattaa myös keskustella lääkärin kanssa kuurin pituudesta ja päiväannoksesta. Silläkin voi nimittäin olla yllättävän suuri vaikutus lopputulokseen.

• roan aloittanut

miten ihmeessä joillain tehoaa noin huonosti lääke.. Onkohan mulla sopiva annostus? 30mg/pv ja painoa vaivaiset 45kg...Akne ollu väh. keskivaikea. Nyt on 6kk kuuria takana ja edelleen leukaan tulee finnejä!!:// Pienempiä kuin ennen mutta silti, tuntuu et iho ei parane ikinä kokonaan ja pelkään lopettaa kuurin jos se ei ole vielä parantunut. Aluks oli tarkoitus syödä se 6kk kuurin (5pakkausta), nyt pyysin lääkäriltä uusimaan resepti tuon leuan takia ja lääkäri sanoi et yhden pakkauksen voi vielä kirjoittaa, mut mitä jos se ei silläkään parane ?:( En halua syödä näitä kuureja jatkuvasti, kun lääkärissä käynteihin ja maksakokeisiin menee niin paljon rahaa, itse lääke taitaa olla se halvin. Huoh.

• emmili
        roan aloittanut kirjoitti:

miten ihmeessä joillain tehoaa noin huonosti lääke.. Onkohan mulla sopiva annostus? 30mg/pv ja painoa vaivaiset 45kg...Akne ollu väh. keskivaikea. Nyt on 6kk kuuria takana ja edelleen leukaan tulee finnejä!!:// Pienempiä kuin ennen mutta silti, tuntuu et iho ei parane ikinä kokonaan ja pelkään lopettaa kuurin jos se ei ole vielä parantunut. Aluks oli tarkoitus syödä se 6kk kuurin (5pakkausta), nyt pyysin lääkäriltä uusimaan resepti tuon leuan takia ja lääkäri sanoi et yhden pakkauksen voi vielä kirjoittaa, mut mitä jos se ei silläkään parane ?:( En halua syödä näitä kuureja jatkuvasti, kun lääkärissä käynteihin ja maksakokeisiin menee niin paljon rahaa, itse lääke taitaa olla se halvin. Huoh.

ihotautilääkäri itse ei antanut lopettaa ennen kuin oli kaikki merkit tuoreista finneistä poissa (oli väh. keskivaikea akne). Kuuden kuukauden jälkeen ei näin vielä ollut, näppyjä pulpahteli silloin tällöin ja ihossa oli epätasaisuutta - vaikka olennaisesti tilanne kyllä parani jo ehkä kolmen kuukauden lääkkeiden syönnin jälkeen. Kuuden kuukauden jälkeen jatkoin sitten vielä kolme kuukautta yhteen syssyyn. Onneksi. Minulla akne kukistui siitä kerrasta ja on ollut poissa nyt ainakin kahdeksan vuotta.

• roan aloittanut
        emmili kirjoitti:

ihotautilääkäri itse ei antanut lopettaa ennen kuin oli kaikki merkit tuoreista finneistä poissa (oli väh. keskivaikea akne). Kuuden kuukauden jälkeen ei näin vielä ollut, näppyjä pulpahteli silloin tällöin ja ihossa oli epätasaisuutta - vaikka olennaisesti tilanne kyllä parani jo ehkä kolmen kuukauden lääkkeiden syönnin jälkeen. Kuuden kuukauden jälkeen jatkoin sitten vielä kolme kuukautta yhteen syssyyn. Onneksi. Minulla akne kukistui siitä kerrasta ja on ollut poissa nyt ainakin kahdeksan vuotta.

no kiva kuulla et joillain on auttanut noinkin pitkäksi aikaa.. Mulla tosiaan ei oo ollu varmaan koko kesänä mitään tulehtuneita finnejä missään muualla naamassa (ehkä joku yksittäinen tosi pieni) mut leukaan tulee, pieniä kyllä et meikillä saa piiloon mut kun ihon pitäs jo tässä vaiheessa parantua kokonaan, niin se masentaa. Ja kun lääkäri sanoi et voi määrätä vielä tän 6:n pakkauksen (eli 7kk). Niin tarkoittiko se ettei enempää määrätä vai että mun pitäs tulla käymään näyttäytymäs, en mä halua lopettaa kuurin jos leukaan tulee edelleen finnejä!!:( No mut on täs viel 1,5 kk kuuria, toivottavasti kaikki lähtee..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      339
      11836
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      359
      7986
    3. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      3173
    4. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      98
      2268
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      156
      2229
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      8
      1666
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1271
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      55
      1113
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      908
    10. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      803
    Aihe